Bij gebrek aan statistieken generaliseer ik uit voorzorg.quote:
Veranderen in "IKHEBKANKERAANMEKUT"quote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Apebeer het volgende:
Ik weet ook het wachtwoord van een meisje.
Wat zal ik ermee doen?
Tegen haar zeggen dat ze een ander wachtwoord moet nemen en dat aan niemand moet vertellenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Apebeer het volgende:
Wat zal ik ermee doen?
Neen!quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef Kimsywimsy het volgende:mensen die hun wachtwoord afgeven en klagen dat mensen er misbruik van maken....!
Jezelf ook als labiel bestempelenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Apebeer het volgende:
Wat zal ik ermee doen?
Dat heeft ze nietquote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef zovty het volgende:
[..]
Veranderen in "IKHEBKANKERAANMEKUT"
Ze was zo dom, ze had teamviewer geinstalleerd, want ik moest haar webcam installeren.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Tegen haar zeggen dat ze een ander wachtwoord moet nemen en dat aan niemand moet vertellen
Dit is anders...quote:Op woensdag 16 december 2009 20:20 schreef kadoter het volgende:
Eigen schuld.. .
dat is net zoiets als dat je fiets gejat wordt en dat jij de schuld krijgt omdat je hem niet goed op slot gedaan hebt (kan je hem slecht op slot zetten eigenlijk?..), terwijl andere lui gewoon met hun fikken van andermans spullen moeten blijven. Al dan niet digitaal!
Maar ik heb geen reservesleutel gegeven. Plus 10 huizen is een luxe, een fiets of privacy niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:22 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dit is anders...
Stel je hebt 10 huizen.
Elk huis heeft hetzelfde slot en je geeft iemand een reservesleutel
Overal in kunnen loggen onder haar naam is ook een luxequote:Op woensdag 16 december 2009 20:25 schreef kadoter het volgende:
[..]
Maar ik heb geen reservesleutel gegeven. Plus 10 huizen is een luxe, een fiets of privacy niet.
Aids, dat had ik moeten geven
Nu weet ze helaas wel dat ik Penis Enlargement Pills heb besteldquote:Op woensdag 16 december 2009 20:27 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Overal in kunnen loggen onder haar naam is ook een luxe![]()
Maar dat had je inderdaad wel even kunnen geven.
Zijn ex heeft 4 maanden zijn email gelezenquote:Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef Kimsywimsy het volgende:
Dus je geeft én je wachtwoord af én je hebt een kleine piemel?
En dan noem je je ex labiel
Jammer maar helaas.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:48 schreef Apebeer het volgende:
Dit topic bracht mij op een idee.
Ik ging bij dat meisje in haar email kijken er er stonden maar 5 mailtjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hallon!
Neen nogmaals. Ik heb mijn wachtwoord niet gegeven. Tenzij ik praat in mijn slaapquote:Op woensdag 16 december 2009 20:37 schreef Kimsywimsy het volgende:
Dus je geeft én je wachtwoord af én je hebt een kleine piemel?
En dan noem je je ex labiel
quote:Op woensdag 16 december 2009 21:44 schreef BlueMage het volgende:
Ik vond het wel leuk om te lezen over je nieuwe vriendje, TS.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Could it be that the rallying idea of Europe is merely a front for the very opposite of all that Europe stands for, namely rejection of democracy, freedom, separation of powers, transparency and political accountability? (U. Beck)
Ik zou niet weten waarom ik mn ex zn mail moest gaan lezen, dat ie lekker zn WW houdtquote:Op woensdag 16 december 2009 20:43 schreef SadKingBilly het volgende:
Niet al je wachtwoorden (en het slot van je huis) wijzigen als een relatie uit gaat.. FAAL. (maar dat wist je ondertussen al)
Ik zou haar aanklagen voor het schenden van je privacy.
Van mij mag mijn 'partner' ook alles weten, maar ik wil er zelf wel bij zijn als ze het hoort (aangaande privé dingen). Dit is gewoon laag.quote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik mn ex zn mail moest gaan lezen, dat ie lekker zn WW houdt
Ik blijf t gelul vinden, dat gezeik over privacy als t om je partner gaat. Van mij mag ie alles weten en weet ie alles en das geen enkel probleem, ik heb niets te verbergen voor hem
Moet wel zeggen dat ik er anders over denk nu ik wel een fatsoenlijke vent heb. Met mn ex wilde ik ook niet dat ie ales wist
Ik weet niet wie op zo'n moment harder faalt, ik of zijquote:Op donderdag 17 december 2009 10:27 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Je had net moeten doen dat je het niet doorhad. Fake adres aanmaken van een wijf en dan naar jezelf toemailen dat je aides hebt. Paar jaar geleden opgelopen tijdens een avontuurtje. Kan je lachen jongen.!
Ik had het dan ook niet tegen jou.quote:Op donderdag 17 december 2009 11:28 schreef kadoter het volgende:
[..]
Van mij mag mijn 'partner' ook alles weten, maar ik wil er zelf wel bij zijn als ze het hoort (aangaande privé dingen). Dit is gewoon laag.
En ik vind het een drogredenatie als iemand stelt dat privacy belangrijk vinden niet samengaat met niets te verbergen hebben.
Besides, uit is uit.
Word.quote:Op donderdag 17 december 2009 13:12 schreef Posdnous het volgende:
Pleonasme@titel.
ja, dat is dan wel weer waar!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:29 schreef kadoter het volgende:
[..]
Ik weet niet wie op zo'n moment harder faalt, ik of zij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |