Chocolate is een foute film.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Nouk84 het volgende:
Zo, en nu chocola en een foute film![]()
Máár ik heb wel een wake-up light gekregen van mijn stomste ex
Neequote:
Het is Chocolatquote:
Ah ja, Chocolat.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:32 schreef STING het volgende:
[..]
Het is Chocolat
Leuke film is dat juist
Jij nu ookquote:Op woensdag 16 december 2009 22:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
NeeHij had t ook maar gratis gehad
er zit nu 4 jaar tussen mijn tat's en het zijn allemaal tats met een gedachte..quote:Op woensdag 16 december 2009 22:20 schreef Thrust het volgende:
[..]
Het is niet verkeerd om veel te willen, als je maar oppast niet teveel tegelijk te willen
Moeten we iemand of iets voor je slaan?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Nouk84 het volgende:
Even wat frustratie kwijt! AAARRRGGGHHH ^@$#%^@$%&^#$%^#$%^#$%![]()
![]()
Ja, ik wilde er al vet lang één. Eindelijk!quote:
Graag!quote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef STING het volgende:
Moeten we iemand of iets voor je slaan?
Neequote:
heerlijk fout? ik vind chocolat juist geweldigquote:Op woensdag 16 december 2009 22:32 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ah ja, Chocolat.
Ja weet ik, fout in de zin van hoe tegenstrijdig hun zijn ten opzichte van hun omgeving, heerlijk fout.
edit: haha nee niet die.![]()
Het is geen plakplaatje dat je bij de kauwgom tegen komt, een serieuze verandering aan je lichaamquote:Op woensdag 16 december 2009 22:33 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
er zit nu 4 jaar tussen mijn tat's en het zijn allemaal tats met een gedachte..
mijn laatste heb ik in april laten zetten en denk echt wel goed na over de volgende.. het gaat niet om het prikken maar om de kunst
Ja ik ook, ik zeg ook niet dat het een slechte film is. Gewoon de boodschap over het buitenbeentje zijn wat in de eerste instantie als heel fout word gezien.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:35 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
heerlijk fout? ik vind chocolat juist geweldig
Lekker handige actie als je iemand wil hoekenquote:
en dat weet ik ook, en dat is de reden dat ik ze ook niet bij de eerste de beste prikker laat zettenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef Thrust het volgende:
[..]
Het is geen plakplaatje dat je bij de kauwgom tegen komt, een serieuze verandering aan je lichaam
Jou gedachtes? Die zijn niet te doorgronden
zij is ook gewoon foutquote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik zeg ook niet dat het een slechte film is. Gewoon de boodschap over het buitenbeentje zijn wat in de eerste instantie als heel fout word gezien.
Sorryquote:
je bent een slimme meid, die weet wat ze wil, nu nog het geduld om het te krijgenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat weet ik ook, en dat is de reden dat ik ze ook niet bij de eerste de beste prikker laat zetten
Je gaat bij Nouk pittenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga een keer dat Wake Up Light uittesten
Let me know of het wat isquote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga een keer dat Wake Up Light uittesten
ik wacht al heul langquote:Op woensdag 16 december 2009 22:38 schreef Thrust het volgende:
[..]
je bent een slimme meid, die weet wat ze wil, nu nog het geduld om het te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |