Inderdaad... Bedanktquote:Op woensdag 16 december 2009 21:09 schreef Ascendancy het volgende:
Daarnaast is wegschieten niet de kunst.
De kunst is het snel te doen. Als een gewone opener.
Maar nu breng ik je vast nog verder het alcoholisme in.
paar keer dubbelvouwen en als hefboom, toch?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:14 schreef psv01 het volgende:
Probeer het eens met een A4tje. (en dan niet de auto of de snelweg)
Zelfs dat is voor amateurs, wij doen het hier gewoon met geopende volle flesjesquote:Op woensdag 16 december 2009 21:10 schreef Joooo-pi het volgende:
[ afbeelding ]
Met een instructiefilmpje:
http://www.videojug.com/f(...)hout-a-bottle-opener
Is wel een leuke weddenschap. Of met een krant.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
paar keer dubbelvouwen en als hefboom, toch?
Met een cd? Hoe doe je dat dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 21:15 schreef swarmahoer het volgende:
probeer het eens met een cd, ook leuk
Of op het krat zelf.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zelfs dat is voor amateurs, wij doen het hier gewoon met geopende volle flesjes
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:16 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
paar keer dubbelvouwen en als hefboom, toch?
Daar is geen kunst aanquote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:24 schreef mrSPLIFFY het volgende:
laatst gedaan met iemand zn I phone... die was ook erg blij ermee
Dat, of met dop, of aan de krat, of aan de telefoon, of met een A4'tje of gewoon de hals er af slaan en met scherven en al in je keel gieten.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:16 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zelfs dat is voor amateurs, wij doen het hier gewoon met geopende volle flesjes
Met je cockring zekerquote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik maak het meestal met me ring open.
quote:
Een lege colafles ookquote:Op donderdag 17 december 2009 11:49 schreef muzas het volgende:
Mensen op feestjes die met de meest debiele dingen hun flesje open maken! "kijk mij! kijk mij!...
Flessenopener werkt pri-ma!
Deed ik eerst ook, totdat mijn ring in een V was vervormdquote:Op donderdag 17 december 2009 11:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik maak het meestal met me ring open.
Ik heb er geen last van.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:55 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Deed ik eerst ook, totdat mijn ring in een V was vervormd
Flessenopener is gay en niet leuk, de meeste die het met een flesopener doen zijn meestal mietjes.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:49 schreef muzas het volgende:
Mensen op feestjes die met de meest debiele dingen hun flesje open maken! "kijk mij! kijk mij!...
Flessenopener werkt pri-ma!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |