Zou het niks met religie te maken hebben?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:09 schreef lichtekooi het volgende:
Omdat ze de inentingen niet vertrouwen, dat snap ik op zich wel hoor.
ook wel, maar niet alleen hoor. Ik ken zo ook mensen die helemaal niet gelovig zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 19:09 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Zou het niks met religie te maken hebben?
3 dode kinderen in één stad, en jij hebt daar begrip voor?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:09 schreef lichtekooi het volgende:
Ik zeg dat ik snap dat mensen hun kinderen niet laten inenten.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
3 dode kinderen in één stad, en jij hebt daar begrip voor?
Er zijn dus 6 ouders in die stad die inentingen niet vertrouwen. Eh, dat vereist toch geen heel zware inspanning van je inbeeldings vermogen om dat te begrijpen?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
3 dode kinderen in één stad, en jij hebt daar begrip voor?
Dat meisje kan er niks aan doen....quote:Op woensdag 16 december 2009 19:09 schreef swarmahoer het volgende:
eigen schuld
Nee, er zijn 3 kinderen overleden, er zijn er veel meer ziek gewordenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:13 schreef zovty het volgende:
[..]
Er zijn dus 6 ouders in die stad die inentingen niet vertrouwen. Eh, dat vereist toch geen heel zware inspanning van je inbeeldings vermogen om dat te begrijpen?
Jij woont in de black belt?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ook wel, maar niet alleen hoor. Ik ken zo ook mensen die helemaal niet gelovig zijn
De kans dat iemand doodgaat aan zo'n ziekte is groter dan de kans dat je doodgaat aan dat medicijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:09 schreef lichtekooi het volgende:
ik niet...quote:Op woensdag 16 december 2009 19:09 schreef lichtekooi het volgende:
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:13 schreef Snakey het volgende:
[..]
Dat meisje kan er niks aan doen....
van de ouders bedoel ik dan ook, idd triest voor t meisjequote:Op woensdag 16 december 2009 19:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Eigen schuld? Het meisje kan er niks aan doen dat haar ouders nee zeiden tegen die prik.
Ook wel? veruit het grootste deel is uit religieus oogpuntquote:Op woensdag 16 december 2009 19:10 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
ook wel, maar niet alleen hoor. Ik ken zo ook mensen die helemaal niet gelovig zijn
Da's nog maar (redelijk) recent hoor.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:19 schreef Pietverdriet het volgende:
Kinderen krijgen hun eerste inenting tegen mazelen als ze 14 maanden zijn. Als jij er dus voor kiest om je kinderen niet te laten inenten zorg je ervoor dat kinderen jonger dan 14 maanden besmet kunnen worden.
Kinderen die niet ingeënt zijn niet toelaten op scholen, kinderdagverblijven etc etc wel.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:18 schreef Gaspedaal het volgende:
Triest, maar ik denk niet dat verplichten echt zou helpen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 19:20 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Ook wel? veruit het grootste deel is uit religieus oogpunt
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Je pookje is het enige dat pienter is aan je. Niet iedereen die het krijgt gaat er door aan, maar wel een gedeelte.quote:Op woensdag 16 december 2009 19:21 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Da's nog maar (redelijk) recent hoor.
Ik heb gewoon mazelen gehad. En rode hond. Ik leef nog steeds en zal nooit meer 1 van die kinderziekten krijgen.
Wat is daarquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |