Dat wilde ik zeggen,quote:Op donderdag 17 december 2009 09:25 schreef indahnesia.com het volgende:
Kijk, dat zijn foto's die het laden waard zijn.
quote:Op donderdag 17 december 2009 09:36 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zojuist even gemaakt
schitterendquote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef P_B het volgende:
Sneeuw kan ook van wat dichterbij, al is het technisch gezien rijp van eergister. Met een 100mm macro en een omgekeerde 50mm ervoor ziet het er toch wat anders uit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehe onze hond heeft welgeteld 1 minuut buiten gelopen. daarna wilde ze alweer naar binnen ivm kou + sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn schele verstandelijk gehandicapte kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
gaaf hoorquote:Op donderdag 17 december 2009 09:50 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
picknickbank met emmer
[ afbeelding ]
Dak van schuurtje (zijaanzicht)
[ afbeelding ]
Struik + vogelhuisje
[ afbeelding ]
dezelfde fiets als ik hierboven heb gepost + picknickbank
Grappig, zou best kunnen dat mijn moeder in één van die huizen op de foto woont.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:07 schreef MdMa98 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen detailfoto oid, wel wit alkmaar! (De Mare).
Helaas meer mist dan sneeuw op dit moment!
Lekker sneeuw zitten happen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:34 schreef DutchErrorist het volgende:
Mijn schele verstandelijk gehandicapte kat in de sneeuw
[ afbeelding ]
Ziet er eerder uit alsof dat beest een muis en 2 musjes heeft zitten happen.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Lekker sneeuw zitten happen.
Wat een prachtige foto'squote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef P_B het volgende:
Sneeuw kan ook van wat dichterbij, al is het technisch gezien rijp van eergister. Met een 100mm macro en een omgekeerde 50mm ervoor ziet het er toch wat anders uit...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onze hond werd altijd helemaal lijp van die sneeuwquote:Op donderdag 17 december 2009 10:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
hehe onze hond heeft welgeteld 1 minuut buiten gelopen. daarna wilde ze alweer naar binnen ivm kou + sneeuw
-houdt plotseling toch wel van macro fotografie-quote:Op donderdag 17 december 2009 10:32 schreef P_B het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |