Was het maar wit, vanaf pak hem beet vanmiddag 14:00 is het een smerige bruinige drabquote:Op donderdag 17 december 2009 08:02 schreef Penisbaard het volgende:
SneeuwSmerige witte drab die overal aan blijft plakken
Aangelengt met pekel en zout enzo.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:14 schreef padlarf het volgende:
[..]
Was het maar wit, vanaf pak hem beet vanmiddag 14:00 is het een smerige bruinige drab
Ik benijd je niet..... Bangladeshquote:Op donderdag 17 december 2009 08:19 schreef KNAK het volgende:
Ik mot ook zeuren.
....28 graden, beetje fris windje.... en ben verkouden
koud kutland dat NL
Overijsel wordt altijd overgeslagen, dus ook als het sneeuwt.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef Chai het volgende:
Hier ligt niets en het sneeuwt niet. HOAX.
Oh nee nu kan ik normaal naar school fietsen zonder op mijn bek te gaan, wat errug!quote:Op donderdag 17 december 2009 08:25 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Overijsel wordt altijd overgeslagen, dus ook als het sneeuwt.
Nu niet gaan huilen hoor!
Wie heeft het over willen?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:33 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh nee nu kan ik normaal naar school fietsen zonder op mijn bek te gaan, wat errug!![]()
Wie wil er nou sneeuw in NL je hebt er geen flikker aan.
Kutsneeuw!!!!!!! Hier is niks gevallenquote:Op donderdag 17 december 2009 08:01 schreef Dagoduck het volgende:
Wees blij dat je sneeuw hebt, ik heb het namelijk niet (gelukkig)
klacht: mensen die zueren over sneeuw
klacht2: mensen die zeuren over de stad waarin je woont
subklacht. niet kunnen schaatsen omdat ik geen schaatsen heb
Dat er zoveel met een zachte 'G' wordt gepraat?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:43 schreef tliciouz het volgende:
Ik vind het heerlijk!Alleen heb ik wel wat te zeuren over de stad waar in ik woon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |