Ja,Playertquote:Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Ik vind haar echt lelijk ik kan sowieso 20x beter krijge!!!!!!!!!!!!!
Hoeveel woonbootjes (zandpad utrecht) moet je daarvoor langs?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Ja joh! Check die puntige knieen en die achterlijke kin!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef RickoKun het volgende:
Waar is jouw blokje gebleven?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
Kijk das nou een redelijk mooie vrouw daar kunnen FOK!sters nog wel een puntje aan zuigen.
*gaat even in KPD lurken*quote:Op woensdag 16 december 2009 18:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
Kijk das nou een redelijk mooie vrouw daar kunnen FOK!sters nog wel een puntje aan zuigen.
Idd ik heb wel iets voor haar om te zuigenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:30 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik ben in discussie met een bepaalde MOD of het iets toevoegtquote:
Ja, want pruiken zijn er niet op de wereld...quote:
Waarom?quote:Op woensdag 16 december 2009 19:48 schreef buzz1291 het volgende:
Dat vrouwtje heeft wel juist een chemokuur achter de rug vrienden. Dus is het een beetje heel erg ongepast om nu sexistische beoordeling op haar los te laten.
Het heeft toch geen stijl om over een kankerpatiėnte te gaan zeiken dat ze te dun isquote:Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Waarom?
Mag je een chronische zieke ook niet wel/niet aantrekkelijk vinden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |