http://www.adobe.com/nl/products/dreamweaver/quote:Op woensdag 23 december 2009 21:24 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik weet niet wat Dreamweaver is, ben ik nou ik gediskwalificeert d voor de spamn annex B/S award (en nee heren, ik bedoel niet de Balance Sheet)?
buitengewoon sorry, wie maalt nu om spelling bij een decimering van de huizenprijzen.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef Halcon het volgende:
[..]
http://www.adobe.com/nl/products/dreamweaver/
Ook even op de spelling letten.

Vooruit dan maar.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
buitengewoon sorry, wie maalt nu om spelling bij een decimering van de huizenprijzen.
buitengewoon sorry ^ 2, nog steeds geen website.
ik kan evt. wel Kerstactie: Fok! voor Madalief deel 3: ¤ 1935 binnen! spammen, in in een volgende post zelfs een banner posten
Ik hoop dat u mij vergeeft.
Ik weet dat het niet hip is, geen doom and gloom en dergelijk, maar zowaar een positieve invloed op wereld, sorry..mea culpa.. sorry.....
Toch is het goed mogelijk bij een ineenstorting van de beurzen, dat huizenprijzen 75% dalen, in US zou het wel eens richting 80-85% kunnen gaan danquote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.![]()
Laten we het nu maar weer hebben over de huizenprijs die richting de 75% daling gaat. Zo gek bedenkt zelfs Keessie het niet.
Maar ik wel, ik ga pas kopen als ik 5% rente krijg op mijn hypotheekquote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Halcon het volgende:
Laten we het nu maar weer hebben over de huizenprijs die richting de 75% daling gaat. Zo gek bedenkt zelfs Keessie het niet.
5% risico-opslag bedoel je?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar ik wel, ik ga pas kopen als ik 5% rente krijg op mijn hypotheek
Minimaal. De kleine opleving is allemaal gebakken lucht natuurlijk. Als dat eenmaal doorgeprikt wordt dan dalen de huizenprijzen zo erg dat je er uiteindelijk zelfs nog geld bij gaat krijgen als je een huis in eigendom aanvaardt.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef Vandergeld het volgende:
[..]
Toch is het goed mogelijk bij een ineenstorting van de beurzen, dat huizenprijzen 75% dalen, in US zou het wel eens richting 80-85% kunnen gaan dan
ik hoor jingle bells, jingle bells all the way...... weird.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:36 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Maar ik wel, ik ga pas kopen als ik 5% rente krijg op mijn hypotheek
Ik denk dat je t.z.t. gewoon veel geld moet neerleggen om van je huis af te komen. Iedereen zal terug de natuur in willen en dan is het huis overbodig.Die 27.500 euro die ik nu virtueel kwijt ben is toch maar virtueel. Zolang mijn vrouw er niet met de kinderen vandoor gaat heb ik nergens last vanquote:Op woensdag 23 december 2009 21:34 schreef Halcon het volgende:
[..]
Vooruit dan maar.![]()
k*t is dat, heb ik juist een huis in de natuur. Met voorbijhupplende konijntjes enzo. Wat nu, lieve Mona?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:38 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Ik denk dat je t.z.t. gewoon veel geld moet neerleggen om van je huis af te komen. Iedereen zal terug de natuur in willen en dan is het huis overbodig.
Wel even .nl er achter zetten, dan heb je meteen weer gespammed voor je website.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:38 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
ik hoor jingle bells, jingle bells all the way...... weird.
sorry, ik ben naarstig (mooi woord, nietwaar?) in gebreke met een website om te spammen. Misschien in het volgende topic. Huizenmarkt-bubble, is dat wat?
Nu ben je de sigaar.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
k*t is dat, heb ik juist een huis in de natuur. Met voorbijhupplende konijntjes enzo. Wat nu, lieve Mona?
demn, sorry, ik ben een beginner, staat het wel goed in mijn onderschrift....quote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wel even .nl er achter zetten, dan heb je meteen weer gespammed voor je website.
Misschien loopt er ook een meisje genaamd Alice voorbij?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:40 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
k*t is dat, heb ik juist een huis in de natuur. Met voorbijhupplende konijntjes enzo. Wat nu, lieve Mona?
Met jefferson airplane op de achtegrond, likkend aan een postzegel?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:42 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Misschien loopt er ook een meisje genaamd Alice voorbij?
kweetniet, luistert Kees de Kort IRL naar de naam Alice, en likt ze aan een postzegel, en runt ze een minicamping?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Met jefferson airplane op de achtegrond, likkend aan een postzegel?
De foreclosure camping in Tiel Zuid.Daar waar we samenkomen en feesten na het kantelpunt.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:45 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
kweetniet, luistert Kees de Kort IRL naar de naam Alice, en likt ze aan een postzegel, en runt ze een minicamping?
nou nee, in Voorthuizenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:47 schreef dramatiek het volgende:
[..]
De foreclosure camping in Tiel Zuid.Daar waar we samenkomen en feesten na het kantelpunt.
Tegenwoordig hoef je niet meer aan de postzegels te likken, of toch welquote:Op woensdag 23 december 2009 21:44 schreef dramatiek het volgende:
[..]
Met jefferson airplane op de achtegrond, likkend aan een postzegel?
Zeker niet zonder Jefferson Airplane op de achtergrond.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Tegenwoordig hoef je niet meer aan de postzegels te likken, of toch wel
volgens mij hangt dat van woonplaats af. LXIV en ik staan langs de zijlijn, bijvoorbeeldquote:Op woensdag 23 december 2009 21:52 schreef dramatiek het volgende:
Kan je trouwens achter de zijlijn staan? OF sta je altijd naast de zijlijn?
Door snelverkoop staan we ook weer
snel achter de zijlijn.
http://www.kantelpunten.com/kantelpunten.htm
Ja precies...dat woord zocht ik eigenlijk. Als dat in Boxtel zo is dan zal dat in Tilburg ook wel zo zijn.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:53 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
volgens mij hangt dat van woonplaats af. LXIV en ik staan langs de zijlijn, bijvoorbeeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |