Dapper! Succes! (Met de reis!)quote:Op donderdag 17 december 2009 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga gewoon lopen, met m'n fiets aan de hand, en dan op stukken waar ik kan fietsen doe ik dat. Ik ken verder ook niemand met een auto hier en die moeite wil ik iemand ook niet laten doen.
Dan ga ik zo maar aan het avondeten beginnen..
Heldinquote:Op donderdag 17 december 2009 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga gewoon lopen, met m'n fiets aan de hand, en dan op stukken waar ik kan fietsen doe ik dat. Ik ken verder ook niemand met een auto hier en die moeite wil ik iemand ook niet laten doen.
Dan ga ik zo maar aan het avondeten beginnen..
hup, gewoon fietsen. Dat stuk dat bergafwaarts gaat gewoon lopen. Fietsen door de sneeuw is geen probleem, pas als die sneeuw bevriest wordt het vervelend. Het enige waarmee je op moet passen zijn bochtjes (ruim nemen) en sterk afremmen.. [/ervaringsdeskundige]. Ik heb vorig jaar vanaf november tot maart door de sneew gefietst, en ben geen een keer gevallen!quote:Op donderdag 17 december 2009 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit er echt een beetje over in hoe ik op m'n werk ga komen vanavond.. Bussen rijden niet, fietsen durf ik niet (al was het maar omdat ik een stuk bergafwaarts moet) en lopen duurt zeker een uur. Meh.
Ik had het al gehoord en zit de hele tijd op de webcam te kijken.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:19 schreef neen het volgende:
O ja, VMW in Arnhem ligt nu ook een boel sneeuw en het gaat maar door.. veeeel te koud en m'n handschoenen en mutsen liggen nog bij m'n ouders
Ja echt he! Voor mijn gevoel was het gisteren nog augustus!quote:Op donderdag 17 december 2009 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe ik ben onhandige Harrie als het gaat om schadepreventie - als ik denk dat ik ga vallen ben ik een soort deer-in-headlights, dus ipv dan een poot uit te steken oids ga ik gewoon languit op mn plaat terwijl ik alleen "ohshit ohshit ohshit" denk
*heeft dapper een foto neergemikt in het gekke-bekken-topique*Kwam een gouwe ouwe tegen van vorig jaar. Wat me eraan doet denken dat het jaar voorbij GEVLOGEN is, damn! Echt snel!
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:13 schreef conleche het volgende:
Ow wacht.Ik heb te vroeg gejuigd. Ze hebben muts en sjaal in plááts van het zwarte kimonootje gedaan, niet extra. Dan ben je wel aan het slapen als inpakker zijnde zeg.
![]()
Poezen kan je het beste opvoeden met een belletje. Dan rinkel je met het belletje voordat ze eten krijgen. Als je ze kwijtraakt, kan je ze zoeken door met dat belletje rond te lopen. Ik heb meer dan eens op die manier katten teruggevonden. In andermans huis, schuur, of doodsbang in een vreemde tuin onder een rodondendron. Staat alleen wat raar, met een belletje door de straten lopen. (Een bellenstafje, baby-vermaakspul, prenatal).quote:Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef Phaidra het volgende:
Da's leuk Co! Hmmm, toch niet echt de bedoeling dus.... Maar de timing blijft prachtig!.
XM:![]()
Wij hadden afgelopen weekend de poezen voor het eerst buiten gelaten in het nieuwe huis en 1 was meteen zo in paniek (hij schrok van een tafelpoot, serieus) dat 'ie de tuin van de buren inschoot en we heul lang bezig waren om 'm weer binnen te krijgen. Voorlopig blijven ze dus nog even binnen
(ik ben dan meteen bang dat we ze noooooit meer terugzien)
Of er is een fundamentalistische inpakker met principes aan het werk geweest: Wat! Bestellen ze zoiets tegenwoordig?! Geen denken aan. Ik pak wel wat beters in voor die damequote:Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik zie de blik van die andere besteller voor me, die een muts en een sjaal verwacht en in plaats daarvan een wuft kimono'tje aantreft.
Geen idee waar dat is, volgens mij is die in Velp voor mij het dichtste bij aangezien ik daar ook naar school moet. Maar ik ben nu lekker warm thuis, nog een keertje fietsen om eten te kopen voor vanavond en dan ga ik morgen naar m'n ouwelui toe dus 1 tochtje trek ik nog wel..... ik ga alleen niet naar de stad fietsen om bier te drinken vanavond denk ikquote:Op donderdag 17 december 2009 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Ik had het al gehoord en zit de hele tijd op de webcam te kijken.![]()
Heb zin om naar huis te gaan.
Waarom ga je niet even naar de Action (Spijkerstraat en naast de Jumper (in de straat waar de Jumbo ook zit) en haal je even handschoenen en een muts?
Kost niets maar geeft een hoop warmte.
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:24 schreef Laureline het volgende:
[..]
Of er is een fundamentalistische inpakker met principes aan het werk geweest: Wat! Bestellen ze zoiets tegenwoordig?! Geen denken aan. Ik pak wel wat beters in voor die dame
Foxyyyyquote:Op donderdag 17 december 2009 16:37 schreef conleche het volgende:
Whehwehehe. Geregeld. Heb efkes gebeld. Ben wel vergeten te vertellen van de muts en sjaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |