Dat nummer is al vrij oudt.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:28 schreef Houniet het volgende:
Matig nummer idd.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:29 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dat nummer is al vrij oudt.
Vindt persoonlijk overigens de flow van Eminem in dit nummer nogal krakkemikkig op bepaalde momenten.
Goede nummers inderdaadquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:58 schreef Gabbylicious het volgende:
Music Box en Elevator zijn pas nummertjes jonguh!
Fuck yeahquote:
Gelukkig is het een kwestie van smaak.quote:Op zaterdag 26 december 2009 02:02 schreef 2dope het volgende:
Een van z'n vetste nummers en tevens een van de meest ondergewaardeerde blijft voor mij toch biterphobia:
FUCK YEAH
Hier dropt onze roomblanke snoodaard ook stiekum de N-bomb![]()
![]()
Dat kan ik alleen maar met je eens zijn.quote:Op maandag 4 januari 2010 07:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Gelukkig is het een kwestie van smaak.
Love You More vind ik 1 van z'n tofste nummers.quote:
quote:Eminem werkt met DJ Khalil en Just Blaze.
XXLmag.com sprak Alchemist vlak na de Grammy's, waar hij met Eminem, Lil Wayne, Drake en Travis Barker "Forever" ten gehore bracht over Eminem's nieuwe album, "Relapse 2".
Hoewel het album op dit moment nog geen geplande releasedatum heeft, zegt ALC dat Em hard aan het werk is met Dj Khalil. De West Coast beatmaker heeft een goed jaar achter de rug, met een aantal publieksfavorieten op zijn naam. Daar heeft Venz ons al kennis mee laten maken.
"Khalil - die wat mij betreft dé producer van het moment is - stuurde Em al een tijdje beats maar die raakten niet echt de juiste snaar," vertelde Alchemist aan XXL. "Em wist wel al dat hij dope was maar ze vonden steeds maar niet de juiste vibe. Ik weet dat ze nu wel een paar tracks hebben samen en die zijn belachelijk vet. Ik kan niet met 100 procent zekerheid zeggen of ze het album gehaald hebben maar ik heb nu minstens twee tracks met Khalil gehoord die gruwelijk zijn."
Alc, tour DJ voor Eminem, liet ook weten dat hij zelf nog geen beat had weten te landen op Em's project. "Ik ben de laatste tijd weer wat meer bij Em en zijn mannen in de buurt, zeker nu hun albums worden afgerond. Aangezien Em ook weer clean is praten we veel meer dan voorheen en stukje bij beetje kom ik er achter wat ik moet doen om een passende sound voor ons te creëren."
Iemand anders waar Em veel mee heeft gewerkt is Just Blaze. "Het klikte gewoon. Erg bijzonder. Ze zitten op één golflengte, het gaat ook veel verder dan gewoon wat beats over en weer sturen. Wat zij met elkaar hebben is echt een perfecte samenwerking. Sta even stil bij wat zij beiden te bieden hebben en doe er dan nog een schepje bovenop."
Volgens Alc is het hele album overigens van hoger niveau dan de eerste Relapse plaat. "Hij doet deze keer lyrisch dingen die hij nog nooit heeft gedaan," deelde de producer/DJ. "De punchlines zijn weer helemaal terug."
Veel van die jongens die vreselijk veel platen verkopen die ik totaal niet serieus kan nemen. Lil' Wayne, T.I, Young Jeezy, individuele albums van de G-Unit kerels en zelfs Flo-Rida verkoopt als een malle.quote:
Probeer Kid Cudi eens danquote:Op donderdag 15 april 2010 16:10 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Veel van die jongens die vreselijk veel platen verkopen die ik totaal niet serieus kan nemen. Lil' Wayne, T.I, Young Jeezy, individuele albums van de G-Unit kerels en zelfs Flo-Rida verkoopt als een malle.
Misschien geef ik 't ook geen redelijke kans, maar ik vind het zó bedroevend slechte muziek.
Ja, dat vind ik ook echt een niemand. Ik geloof die figuren gewoon niet. Ik vind figuren als Nas en Kanye veel en veel leuker. Die schoppen tegen zere benen, lokken mensen uit hun tent, beetje opschudding hier en daar. Dat vind ik interessant, dat is boeiend.quote:
Precies wat ik wilde zeggenquote:Op zaterdag 17 april 2010 02:15 schreef Edwinuss het volgende:
Kid Cudi is briljant. Je zal ongetwijfeld alleen dat nummer met David Guetta hebben gehoord ofzo.
Man on the Moon is 1 groot album vol met briljante nummers. Bij mij duurde het even voordat ik het kon waarderen, maar damn.
Denk dat ik het zo nog een keer opzet.
Ik kende inderdaad alleen dat liedje met Guetta, plus 2 nummers van het album die mij na 1 keer luisteren niet konden boeien. Maar ik zal het hele album eens beluisteren, want ik begin nu best nieuwsgierig te worden.quote:Op zaterdag 17 april 2010 02:15 schreef Edwinuss het volgende:
Kid Cudi is briljant. Je zal ongetwijfeld alleen dat nummer met David Guetta hebben gehoord ofzo.
Man on the Moon is 1 groot album vol met briljante nummers. Bij mij duurde het even voordat ik het kon waarderen, maar damn.
Denk dat ik het zo nog een keer opzet.
Ik vind zn flow hier juist wel erg. Of nja, beter dan Lil Wayne of Kanye Westquote:
quote:Deze video bevat inhoud van UMG. Het is niet langer beschikbaar.
Oneens. My name is & The real slim shady > Not Afraid.quote:Op donderdag 29 april 2010 22:36 schreef GGMM het volgende:
Interview over de nieuwe single:
http://rapradar.com/2010/04/29/eminem-speaks-on-new-single-album/
Havoc produceert een track, geen skits en alle nr's die hij voor Relapse II had gemaakt zijn weg.
Single vindt ik wel goed, beetje jammer van die drums. Wel z'n beste eerste single ooit. (tenzij je lose yourself meetelt)
quote:
Ga jij of iemand anders nog naar een concert van Em in de komende maanden? Of dat het in de planning ligt? Ik wil iig. wel en ben ook wel bereid om daar pegels voor neer te leggen.quote:Op vrijdag 30 april 2010 18:29 schreef Boomlaars het volgende:
[..]
Oneens. My name is & The real slim shady > Not Afraid.
Klopt, had logischer geweest als hij dit over Encore zou zeggen.quote:Op maandag 3 mei 2010 00:12 schreef tmffirework het volgende:
Heel vet die Not Afraid, alleen raar dat hij Relapse zo afbrand, terwijl ik het niet eens een slecht album vond....
Ik kan de kritiek van Boomlaars wel waarderenquote:
Volgens mij geef ik duidelijk aan in die post waar ik de kracht van Relapse vond liggen. Rijmtechnisch zat het goed in elkaar, maar de nummers waren totaal niet coherent. Toegegeven, Underground en Stay Wide Awake vond ik de eerste paar keer luisteren goed, maar dat kwam meer doordat het verfrissend was na alle 'accent' nummers op de rest van de CD. Dit geef ik ook duidelijk aan in mijn post. Zie:quote:
quote:Deja Vu (veruit mijn favoriete nummer; introspectief over de laatste paar jaar waarin hij in detail zijn worsteling met diverse painkillers beschrijft), Underground (energetisch en iets wat hij al jaren niet meer heeft laten zien, doet me nog het meest denken aan Criminal/Still Don't Give a Fuck) en Stay Wide Awake.
quote:Ik vond Beautiful op het eerste gezicht ook het beste nummer, maar dat nummer is me steeds minder aan gaan staan. Deja Vu eigenlijk het omgekeerde
Maargoed, je post volgens mij ook op RB, dus de alias Brubbels moet in dat geval wel aangeven in hoeverre ik consistent ben geweest met het verkondigen van deze meningquote:Toen de eerste nummers van het album uitkwamen had ik inderdaad ook het idee dat hij een slechte karikatuur van zichzelf is geworden.
Geen idee, volgens mij is de samenstelling van de CD nog niet eens bekend. Ik denk dat het voorlopig even stil zal blijven (deze single komt volgens mij pas officieel rond de 15e uit).quote:Op maandag 3 mei 2010 21:03 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik kan de kritiek van Boomlaars wel waarderen
Weet iemand wanneer we de volgende single kunnen verwachten? Bij Relapse was er zo'n tabelletje wanneer de volgende singles uit zouden komen
Goed, dat was inderdaad ietwat overdrevenquote:Op maandag 3 mei 2010 21:06 schreef GGMM het volgende:
Haha, was een grapje op je 'ik vond het na één luisterbeurt al niks', dat is wat overdreven, verder geef ik je wel gelijk hoor.
Ik had btw nooit verwacht dat jij Brubbels bent.
Dat is toch niet het nummer met Eminem? Ik dacht dat dat Airplanes Part II wasquote:
quote:Op vrijdag 7 mei 2010 18:10 schreef Gabbylicious het volgende:
Ik vind deze "versie" wel heel lekker klinken.
Neukt youtube mij weer.quote:Deze video bevat inhoud van UMG, die deze wegens auteursrechtschending heeft geblokkeerd.
Dikke onzin. Sinds 2002 heeft hij geen fatsoenlijk album meer uitgebracht. SSLP en MMLP (en Devil's Night minus D12) waren geniaal, TES was al beduidend minder en Encore en Relapse waren bedroevend. Artist of '98-'01 zou de lading beter gedekt hebben. Verkoopcijfers zijn dan ook totaal niet interessant.quote:Op donderdag 6 mei 2010 21:26 schreef Twista101 het volgende:
Eminem Is The Artist Of The Decade
Eminem has been named the "Artist of the Decade" as he has sold more records than anyone in music for the past ten years, beating out artists like N Sync, Britney Spears and more. With more than 32 million units sold domestically (80+ million world wide) in the 2000's, Eminem was presented with the award by Nielsen Entertainment President Eric Weinberg and Nielsen Entertainment's Retail Relations Vice President Chris Muratore. Check out a picture of Eminem, along with Dr Dre, his manager Paul Rosenberg, and Interscope's top man, Jimmy Iovine below.
[ afbeelding ]
bron; rapbasement.com
Ik weet eigenlijk haast al zeker dat je het niet goed gaat vinden als je Not Afraid niks vindquote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:36 schreef Boomlaars het volgende:
Ik ben enkel geinterresseerd in zijn nieuwe tour als Recovery veruit beter is dan het prutswerk dat Relapse heet, en er met een live band opgetreden wordt (live instrumenten > enkel een DJ).
Met sommige punten ben ik het zeker eens. Om de Arena concerten 1 groot kinderfeest te noemen vind ik een beetje overdreven, ik ben alle 2 de dagen geweest, de 1ste dag gewoon midden in de arena, 2e keer vooraan, maar oma's met kleinkinderen heb ik daar amper gezien hoor.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 21:36 schreef Boomlaars het volgende:
Die prijs heeft hij te danken aan de sales van zijn eerste 3 albums (infinite dan niet meegerekend),welke samen goed zijn voor ca 55-60mln wereldwijd (in 3 jaar tijd). De rest is bagger.
In 2001 was ik bij het concert in Ahoy Rotterdam, dat was een geweldige show. Energiek en een set met enkel SSLP/MMLP nummers. In 2002 was ik bij Anger Management II in de ArenA, maar dat was echt meer een kindershow. Veel jonge kinderen met hun (groot)ouders hier gezienAnger Management III werd dus afgelast, maar dat was maar goed ook als ik zo de beelden zie van de Amerikaanse shows hieruit, toen zat hij in het midden van zijn verslaving. Om live nummers van Encore aan te moeten horen is daarnaast ook geen pretje.
Ik ben enkel geinterresseerd in zijn nieuwe tour als Recovery veruit beter is dan het prutswerk dat Relapse heet, en er met een live band opgetreden wordt (live instrumenten > enkel een DJ).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |