Doe het nog op de ouderwetse manier... met koffiequote:Op woensdag 16 december 2009 22:39 schreef STING het volgende:
[..]
Let me know of het wat is
Heb nu deze om wakker te worden: http://www.goliteblu.nl/
bij het ontbijt zeg maar
Het één sluit het ander niet uitquote:Op woensdag 16 december 2009 22:40 schreef Thrust het volgende:
[..]
Doe het nog op de ouderwetse manier... met koffie
waar op? je wil zoveelquote:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga een keer dat Wake Up Light uittesten
ik weet precies in welke volgorde ik het wilquote:
Je hebt nu deze maar je wil een WUL? Deze is duurder!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:39 schreef STING het volgende:
Let me know of het wat is
Heb nu deze om wakker te worden: http://www.goliteblu.nl/
bij het ontbijt zeg maar
Is toch anders, die WUL gaat langzaam aanquote:Op woensdag 16 december 2009 22:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt nu deze maar je wil een WUL? Deze is duurder!
Toch niets op je al reeds mooie gezichtje he?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet precies in welke volgorde ik het wil![]()
eerst mn sleeve, dan op mn arm, dan op mn rug en dan op mn rug en dan op mn enkel
mijn gezicht en nek blijven inktvrijquote:Op woensdag 16 december 2009 22:45 schreef RaXz het volgende:
[..]
Toch niets op je al reeds mooie gezichtje he?
als dat alles is, moet te doen zijn voor je met de fut gaatquote:Op woensdag 16 december 2009 22:43 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik weet precies in welke volgorde ik het wil![]()
eerst mn sleeve, dan op mn arm, dan op mn rug en dan op mn rug en dan op mn enkel
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
mijn gezicht en nek blijven inktvrij
Jaquote:
Gelukkig ben ik gezegend met een biologisch klok, alleen jammer dat ie maar 6uur duurtquote:Op woensdag 16 december 2009 22:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
JaIk wil weten of zo'n ding écht werkt.
Everything happens for a reasonquote:Op woensdag 16 december 2009 22:49 schreef DjinN het volgende:
GATVERDAMME! Ik heb zojuist iets smerigs gegeten!!![]()
Chocolade met stukjes rode peper erinik denk "joh! ik probeer een stukje!" maar BAH! Echt! Ik sta nu nog half te kotsen
![]()
Mn broertje vond het ook vreselijkIk verwacht van hem dalijk het eerste topic in KLB over deze verschrikkelijke rommel
moet binnen 10 jaar te realiseren zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 22:46 schreef Thrust het volgende:
[..]
als dat alles is, moet te doen zijn voor je met de fut gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |