quote:Op donderdag 17 december 2009 21:01 schreef TradeMarkie het volgende:
ik krijg de knapste clown van nederland aangeboden via de ads
Ik neem wel een pak kaarten meequote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
![]()
Google wil dat we gaan klaverjassen op een kinderfeestje met clown
we hebben er wel wat in ons circus gnagnagnaquote:Op donderdag 17 december 2009 21:27 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, je bent op dreef
Wie is volgens jou overigens de knapste clown van Nederland? Toch niet Bassie?
Maar daar heb je niets aan als je er geen goocheltruukjes mee kunt doenquote:Op donderdag 17 december 2009 21:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
we hebben er wel wat in ons circus gnagnagna
dat kan ik op het moment met geen enkele NL'se clownquote:Op donderdag 17 december 2009 21:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar daar heb je niets aan als je er geen goocheltruukjes mee kunt doen
Het artiestenvakquote:Op donderdag 17 december 2009 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je daar ook een vak in doen?
tuurlijk nietquote:Op donderdag 17 december 2009 22:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
kan je daar ook een vak in doen?
Zit je nu in de verhuur of zo?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik krijg de verhuur van frietkramen....
Ah, ik dacht al...quote:Op donderdag 17 december 2009 22:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
niet dat ik weet
maar we kennen inmiddels allemaal de ondoorgrondelijke manieren van Google.
Ja is goed! Ik kijk er naar uitquote:Op donderdag 17 december 2009 22:42 schreef iamredleader het volgende:
vanuit bed
PS, sorry dat vanavond niet meer is gelukt, ben gesloopt en heb nu pas al m'n dingen thuis af. Wellicht ergens dit weekend?
Gisteren nog een lift gehad van een buschauffeur. De bus zou naar de garage gaan vanwege een lekke band en toevallig woon ik daar in de buurt.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vertel nog eens iets leuks over het OV dezer dagen...
Zonder te hoeven OV-chippen of te strippen?quote:Op donderdag 17 december 2009 22:54 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gisteren nog een lift gehad van een buschauffeur. De bus zou naar de garage gaan vanwege een lekke band en toevallig woon ik daar in de buurt.
Volgens de gene die hem op GS heeft geupload:quote:Op donderdag 17 december 2009 22:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wasda?
Een aanhangertje dat ze ingemetseld hebben in de sneeuw?
Nog wel een kaart moeten tonen.quote:Op donderdag 17 december 2009 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zonder te hoeven OV-chippen of te strippen?
Netjes dan...
Nicequote:Op donderdag 17 december 2009 23:00 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Volgens de gene die hem op GS heeft geupload:
'auto van collega veranderd in VW iglo'
Zie je PM.quote:
Er zijn slechtere plekken om een nacht door te brengen.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:20 schreef Whiteguy het volgende:
[ afbeelding ]
Hmmz.. paar minuutjes vertraging. Overnachten in de kroeg
Dan beginnen ze met zoeken om 01:00, en tegen de tijd dat ze een oplossing gevonden hebben is die sneeuw gesmolten.quote:Treinen rijden tot 01.00 uur
Uitgegeven: 17 december 2009 23:31
Laatst gewijzigd: 17 december 2009 23:31
UTRECHT - De treinen blijven donderdag tot 01.00 uur doorrijden om iedereen te kunnen vervoeren. Als er dan nog gestrande reizigers zijn, wordt geprobeerd om die op een andere manier naar huis te krijgen.
Dus om 0100 bellen ze Connexxion voor bussen. Krijgen ze de voicemail; "Door de sneeuwval rijden er geen bussen. Connexxion zet treinen in."quote:Op donderdag 17 december 2009 23:33 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dan beginnen ze met zoeken om 01:00, en tegen de tijd dat ze een oplossing gevonden hebben is die sneeuw gesmolten.
quote:
quote:
ja nee dat helpt johquote:
Wedden dat als iemand je met een pan op je hoofd slaat je de pijn in je hand niet meer voelt.quote:
True...quote:Op donderdag 17 december 2009 23:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wedden dat als iemand je met een pan op je hoofd slaat je de pijn in je hand niet meer voelt.
Hoe lang geleden ben je gevallen?
Dan heeft koelen zeker nog nut.quote:Op donderdag 17 december 2009 23:55 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
True...
Net eigenlijk. Het kwam nogal snel opzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |