Q... altijd blij met cadeautjesquote:Op woensdag 16 december 2009 21:40 schreef Qwea het volgende:
ja godverdomme.
Komt een vriendin net aan dat ze "een kleinigheidje" voor Mike heeft gekocht (meer dan een cd wilde ze niet vertellen. Die volgens haar vet afgeprijsd was) en wat ik wil.
Hallo, wtf ? Deden we daaraan dan? Nee toch? Nu voel ik me ook weer verplicht wat te kopen
A ik heb een heeeeeeel groot balkon en B alleen Chico doet dat af en toe, die vraagt netjes of ie ff buiten mag , Frits deed dat ook...quote:Op woensdag 16 december 2009 21:38 schreef Greys het volgende:
[..]Als ze allemaal een plasje op het balkon willen doen, loopt het er dan op een gegeven moment niet vanaf zo naar de onderburen?
Nee da's waarquote:
Inggggggggg, het is bijna Secret Santaaaaaaaaaaaaaaquote:
Hoestie!quote:
Jaaaaa!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee da's waar
[..]
Inggggggggg, het is bijna Secret Santaaaaaaaaaaaaaa
Voorbereidend werk:quote:Op woensdag 16 december 2009 21:43 schreef Greys het volgende:
Inggggggggg, het is bijna Secret Santaaaaaaaaaaaaaa
Nou met cadeautjes wel, met dit soort grappen niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Q... altijd blij met cadeautjes
Maar heb je met ze afgesproken met Kerst dan?
quote:
Ben ff mn dictee aan het nakijken, momentje.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hoestie!
Ik lees niet terug tegenwoordig, dus samenvatting graag
Nodig ze uit voor een etentje of ga gezellig gourmetten met zequote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou met cadeautjes wel, met dit soort grappen niet.
Nee, niks afgesproken. Geen etentje, geen borrel, no nothing. Komt ze opeens aan met dit verhaal.
Ja godver zeg
Ennu zit ik verdomme dik in de stress shit, omdat ik niks weet voor hun. Serieus, als ik ergens echt niet tegen kan is het dit soort ongein
zie 2 posts boven je!quote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
Klaar voor het SS geweld van morgen, qua bijhouden van hetlijstje
enzo?
niet lachen!quote:
Geen paniek, adem in, adem uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 21:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou met cadeautjes wel, met dit soort grappen niet.
Nee, niks afgesproken. Geen etentje, geen borrel, no nothing. Komt ze opeens aan met dit verhaal.
Ja godver zeg
Ennu zit ik verdomme dik in de stress shit, omdat ik niks weet voor hun. Serieus, als ik ergens echt niet tegen kan is het dit soort ongein
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:48 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, hoe moet ik nou weten hoe je Bommelskonten schrijft????????????
Neequote:Op woensdag 16 december 2009 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nodig ze uit voor een etentje of ga gezellig gourmetten met ze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |