quote:
Jij dacht dat ik een grapje maakte ?quote:Op woensdag 16 december 2009 23:43 schreef rubbereend het volgende:als zijn broer weer last krijgt van een hamerteen is het helemaal geregeld
BRONquote:Het eczeem van Gert Ruitenberg en de dikke vacht van de kat van broer Henri worden al jaren aangehaald als het om winterse weersvoorspellingen gaat. De kat van Henri leeft inmiddels niet meer. Maar Gert had een paar weken geleden wel last van eczeem. "Dan komt er droge lucht aan, met een hogedrukgebied. Maar er zijn weer veranderingen in de atmosfeer, de plek is weg."
terwijl het daar normaal gesproken een stuk donkerder is dan in de rest van Nederlandquote:Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef Ole het volgende:
Hier in Zuidoost is het een stuk witter dan in de binnenstad
quote:Op donderdag 17 december 2009 15:33 schreef Bjoro het volgende:
[..]
terwijl het daar normaal gesproken een stuk donkerder is dan in de rest van Nederland
quote:
quote:
foto's van jullie intimitieten van vorige week ?quote:
Pamela en Lee waren er niks bij.quote:Op donderdag 17 december 2009 17:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
foto's van jullie intimitieten van vorige week ?
Nee de rest doet het goedquote:Op donderdag 17 december 2009 20:19 schreef Bjoro het volgende:
die Sulejmani presteert vanavond toch gewoon weer he-le-maal niets ?
dat niet, maar als er dan toch 1 extra ze best zou moeten doen.....dan is het de duurste aankoop allertijden wel !quote:
met sneeuw...mooi he ?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:53 schreef lookinforyou het volgende:
zo hé palmbomen bij jou in de buurt
Ik kan niet Fokken dan maar even slapenquote:Op vrijdag 18 december 2009 02:02 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen dan maar even Fokken
Dat kan bijna niet meerquote:Op vrijdag 18 december 2009 15:32 schreef borisz het volgende:
De omzet in de kroeg gaat dus omhoog.
Gevalletjequote:Op vrijdag 18 december 2009 18:28 schreef lookinforyou het volgende:
de waarheid over homoseksualiteit 2
Dit gelezen? Die Matthijs spoort echt niet
Hij wil ons allemaal bekerenquote:Op vrijdag 18 december 2009 18:28 schreef lookinforyou het volgende:
de waarheid over homoseksualiteit 2
Dit gelezen? Die Matthijs spoort echt niet
quote:Op vrijdag 18 december 2009 18:34 schreef rubbereend het volgende:oi
spannend, dadelijk gaat het glazenhuis op slot
Groningen!quote:
en het is er nu al enorm drukquote:
wel vermakelijk, da's belangrijkerquote:Op vrijdag 18 december 2009 19:57 schreef borisz het volgende:
Het stomme is dat ik nu deze week iedere moment dat ik niet anders gepland heb de tv aan heb staan en naar SRkijk. Niet altijd actief maar goed
quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wel vermakelijk, da's belangrijker
Waarschijnlijk wel ja, heb nog geen kaartje gekocht. Jij?quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:37 schreef rubbereend het volgende:Pascal, ga je eigenlijk naar de komende Pinkpop?
Ik heb nog geen idee, hangt van de line up af.quote:Op vrijdag 18 december 2009 22:48 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel ja, heb nog geen kaartje gekocht. Jij?
Kriebelde dit jaar toch wel weer bij het luisteren naar de radio en het tv kijken
rammstein helpt al toch ietsquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik heb nog geen idee, hangt van de line up af.
zeker, erg tofquote:Op vrijdag 18 december 2009 23:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
rammstein helpt al toch iets
Het was een hel.quote:Op zaterdag 19 december 2009 10:54 schreef Ole het volgende:
MMogguh!
Heb je het niet koud gehad tong?
Ben niet voor niets vroeg opgestaan.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:00 schreef Ole het volgende:![]()
Je kreeg zeker ook weer nachtmerries over Apaches?
Hier ookquote:Op zaterdag 19 december 2009 10:03 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Vannacht weer eens een stroomstoring in Bommel.
Ik wilde posten dat ik moet pissen.quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hier ook
Allemaal kaarsjes in huis
Ik liep naar de schuur om daar de haard bij te vullen en toen viel ineens stuk voor stuk overal de stroom uit, ineens donker. Ik schrok me de pleuris
quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde posten dat ik moet pissen.
En dat kon niet
pissen in het donker niet ?quote:Op zaterdag 19 december 2009 12:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde posten dat ik moet pissen.
En dat kon niet
Jawel hoor. Beetje op de rand. Maar een kniesoor.quote:
Hey dan kom je bij mij in de buurtquote:
quote:
gohquote:Op zondag 20 december 2009 11:27 schreef borisz het volgende:
Al het voetbal is eruit gegooid vandaag.
Jullie waren de enigen in de kerk ?quote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef appelsientje het volgende:
Net in de sneeuw wezen rijden/glijden/slippen/ handrem aantrekken![]()
![]()
Voelde me net een kleine kind
Nou dat viel opzich nog mee.. volgens mij zijn de meeste komen lopenquote:Op zondag 20 december 2009 12:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Jullie waren de enigen in de kerk ?
heb je al foto's ?quote:Op zondag 20 december 2009 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Nope, hiernaast Tara en FC, ook naar de kark
Mooi wit hoor
Goeiemorgen.quote:Op zondag 20 december 2009 11:27 schreef borisz het volgende:
Al het voetbal is eruit gegooid vandaag.
leuke foto'squote:
Wat een soap zeg..quote:Zeilmeisje Laura vermist
Laura Dekker, die eerder een solozeiltocht rond de wereld wilde maken, wordt vermist. Dat meldt de politie Utrecht. Volgens een woordvoerder heeft een familielid de vermissing vrijdag gemeld. Ze staat inmiddels internationaal geregistreerd.
Zéker een knappertje hequote:Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef appelsientje het volgende:
leuke foto'sen wat een lief klein kereltje
Idd raar bericht weer.quote:Op zondag 20 december 2009 13:46 schreef appelsientje het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl(...)e_laura_vermist.html
[..]
Wat een soap zeg..
dank voor de tipquote:Op zondag 20 december 2009 12:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Goeiemorgen.
Om 14.00 Newcastle - Boro op BBC-1
kleine kinderen mogen toch geen autorijdenquote:Op zondag 20 december 2009 11:51 schreef appelsientje het volgende:
Net in de sneeuw wezen rijden/glijden/slippen/ handrem aantrekken![]()
![]()
Voelde me net een kleine kind
Heeft ie een scharrelei achter gelaten ?quote:
wippen, ontbijten, pleiten ?quote:
Mijn motto. Behalve je middelste woord.quote:
Zoietsquote:
je hebt hem niets te eten aangeboden ?quote:
Nee wel iets andersquote:Op zondag 20 december 2009 15:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heeft ie een scharrelei achter gelaten ?
quote:
Tnxx, het is ook een schatje en het gaat allemaal supergoed.quote:Op zondag 20 december 2009 14:51 schreef rubbereend het volgende:
Ik weet niet of ik het eigenlijk al gedaan had, maar dacht al wel. Maar voor de zekerheid.
Gefeliciteerd Bluezzerg tof cadeau! En wat een schatje
Hyvesquote:Op zondag 20 december 2009 13:59 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zéker een knappertje he
Zijn er ergens foto's van jouw knappertje te bewonderen?
Profiel niet zichtbaarquote:Op zondag 20 december 2009 17:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hyves
http://markeneline.hyves.nl
quote:Op zondag 20 december 2009 17:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hyves
http://markeneline.hyves.nl
Geweldig medium hoorquote:
vind hyves ook prima...tis idd dat je het zo uitgebreid kan doen als je maar wilt.quote:Op zondag 20 december 2009 17:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geweldig medium hoorGeef er nou maar aan toe eendje
je kan het zo klein of zo groot maken/houden als je wil.
En stukken beter dan Facebook![]()
Ja geweldig is die hequote:Op zondag 20 december 2009 17:38 schreef Bjoro het volgende:
[..]leuke foto's !
Vooral in z'n Ciske de Rat kostuum
Leukquote:Op zondag 20 december 2009 19:19 schreef appelsientje het volgende:
Ik heb er weer een paar foto's opgezet
Ik kijk regelmatig.quote:
Triest zo jong.quote:
Waar ben je dan drukjes mee bos?quote:Op zondag 20 december 2009 21:14 schreef Bos81 het volgende:
Ik ken haar overigens niet, maar ik kijk dan ook nog nauwelijks TV/films de laatste tijd
Ik ben niet echt druk bezig momenteel, maar ik lees en puzzel meer overdag dan dat de TV aan staat.quote:Op zondag 20 december 2009 21:54 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Waar ben je dan drukjes mee bos?
Ik ken haar ook niet.
nee nog niet. Maar op papier welquote:Op zondag 20 december 2009 21:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik kijk regelmatig.
Maar volgens je hyveswoonplaats woon je er al? is dit zo?
Okeequote:Op zondag 20 december 2009 22:09 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nee nog niet. Maar op papier wel
quote:Op zondag 20 december 2009 22:18 schreef Bos81 het volgende:
Zo even lekker genieten van een beker warme anijsmelk en dan slapen
Ik ken haar niet echt goed... maar ze is 1 jaar ouders dan ik... wel bizarquote:
Ik ken haar helemaal niet.quote:Op zondag 20 december 2009 22:39 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik ken haar niet echt goed... maar ze is 1 jaar ouders dan ik... wel bizar
Jess had vannacht per ongeluk van 3 tot half 9 doorgeslapenquote:Op zondag 20 december 2009 22:26 schreef appelsientje het volgende:
Finn is ook aan het genieten van z'n melk
flink volstoppen voor vanavond/vannacht
Oe even lezenquote:Op zondag 20 december 2009 22:46 schreef rubbereend het volgende:
Nou Laura het zeilmeisje is ook weer terecht
oepsquote:Op zondag 20 december 2009 22:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jess had vannacht per ongeluk van 3 tot half 9 doorgeslapenWekker op mobiel deed het niet en hij bleef heerlijk doortukken
Maar het is natuurlijk te lang voor het maagje.
quote:
lampion in haar hand ?quote:
doe je eerst even wat aan je haar ?quote:Op maandag 21 december 2009 11:47 schreef Ole het volgende:
Mogguh!
Zo eens even kijken of mijn fiets er nog staat.
Ja, maar mocht (kon) niet meer fietsen van scharrel.quote:Op maandag 21 december 2009 11:50 schreef Bluezz het volgende:
Weet je nog wel waar je hem gelaten hebt?
Ja dat is wel nodig inderdaadquote:Op maandag 21 december 2009 11:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
doe je eerst even wat aan je haar ?
dat idee kreeg ik al !quote:
gefeliciteerdquote:
thanksquote:
Annemiekequote:Op maandag 21 december 2009 15:25 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
De eerste keer dat ik naar SR kijk dit jaar.
Wie is die vrouwelijke DJ ?
Oh nee, hè ?quote:Op maandag 21 december 2009 15:16 schreef Happel het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk verwijderen en noten, hè
alweer éénquote:
quote:
ja, mijn archief zal wel vol zitten !quote:
ik heb ze eens zitten bekijken.............. schandaligquote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, mijn archief zal wel vol zitten !
Of je wil kappen met die uitroeptekens?quote:Op maandag 21 december 2009 15:36 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ja, mijn archief zal wel vol zitten !
die 1e ban kan nooit meer lang duren lijkt mequote:Op maandag 21 december 2009 15:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb ze eens zitten bekijken.............. schandalig
quote:Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Of je wil kappen met die uitroeptekens?
iedere gek heeft recht op z'n gebrek, toch ?quote:Op maandag 21 december 2009 15:49 schreef Happel het volgende:
[..]
Of je wil kappen met die uitroeptekens?
quote:Op maandag 21 december 2009 16:07 schreef appelsientje het volgende:
De kleine heeft net z'n eerste 2 prikken gehad.. hij was het er niet helemaal mee eens
Agossiequote:Op maandag 21 december 2009 16:07 schreef appelsientje het volgende:
De kleine heeft net z'n eerste 2 prikken gehad.. hij was het er niet helemaal mee eens
Maar de kleine groeit flink, zit boven aan de groei curvequote:
Oh ja dat is het.quote:Op maandag 21 december 2009 16:40 schreef Bluezz het volgende:
Pokkenprikje? Die zo'n lelijk litteken achterlaat?
quote:Op maandag 21 december 2009 16:30 schreef Bluezz het volgende:
Mooi zo![]()
Morgen krijgt Jess zijn hielprikje, de ouders zijn er zenuwachtiger van dan hij
quote:Op maandag 21 december 2009 16:44 schreef tong80 het volgende:
Oh ja dat is het.
Bij Jack Spijkerman ging het als kind zovaak mis dat ze het in zijn gezicht hebben gedaan.
Maudje bij de Mex. griep-prik:quote:Op maandag 21 december 2009 16:07 schreef appelsientje het volgende:
Papa op de slee naar beneden en Maudje mag bovenaan de heuvel blijven kijkenquote:Op maandag 21 december 2009 23:09 schreef Bjoro het volgende:
Truste....morgen maar ff met Maudje naar het bos.
Slee mee en op zoek naar de hoogste berg ................. JIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Wat een schatjequote:Op maandag 21 december 2009 18:29 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Maudje bij de Mex. griep-prik:
"Ik vind het niet eng hoor papa"
Mooi meid.
Mouw vh shirt omhoog, gezicht betrok al een beetje.
Naald ging erin...gezicht op onweer en de start om te gaan huilen.
Mevr. vd prik zegt "klaar".
Maud: "Oh...oke"
"Pap, ik ging bijna huilen, hè ?"
Ja leukquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:41 schreef Bluezz het volgende:
In schoorl, de klimduin die is vet hoog
ach, ken hem al een jaartje of wat, en is ook gewoon een hele lieve vriend van me.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:51 schreef Bluezz het volgende:
Blijft de scharrel de scharrel of klimt ie ooit hoger op tot kennis?
Iedere week? 3 scharrels per week toch?quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:58 schreef Ole het volgende:
[..]
ach, ken hem al een jaartje of wat, en is ook gewoon een hele lieve vriend van me.
En scharrel inmiddels een jaartje of 4.
Of dachten jullie echt dat ik elke week met een ander ben?
minimaal. in alle kleuren en matenquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Iedere week? 3 scharrels per week toch?
da's toch van de meidenmarkt, dat dingquote:Op dinsdag 22 december 2009 12:41 schreef Bluezz het volgende:
In schoorl, de klimduin die is vet hoog
quote:
Het is verschrikkelijk!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]het begin van het einde! Over een tijdje ben je helemaal grijs
Meidenmarkt?quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:06 schreef rubbereend het volgende:
da's toch van de meidenmarkt, dat ding
Ik heb zwart haar maar grijze baklkebaarden en een grijze baard.quote:Op dinsdag 22 december 2009 21:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Meidenmarkt?
Grijs haar, Ole ik heb er geen last van, ik heb een swartzkopf
jij hebt corvee vanavond ?quote:Op dinsdag 22 december 2009 23:10 schreef Ole het volgende:
wel in de pot pissen
heb het heel netjes gedaan net, 2 druppels ernaast, maar zelf opgeruimdquote:Op dinsdag 22 december 2009 23:25 schreef Ole het volgende:
inderdaad
Geen zin om weer te moeten dweilen
Hoe kan je je nu verheugen op een saaie 1-0quote:Op woensdag 23 december 2009 11:36 schreef lookinforyou het volgende:
Mogguh![]()
Had ik me zo verheugd op een avondje PSV
Dat zal jij nooit snappenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Hoe kan je je nu verheugen op een saaie 1-0
Tjaa,Ajax wint niet vaak saai met 1-0,of ze winnen met 5-0,of ze gaan op hun bekkie tegen Sparta met 3-0...quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:05 schreef Bjoro het volgende:
All I want for Christmas is.............YOOOOOUUUUUUUUUUUUUUU
Tja de quota moet weer gehaald wordenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef Ole het volgende:
Kennis van me heeft een bon gekregen![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)_de_bon__.html?p=1,1
dat was ook mijn eerste reactie!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja de quota moet weer gehaald worden.
triest, triest, triest zegquote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef Ole het volgende:
en hopen dat Edwin Evers en Ruud de Wild het oppakken....of RTL Boulevardquote:Op woensdag 23 december 2009 15:07 schreef borisz het volgende:
At5 nog even bellen. het even doorgeven op de fok FP
.
goed planquote:Op woensdag 23 december 2009 15:19 schreef Ole het volgende:
Ik zal hem even submitten inderdaad!
Timurquote:Op woensdag 23 december 2009 15:08 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en hopen dat Edwin Evers en Ruud de Wild het oppakken....of RTL Boulevard
quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef Ole het volgende:
Europees wel vaak met 1-0 gewonnen, dat klopt, maar in de competitie valt dat toch echt wel reuze mee hoor.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:37 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Tjaa,Ajax wint niet vaak saai met 1-0,of ze winnen met 5-0,of ze gaan op hun bekkie tegen Sparta met 3-0...
De politie zegt dat Van Driessun niet één, maar zelfs twee sneeuwballen de tram in gooide.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef Ole het volgende:
Moet je doenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:13 schreef Ole het volgende:
Ohw wacht ik kan hem iig in NWS plaatsen!
Het loopt storm! Het bericht op telegraaf.nl heeft meer reacties van Laura Dekkerquote:
Ach ja, dat zegt meer over de televaaglezers dan over het berichtquote:Op woensdag 23 december 2009 16:23 schreef Ole het volgende:
[..]
Het loopt storm! Het bericht op telegraaf.nl heeft meer reacties van Laura Dekker
Even voor de duidelijkheid, Milene is 9 jr oud en dochter van een collega.quote:Chatten met Milene:
Milene zegt: (15:59)
hoi bjoro. ik ben net naat de boerderij *foto paard*
Milene zegt: (16:00)
ik heb een nieuw *foto kat*
Bjoro zegt: (16:06)
hee leuk zeg !
Milene zegt: (16:07)
ben je online
Bjoro zegt: (16:08)
ja en jij ?
Milene zegt: (16:08)
een
Bjoro zegt: (16:09)
huh ?
Milene zegt: (16:10)
ja
Bjoro zegt: (16:12)
heb je lekker vakantie ?
Milene zegt: (16:12)
ja
Bjoro zegt: (16:12)
ga je nog wat leuks doen ?
Milene zegt: (16:13)
doeii
Is ook zo, maar toch grappigquote:Op woensdag 23 december 2009 16:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Ach ja, dat zegt meer over de televaaglezers dan over het bericht.
goede teksten hè ?quote:
denk het niet, hoezo ?quote:Op woensdag 23 december 2009 17:46 schreef Ole het volgende:
Ken jij Richard ook Bjoro?
O zo bedoelde jequote:Op woensdag 23 december 2009 18:06 schreef Bjoro het volgende:
Ah snap het al...maar volgens mij staat het gebouw van de Telegraaf bij de S102 (aan de ring) en die van Trouw/Parool bij de S111, vandaar mijn opmerking
Klopt toch die info ?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef Bjoro het volgende:
Zojuist op de Hyves van Bjoro ......
[..]
Even voor de duidelijkheid, Milene is 9 jr oud en dochter van een collega.
Heb haar IRL nog nooit gesproken
Ik weet de nummers van de afslagen niet uit mijn hoofd, maar Telegraaf is bij Sloterdijk, en Trouw bij Spaklerweg ergens.quote:
Lees dit nu pasquote:Op woensdag 23 december 2009 16:25 schreef Bjoro het volgende:
Zojuist op de Hyves van Bjoro ......
[..]
Even voor de duidelijkheid, Milene is 9 jr oud en dochter van een collega.
Heb haar IRL nog nooit gesproken
iedereen druk in de voorbereiding voor de kerstquote:
Dat zal best!quote:Op donderdag 24 december 2009 13:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
iedereen druk in de voorbereiding voor de kerst
kijk eens wie het gesprek begintquote:Op woensdag 23 december 2009 21:58 schreef rubbereend het volgende:binnenkort wordt je nog beschuldigd van kinderlokkerij
Goeiemorgen.quote:
Morgen met mijn broer en gezin bij ma gourmetten. Krijg dan voor het hele weekend kalkoen en konijn meequote:
scheelt niet veelquote:Op donderdag 24 december 2009 17:13 schreef Bjoro het volgende:
ik gok 1e kerstdag bij scharrel, 2e in de kroeg
-edit: zat ik er nier zo heel ver naast
Krijg je er wel een hok bijquote:Op donderdag 24 december 2009 17:11 schreef tong80 het volgende:
Morgen met mijn broer en gezin bij ma gourmetten. Krijg dan voor het hele weekend kalkoen en konijn mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |