rustig aan, ts is een vrouwquote:Op woensdag 16 december 2009 21:29 schreef Folmer het volgende:
Hier kan je geen medelijden mee hebben, dit is gewoon dom.
Er staat heul geenquote:Op woensdag 16 december 2009 21:34 schreef Nikmans het volgende:
Leuk verhaal, vooral als je er even overheen kijkt en de smilies vanen
naar
en
ziet veranderen.
Maar wel die ronddraaiende!quote:
Anders ik welquote:Op woensdag 16 december 2009 21:28 schreef swarmahoer het volgende:
ik wil graag je reservesleutels bijhouden volgende keer
of mee boodschappen doen
Ik vind jou post ma saai. En stom. Ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:53 schreef Dragonsfan13 het volgende:
ik vind het ma een saai verhaal
maar toch de moeite doen om te reageren, lief van jequote:Op woensdag 16 december 2009 21:53 schreef Dragonsfan13 het volgende:
Uit welk gat ben jij gekropen?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:53 schreef Dragonsfan13 het volgende:
Je wil niet weten wat ik nog meer tegen de ts zegquote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef RickoKun het volgende:
jezus man doe ff niet zo sexistisch ofzodit is een serieuze klacht van TS!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
en je hebt er nooit aan gedacht je reservesleutels aan iemand toe te vertrouwen die wat dichterbij woont![]()
![]()
volgens mij probeer je gewoon in haar broekje te komen (hihi, hij zei "in haar broekje komen"quote:Op woensdag 16 december 2009 21:50 schreef RickoKun het volgende:
jezus man doe ff niet zo sexistisch ofzodit is een serieuze klacht van TS!!
)
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
Maar nu komt de hamvraag: heb je wel weer jus d'orange in huis?KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Je had warme handen
De sneeuw was mooi
Je portomonee was bewaard
De trein kwam op tijd
Je boodschappen zijn gedaan
Dat klinkt als een goede dag!¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ![]()
Dat klinkt als poëzie.quote:Op woensdag 16 december 2009 22:42 schreef Ensaf het volgende:
Je had warme handen
De sneeuw was mooi
De trein kwam op tijd
Dat klinkt als een goede dag!
![]()
![]()
En een kangeroe die je de liefde verklaardquote:Op woensdag 16 december 2009 22:42 schreef Ensaf het volgende:
Je had warme handen
De sneeuw was mooi
De trein kwam op tijd
Dat klinkt als een goede dag!
![]()
![]()
Laat fraubitch het niet horenquote:Op woensdag 16 december 2009 23:06 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En een kangeroe die je de liefde verklaard.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
wild guess: deur dichttrekkenquote:Op woensdag 16 december 2009 22:36 schreef Meddo het volgende:
hoe heb je de deur dan op slot gekregen?Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.![]()
good guessquote:Op donderdag 17 december 2009 00:25 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
wild guess: deur dichttrekken
![]()
![]()
Wat een avontuur hey!![]()
Blij dat het goed is afgelopenuiteindelijk dan...
You can trust me, trust nobody...![]()
Anders geef je je reservesleutels niet aan iemand die 1,5 uur verderop woont, maar aan laten we zeggen..je buurvrouw?![]()
Je moet je sleutels altijd in je vagina doen want DIE vergeet je niet!Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
niet toevallig je boodschappentassen in de trein laten staan? snel naar de auto van die persoon toe rennen met 2 zware boodschappentassen lijkt me nog best lastig
na je aankomst in apeldoorn worden de tassen namelijk niet meer genoemd!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |