Geen idee, wil ik ook niet weten.quote:Op donderdag 17 december 2009 05:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En hoe noemen de Townies jullie?
Grass, shag of waterpijp?quote:Op donderdag 17 december 2009 05:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Geen idee, wil ik ook niet weten.
God wat zou ik nu graag roken
maakt me geen zak uitquote:
aub.quote:
wauwquote:Op donderdag 17 december 2009 06:00 schreef Cobra4 het volgende:
De politie in Noord Nederland geeft het advies niet de weg op te gaan. Er liggen sneeuwduinen van 1,5 meter opde o.a. de snelwegen.
Op de A7 lopen, volgens de NOS, zelfs de sneeuwschuivers vast.quote:
Nu nog waarom hij jou niet heeft ingelicht.quote:Op donderdag 17 december 2009 06:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hee hij is op skype. Hij is veilig aangekomen, zegt ie
quote:Op donderdag 17 december 2009 06:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Damn, tuurlij kkrijgen jullie de waanzinnige sneeuw nu ik hier ben. Dit doet mijn sneeuw lijken op poedersuiker
quote:Op donderdag 17 december 2009 00:55 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je kan een meisje uit amsterdam halen maar....![]()
Niet gevraagd. maar het feit dat hij meteen belde betekent wel dat ik dus niet niets voor hem betekende en hij gewoon maar weg is gegaanquote:Op donderdag 17 december 2009 06:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu nog waarom hij jou niet heeft ingelicht.
Ben je vanavond (Nederlandse tijd) thuis? Misschien dat we dan even kunnen skypen?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Nahja nu heb ik moeite om in slaap te komen o pdat tijdstip, maar ik kruip nu lekker mijn bedje in met een boek
Het was best te doen met het OVquote:Op donderdag 17 december 2009 08:19 schreef MadMaster het volgende:
Sneeuw is leuk als je vrij bent, niet als je op pad moet...
Maar... goedenmorgen, we hebben de glibberpartijen weer overleefd.
ligt het treinverkeer niet plat?quote:Op donderdag 17 december 2009 08:38 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Het was best te doen met het OV
En weer helemaal beter?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik mocht vanochtend ook sneeuw ruimen, maar ben ook weer veilig aangekomen op het werk
Ik heb me pas ook aangemeld voor twitter, maar dat was eigenlijk vooral omdat ik de nieuws twitters wilde kunnen volgen op mijn mobiel. (RTL Z enzo)quote:Op donderdag 17 december 2009 04:29 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb nu ook (eindelijk?) Twitter "gevonden". Wel leuk om zo bekende en minder bekende mensen te volgen. Had ik eerder moeten doen.
Lekker!quote:Op donderdag 17 december 2009 10:01 schreef TradeMarkie het volgende:
Ja, ik ben wel weer fit, nog 2 dagen werken en dan 2 weken vrij
Ik ook niet, maar ik heb er ook nog nooit op gekeken.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie er nog steeds het nut niet van in (van Twitter dan)
Tof, wat is je account?quote:Op donderdag 17 december 2009 04:29 schreef Cobra4 het volgende:
Ik heb nu ook (eindelijk?) Twitter "gevonden". Wel leuk om zo bekende en minder bekende mensen te volgen. Had ik eerder moeten doen.
en dan vanaf 2:40quote:
Het heeft ook niet echt veel nut, maar ik vind het wel leuk. Ik ken redelijk wat mensen met Twitter waardoor het soms lijkt op een forum dat je zelf kan samenstellen. Daarnaast krijg ik allemaal van die dagaanbiedingen via Twitter aangeleverd (vet handig) en heb ik me net als WG op een paar nieuwsdiensten geabonneerd.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik zie er nog steeds het nut niet van in (van Twitter dan)
Matchten er bij nader inzien een aantal zaken niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 10:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lekker!
Ik heb 4 keer van outfit gewisseld, waardoor ik nu de trein ga missen.![]()
sneeuw is tollquote:Op donderdag 17 december 2009 12:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind het echt leuk dat er sneeuw ligt
Fragment graag.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:00 schreef Etcetera het volgende:
Op 3fm net iemand van Q Buzz met een waanzinnig schitterend accent die heel veel moeite deed om de 'e' uit te spreken aan het eind van een woord
en vind jij Qbuzz een verbetering of ga je niet (meer) met de bus.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:54 schreef Etcetera het volgende:
Heb ik niet, maar het was tussen half 12 en 12
Qbuzz heeft zich wel goed bewezen in Zuidoost-Friesland en Rotterdam-Rijnmond.quote:Op donderdag 17 december 2009 12:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en vind jij Qbuzz een verbetering of ga je niet (meer) met de bus.
aangezien er nog geen extra qliners rijden heb ik gister de bus maar overgeslagen. kijk na de vakantie wel weer of er al extra bussen zijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:01 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb nog geen gebruik hoeven maken van ze, dus kan er nog niks over zeggen
Ik neem de bus die op het moment dat ik met de bus wil op de juiste route rijdt. Van wie die bus is zal me een zorg zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 12:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
en vind jij Qbuzz een verbetering of ga je niet (meer) met de bus.
da's mooi kut. Bij ons hadden ze de reputatie zo flexibel als een blok beton te zijn.....quote:Op donderdag 17 december 2009 14:04 schreef LadyBlack het volgende:![]()
![]()
Net voor de honderdste keer met bureau studentzaken gebeld of het nou goedkwam met mn bulprocedure, en wat blijkt? Afgelopen dinsdag (!!!) is de aanvraag naar mijn examencommissie gestuurd. DAT ZOU 4 WEKEN GELEDEN AL GEBEUREN!!!!!![]()
![]()
Ik word hier zo schijtziek van.... inmiddels reken ik dus maar op mn buluitreiking in februari
Zou kunnen, maar ik heb nog andere klusjes te doen... ben bezig om een poster te maken voor ons concerten van 30 en 31 januari. Alleen Illustrator loopt steeds vastquote:Op donderdag 17 december 2009 14:51 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
frustrerend. Even een stevig potje sneeuwballen gooien om je af te reageren?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |