Toch in elk geval bijna. Ik dacht dat die 975 km. bij die avondspits van november 2005 hoorde, maar die was blijkbaar maar 818quote:Op donderdag 17 december 2009 07:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Dan hebben we het dus goed.
Zover ik snel heb kunnen zien is dat nog altijd het record en zal mij niks verbazen als deze er straks eraan gaat. Vooral de combi van harde wind en sneeuwbuien zal dit sneeuwjachten tot MOGELIJK tijdelijke sneeuwstorm kunnen opleveren (8bft wel te verstaan), maar dit is meer voor het noorden weg gelegd.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:44 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Is dit nog altijd het record? Kan geen top10 lijstje vinden.
Oef zeg maar niksquote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
25 november was toen een mooie daghier sneeuwde het de hele dag in het oosten, in het noorden scheen de zon en in het westen viel er regen. het veroorzaakte veel overlast omdat het zware sneeuw was.
de komende dagen kan er nog meer sneeuw vallen..
ja, in het zuiden sneeuwt het nu nog niet eens, dat komt er straks ook nog bij. Wel jammer dat het voor mij dan al erg laat is. Misschien nu maar een middagdutje doen.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Zover ik snel heb kunnen zien is dat nog altijd het record en zal mij niks verbazen als deze er straks eraan gaat. Vooral de combi van harde wind en sneeuwbuien zal dit sneeuwjachten tot MOGELIJK tijdelijke sneeuwstorm kunnen opleveren (8bft wel te verstaan), maar dit is meer voor het noorden weg gelegd.
Sneeuw en wind zorgen altijd voor de grootste problemen.
Sneeuw = Matig zicht, gladheid.
Wind = Verminderd zelfs nog meer het zicht en kan tevens zorgen voor sneeuwduinen.
Vanavond komt er indd nog wel wat bij en we zijn er nog niet zomaar vanaf! Ik wens vele mensen die nu in de file staan heel veel succes vanavondquote:Op donderdag 17 december 2009 07:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Weten ze al iets over de avondspits.. Gedeelte van het land heeft nog niks gehad en krijgt het gedurende de hele middag. Dus denk dat vanavond nog erger wordt.
Aan de andere kant, dan is het weer rustig in het westen aangezien die de volle laag al hebben gekregen.
Hier ligt er wel sneeuw maar de buien zijn weg, die gaan nu nog omhoog richting Friesland/Groningen en midden van het land. Was daarom ook benieuwd of er vanmiddag nieuw spul aan zit te komen en het Westen een tweede laag krijgt.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:51 schreef RemcoW85 het volgende:
Weten ze al iets over de avondspits.. Gedeelte van het land heeft nog niks gehad en krijgt het gedurende de hele middag. Dus denk dat vanavond nog erger wordt.
Aan de andere kant, dan is het weer rustig in het westen aangezien die de volle laag al hebben gekregen.
Dat heb ik vanuit Eindhoven kunnen volgen ja..quote:Op donderdag 17 december 2009 07:49 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
25 november was toen een mooie daghier sneeuwde het de hele dag in het oosten, in het noorden scheen de zon en in het westen viel er regen. het veroorzaakte veel overlast omdat het zware sneeuw was.
Doe maarquote:Op donderdag 17 december 2009 07:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, in het zuiden sneeuwt het nu nog niet eens, dat komt er straks ook nog bij. Wel jammer dat het voor mij dan al erg laat is. Misschien nu maar een middagdutje doen.
Ja, zo lang donker is toch echt niet fijn.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:54 schreef Glijdt_licht het volgende:
Waarom wordt t niet sneller licht.
Zojuist zijn mn broekspijpen al kliedernat geworden bij het proberen van foto's
Strx weer dus
www.traphic.nl is je vriend.quote:Op donderdag 17 december 2009 07:55 schreef indahnesia.com het volgende:
De website van het VID begint te sputteren geloof ik.
2x de helft van een sneeuwbalquote:Op donderdag 17 december 2009 07:58 schreef michiel_merk het volgende:
Nou ik ga zo maar eens op mn fiets naar werk kan ik eindelijk testen wat mn mountenbike waard is
voor al die bergen sneeuw?quote:Op donderdag 17 december 2009 07:58 schreef michiel_merk het volgende:
Nou ik ga zo maar eens op mn fiets naar werk kan ik eindelijk testen wat mn mountenbike waard is
Klopt, grote delen hebben niets of slechts enkele vlokjes.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:03 schreef JDude het volgende:
[..]
Neh, denk ik niet. Daarvoor is het stuk land waar de schade meevalt te groot.
Ik geef de avondspits ook meer kans qua lengte dan deze ochtendspits. Nu is de boel verspreid, straks krijgen de sneeuwloze delen nog wel sneeuw, maar tegen die tijd zijn de wegen in het westen al weer beter begaanbaar en verdwijnen daar de file's. De file's zullen dus niet gelijktijdig zijn. In de avond is dit misschien nog wel mogelijk, aangezien niet alle sneeuw meteen helemaal weg is en bij een nieuwe lading het dan (weer) voor een hoop last kan zorgen.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja maar ik heb het niet over nu maar over de heledag!
Want heel NL krijgt met sneeuw te maken en dat kan nog wel eens behoorlijk verkeerd uitpakken, vooral met die wind erbij.
Ik zie hier nog niet veel gebeuren hoor, ligt echt een minilaagje in de tuin, kan er gewoon doorheen kijken nog... De buien hangen hierboven volgens buienradar, maar ik zie 'm niet vallen...quote:Op donderdag 17 december 2009 08:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ja maar ik heb het niet over nu maar over de heledag!
Want heel NL krijgt met sneeuw te maken en dat kan nog wel eens behoorlijk verkeerd uitpakken, vooral met die wind erbij.
Nijmegen heeft ook sneeuwvrij.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:09 schreef SpeedyGJ het volgende:
En eerste melding is binnen gekomen van iemand die sneeuwvrij heeft van school![]()
Dit werd net op msn verteld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Sinterklaasspits
Hoewel de website van de VerkeersInformatieDienst op dit moment overuren maakt, valt de Sinterklaasspits op zich mee. Het is wel druk, maar niet veel drukker dan op een normale woensdag. Wel lijkt de spits iets eerder op gang gekomen te zijn, waardoor het hoogtepunt zo tussen half vijf en vijf uur ligt.
hee, dat lijkt wel platteland joh. Alleen dan wit.quote:Op donderdag 17 december 2009 08:27 schreef Glijdt_licht het volgende:
Eindelijk een beetje lichter..
De weg voor huis:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |