Rond een uurtje of 5 vanmiddag besloot ik om snel even boodschappen te doen.. Ik keek naar buiten en zag dat het sneeuwde

Helemaal goed want door de sneeuw banjeren vind ik wel leuk

Snel pak ik m'n mooie tas die laatst nog helemaal
onder de jus zat, en prop daar m'n portemonnee in. Ik wil de deur achter me dichttrekken en ineens denk ik: 'stop! je bent wat vergeten! je handschoenen!'. Pff, gelukkig dacht ik er nog net op tijd aan want ik woon op 3 hoog en had geen zin om eenmaal buiten weer helemaal naar boven te moeten lopen. Verrukt trek ik m'n handschoenen aan en stap de sneeuw in

Heerlijk! 10 minuten later loop ik half bevroren de AH binnen om daar even te ontdooien.
Na 15 minuten alle boodschappen gedaan, en helemaal in m'n nopjes sluit ik achteraan in de rij bij de kassa want ik mag zometeen weer door de sneeuw!

Maar dan gebeurt het.....
KUT! Waar zijn m'n huissleutels?! O noooooes

Ze liggen nog op het kastje in de gang thuis

Wat nu? Snel degene bellen die m'n reservesleutels heeft. Na even bellen hadden we afgesproken dat ik ze in Apeldoorn kwam ophalen want daar was hij over 1,5 uur. En ook ik kon daar op z'n vroegst over 1,5 uur zijn. Enigszins opgelucht loop ik naar de bus die me naar het station zou brengen. Maar dan gebeurt er weer iets.....
KUT! Waar is m'n portemonnee?! O noes

Die ben ik vergeten bij de kassa

Snel weer terug naar de AH om daar m'n portemonnee uiteindelijk bij de servicebalie terug te vinden. Pff, gelukkig maar.
Opnieuw naar de bus, en vervolgens een kwartier in de sneeuw wachten op de trein. Na bijna 1,5 uur in de trein te zitten en hopen op geen enkele minuut vertraging omdat degene waar ik de sleutels bij moest ophalen om half 8 een afspraak had, kwam ik dan eindelijk in Apeldoorn aan. Dit alles gebeurde overigens inclusief 2 zware tassen vol boodschappen

Nou, snel naar de auto rennen en sleutels ophalen, en weer snel terug naar het station om de trein terug te kunnen halen.. Na ruim een uur in de trein en 10 minuten door de kou lopen zit ik nu weer te ontdooien thuis

Klacht: sleutels vergeten

Subklacht: portemonnee kwijtraken ondertussen

Subsubklacht: 4 uur doen over het boodschappen halen