abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 15:12:29 #176
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_75730859
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga gewoon lopen, met m'n fiets aan de hand, en dan op stukken waar ik kan fietsen doe ik dat. Ik ken verder ook niemand met een auto hier en die moeite wil ik iemand ook niet laten doen.

Dan ga ik zo maar aan het avondeten beginnen. .
Dapper! Succes! (Met de reis!)
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 17 december 2009 @ 15:16:39 #177
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75731002
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ga gewoon lopen, met m'n fiets aan de hand, en dan op stukken waar ik kan fietsen doe ik dat. Ik ken verder ook niemand met een auto hier en die moeite wil ik iemand ook niet laten doen.

Dan ga ik zo maar aan het avondeten beginnen. .
Heldin Dat je het zonder uitglijers en ongemakken mag redden!

Mwehe ik werd net op zo'n profielengeval toegevoegd door een Portugees/Braziliaan oids die op zn foto eruit zag alsof ie zn eigen spierbal een kus gaf bahaha. *von deletenstein*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_75731239
Hier in A'dam is het maar miezerig gesteld met de sneeuw. Toch bijna onderuit gegaan met de fiets, alles was gestrooid behalve dat ene plekje. Ging nog net goed though.

Heb een nieuwe werktelefoon, waar ik m'n privé simkaart in ga doen en heb privé een iPhone besteld, die krijg ik over 2 tot 4 weken binnen.

Mag best een keertje, want de ene telefoon had ik al bijna 6 jaar en de ander al bijna 5.

O: niks. Had in de stad afgesproken met een vriendin en was te laat.
T: cappuccino en amandelkoekje
L: volkoren pistoletje uit de oven met sla, kipkerrie salade, sjalot, koriander en geroosterd amandelschaafsel
S: sportschool? Hardlopen?
T: wodka
D: broccolisoep en een halve ribeye
  donderdag 17 december 2009 @ 15:26:50 #179
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_75731395
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit er echt een beetje over in hoe ik op m'n werk ga komen vanavond. . Bussen rijden niet, fietsen durf ik niet (al was het maar omdat ik een stuk bergafwaarts moet) en lopen duurt zeker een uur. Meh.
hup, gewoon fietsen. Dat stuk dat bergafwaarts gaat gewoon lopen. Fietsen door de sneeuw is geen probleem, pas als die sneeuw bevriest wordt het vervelend. Het enige waarmee je op moet passen zijn bochtjes (ruim nemen) en sterk afremmen.. [/ervaringsdeskundige]. Ik heb vorig jaar vanaf november tot maart door de sneew gefietst, en ben geen een keer gevallen!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  donderdag 17 december 2009 @ 15:32:56 #180
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75731632
Mwehe ik ben onhandige Harrie als het gaat om schadepreventie - als ik denk dat ik ga vallen ben ik een soort deer-in-headlights, dus ipv dan een poot uit te steken oids ga ik gewoon languit op mn plaat terwijl ik alleen "ohshit ohshit ohshit" denk

*heeft dapper een foto neergemikt in het gekke-bekken-topique* Kwam een gouwe ouwe tegen van vorig jaar. Wat me eraan doet denken dat het jaar voorbij GEVLOGEN is, damn! Echt snel!
pi_75732225
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:19 schreef neen het volgende:
O ja, VMW in Arnhem ligt nu ook een boel sneeuw en het gaat maar door.. veeeel te koud en m'n handschoenen en mutsen liggen nog bij m'n ouders
Ik had het al gehoord en zit de hele tijd op de webcam te kijken.
Heb zin om naar huis te gaan.

Waarom ga je niet even naar de Action (Spijkerstraat en naast de Jumper (in de straat waar de Jumbo ook zit) en haal je even handschoenen en een muts?
Kost niets maar geeft een hoop warmte.
pi_75732494
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:32 schreef MariaEtcetera het volgende:
Mwehe ik ben onhandige Harrie als het gaat om schadepreventie - als ik denk dat ik ga vallen ben ik een soort deer-in-headlights, dus ipv dan een poot uit te steken oids ga ik gewoon languit op mn plaat terwijl ik alleen "ohshit ohshit ohshit" denk

*heeft dapper een foto neergemikt in het gekke-bekken-topique* Kwam een gouwe ouwe tegen van vorig jaar. Wat me eraan doet denken dat het jaar voorbij GEVLOGEN is, damn! Echt snel!
Ja echt he! Voor mijn gevoel was het gisteren nog augustus!
Neem een kijkje in mijn vogelhuisje O+
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75732538
Ik krijg net m'n H&M pakje binnen en behalve hetgeen ik heb besteld, zat er ook nog een muts en heel lange sjaal bij, die had ik heul niet besteld en het staat dus dan ook niet op de factuur!!

Haske leuk! Cadeautje van de H&M!!
  donderdag 17 december 2009 @ 15:59:14 #184
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75732688
Leuk co!

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_75732731
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Leuk co!

[ afbeelding ]

Ha! Het is bijna een spiegelbeeld!!
  donderdag 17 december 2009 @ 16:01:20 #186
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_75732766
Broer en zus
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 17 december 2009 @ 16:03:08 #187
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75732844
Kittiez!

Heu Co, sinds wanneer heb jij Disney-oogjes?
Toch aardig van de H&M!

Phaidra: ja ik raak er een beetje van in de bonen soms
pi_75733262
Ow wacht. Ik heb te vroeg gejuigd. Ze hebben muts en sjaal in plááts van het zwarte kimonootje gedaan, niet extra. Dan ben je wel aan het slapen als inpakker zijnde zeg.
pi_75733345
Da's leuk Co! Hmmm, toch niet echt de bedoeling dus.... Maar de timing blijft prachtig! .

XM:

Wij hadden afgelopen weekend de poezen voor het eerst buiten gelaten in het nieuwe huis en 1 was meteen zo in paniek (hij schrok van een tafelpoot, serieus ) dat 'ie de tuin van de buren inschoot en we heul lang bezig waren om 'm weer binnen te krijgen. Voorlopig blijven ze dus nog even binnen (ik ben dan meteen bang dat we ze noooooit meer terugzien)
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75733372
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:13 schreef conleche het volgende:
Ow wacht. Ik heb te vroeg gejuigd. Ze hebben muts en sjaal in plááts van het zwarte kimonootje gedaan, niet extra. Dan ben je wel aan het slapen als inpakker zijnde zeg.

Ik zie de blik van die andere besteller voor me, die een muts en een sjaal verwacht en in plaats daarvan een wuft kimono'tje aantreft .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75733491
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:15 schreef Phaidra het volgende:
Da's leuk Co! Hmmm, toch niet echt de bedoeling dus.... Maar de timing blijft prachtig! .

XM:

Wij hadden afgelopen weekend de poezen voor het eerst buiten gelaten in het nieuwe huis en 1 was meteen zo in paniek (hij schrok van een tafelpoot, serieus ) dat 'ie de tuin van de buren inschoot en we heul lang bezig waren om 'm weer binnen te krijgen. Voorlopig blijven ze dus nog even binnen (ik ben dan meteen bang dat we ze noooooit meer terugzien)
Poezen kan je het beste opvoeden met een belletje. Dan rinkel je met het belletje voordat ze eten krijgen. Als je ze kwijtraakt, kan je ze zoeken door met dat belletje rond te lopen. Ik heb meer dan eens op die manier katten teruggevonden. In andermans huis, schuur, of doodsbang in een vreemde tuin onder een rodondendron. Staat alleen wat raar, met een belletje door de straten lopen. (Een bellenstafje, baby-vermaakspul, prenatal).

Ik heb tegenwoordig een Chinese gong. Kan ik ze van verre roepen .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_75733705
In het vorige huis gingen de poezels zonder problemen naar buiten, ze gingen nooit echt verder dan 2 tuinen van ons huis en kwamen om de 10 min. even buurten (= kijken of wij nog wel in de tuin/binnen waren, want anders moeten we in paniek raken), de helden . Of anders even roepen "Poezies, lekkers!!" en dan kwamen ze wel aangerend.

Maar nu zijn we verhuisd en moesten ze even binnen blijven om te wennen. De eerste poging om ze weer wat meer frisse lucht te laten krijgen was alleen niet zo'n succes. De ene poes schoot al snel naar boven toen de achterdeur alleen maar open ging, de ander schrok zich dus wezenloos van een tafelpoot toen 'ie zich even omdraaide... Het weer helpt ook niet mee, in de winter kwamen ze nooit echt graag buiten (ja, 5 min. dan stonden ze alweer te mauwen voor de deur).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_75733714
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:16 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik zie de blik van die andere besteller voor me, die een muts en een sjaal verwacht en in plaats daarvan een wuft kimono'tje aantreft .
Of er is een fundamentalistische inpakker met principes aan het werk geweest: Wat! Bestellen ze zoiets tegenwoordig?! Geen denken aan. Ik pak wel wat beters in voor die dame
  donderdag 17 december 2009 @ 16:28:31 #194
236335 neen
schone schijn
pi_75733891
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:47 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Ik had het al gehoord en zit de hele tijd op de webcam te kijken.
Heb zin om naar huis te gaan.

Waarom ga je niet even naar de Action (Spijkerstraat en naast de Jumper (in de straat waar de Jumbo ook zit) en haal je even handschoenen en een muts?
Kost niets maar geeft een hoop warmte.
Geen idee waar dat is, volgens mij is die in Velp voor mij het dichtste bij aangezien ik daar ook naar school moet. Maar ik ben nu lekker warm thuis, nog een keertje fietsen om eten te kopen voor vanavond en dan ga ik morgen naar m'n ouwelui toe dus 1 tochtje trek ik nog wel..... ik ga alleen niet naar de stad fietsen om bier te drinken vanavond denk ik
het lijkt niet wat het is
  donderdag 17 december 2009 @ 16:31:43 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75734025
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:24 schreef Laureline het volgende:

[..]

Of er is een fundamentalistische inpakker met principes aan het werk geweest: Wat! Bestellen ze zoiets tegenwoordig?! Geen denken aan. Ik pak wel wat beters in voor die dame

Of een lief omaatje "Da's toch veel te koud voor dat arme kind? Kijk hoe dun! Met de sneeuw heeft ze hier meer aan "

Oei het sneeuwt hier weer, en blijft liggen... Ik ga een DaDtje doen naar Zumba vanavond, ik denk dat ik maar extra vroeg weg ga ai crai.

Lang lijstje vandaag! Weer zo'n hongerlapdag

O: twee sneetjes met ham
T: paar honingdropjes
T: bakje Griekse yoghurt met jam
L: volkorenbroodtosti
T: handje bugles
T: beschuitje met brie
D: andijviestamppot met spekjes
S: Zumba
T: denk een amandelkoekje
pi_75734263
Whehwehehe. Geregeld. Heb efkes gebeld. Ben wel vergeten te vertellen van de muts en sjaal.
  donderdag 17 december 2009 @ 16:41:51 #197
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_75734429
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:37 schreef conleche het volgende:
Whehwehehe. Geregeld. Heb efkes gebeld. Ben wel vergeten te vertellen van de muts en sjaal.
Foxyyyy
pi_75734750
Wat schattig Co

En Maria die foto in het gekke bekken topic
Je blijft een mooierd!

Bleuuhh ik heb vandaag evy gelopen (door de sneeuw, en niet op m'n bek, yeaahh), gisteren maar pilates gedaan. Kortom, mijn powerhouse doet zeer en ik ben bekaf. Maar jeej
  donderdag 17 december 2009 @ 16:52:05 #199
236335 neen
schone schijn
pi_75734829
O ja, ik ga volgend jaar Mountainbiken althans een beetje cruisen door de bossen hier in de buurt met de buurjongen en 2 huisgenoten. Daarom heb ik vandaag zo'n ding gekocht
het lijkt niet wat het is
pi_75735050
Heb je ook tips voor een beginnersmountainbiker, neen?
Ik wil eigenlijk ook eens proberen of ik het leuk vind, dus ik ben steeds op marktplaats aan het kijken. Maar ik weet niet eens welke maat ik moet hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')