Nu ben jij weer een beetje wijzer gewordenquote:
In dat geval kunnen we net zo goed jou PM'en want jij weet het ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:12 schreef Twizu het volgende:
Je moet lonker gewoon even PM'en, dan verteld hij het
68 : 2 = 666?quote:68 : 2 = 34 + 616 = 666
Hij loog hequote:Op woensdag 16 december 2009 22:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Nu ben jij weer een beetje wijzer geworden
Scherp! Maar ik vertel het lekker niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we net zo goed jou PM'en want jij weet het ook.
Pas op dat je niet word geliquideerd, als je dood ben weten ze zeker dat je niks meer verteldquote:Op woensdag 16 december 2009 22:15 schreef Twizu het volgende:
[..]
Scherp! Maar ik vertel het lekker niet.![]()
Het is wel echt de moeite om voor op te blijven, dat kan ik wel vertellen!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:17 schreef enlightenedwizza het volgende:
[..]
Niet geen gratis bier...dus...gratis bier voor iedereen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:21 schreef o.us het volgende:
IK WEET WAT HET IS![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
UHU... o wee als je het zegt he..... dan weet je wat er gebeurd met jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 16 februari 2010 15:42 schreef Nikmans het volgende:
Lonker is echt zo'n boutuser die opeens uit het niets is gekomen en nu 600 keer per dag post :r
Op dinsdag 16 februari 2010 16:07 schreef MASD het volgende:
LONKER KANKERHAAS.
Wat dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:22 schreef Lonker het volgende:
[..]
UHU... o wee als je het zegt he..... dan weet je wat er gebeurd met jou
Kusjequote:
heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:25 schreef Adfundum het volgende:
Heeft het met die test van vorige week woensdag te maken om 0.00 uur?
JIJ HEBT MIJ OP MSN MET JE WIE BEN IKquote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Lonker het volgende:
[..]
Kusje![]()
Wie is die o.us eigenlijk ?
Danny's kloon.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:24 schreef Lonker het volgende:
[..]
Kusje![]()
Wie is die o.us eigenlijk ?
quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef gniffie het volgende:
Ik weet het nu ook, thx voor de pm
![]()
Wie het ook wil weten moet ff pm-en
het wind mij anders wel opquote:Op woensdag 16 december 2009 22:27 schreef Twizu het volgende:
Is de tijd bijna om? Dit werkt echt libidoverlagend.
Maar ik denk dat ik wel weet wat er gaat gebeuren..quote:Op woensdag 16 december 2009 22:28 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Ja, spoorloos verdwenen posts die iets verklapten en zo. maar iedereen heeft het gemist geloof ik, dus ik zeg maar niks meer
Watdan ?quote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef Adfundum het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik wel weet wat er gaat gebeuren..
hihihiihquote:Op woensdag 16 december 2009 22:30 schreef gniffie het volgende:een of andere lonker probeert mij het geheim te ontrafelen zonder eerst geld te geven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |