Code rood, code rood!quote:
Waar woont jouw winkel eigenlijk?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik zit er echt een beetje over in hoe ik op m'n werk ga komen vanavond.. Bussen rijden niet, fietsen durf ik niet (al was het maar omdat ik een stuk bergafwaarts moet) en lopen duurt zeker een uur. Meh.
Ik PM je dat even.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Waar woont jouw winkel eigenlijk?
En zou je niet even bellen? Misschien komen er ook wel helemaal geen klanten, de hele dag al niet, en kunnen ze het met halve bezetting ook wel af.
Och laiverd, dat hoeft niet hoorquote:
Bellen! Bangerdquote:En ik durf eigenlijk niet te bellen, want ik woon gewoon in Stad en vind het zo laf van mezelf..
Er ligt hier echt gewoon sneeuw op de wegen. Ik ga even een foto maken.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD: ik ben op de fiets geweest vandaag, en er was afgezien van in de hofjes overal netjes gestrooid!En dan ligt er alleen hier en daar wat modderige troep
Is er geen manier om te checken hoe dat bij joe zit?
Ik heb net ook een rondje gelopen door Groningen en er was inderdaad vooral derrie, en er fietste wel gewoon mensen normaal doorheen enzo. En dat stuk naar beneden zou je dan misschien kunnen lopen DaD?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:50 schreef MariaEtcetera het volgende:
DaD: ik ben op de fiets geweest vandaag, en er was afgezien van in de hofjes overal netjes gestrooid!En dan ligt er alleen hier en daar wat modderige troep
Is er geen manier om te checken hoe dat bij joe zit?
Haha, tegenover gestelde van wat ik dacht.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:54 schreef Lienekien het volgende:
Ik raad je af om te fietsen, DaD. Ik ben lopend door de stad geweest en het was een half uur geleden overal nog erg slecht begaanbaar. Heel weinig geveegd, of wel geveegd maar inmiddels een nieuwe laag sneeuw erop.
Er waren plekken waar ik tot mijn kuiten in de sneeuw liep.quote:Op donderdag 17 december 2009 14:55 schreef Bob. het volgende:
[..]
Haha, tegenover gestelde van wat ik dacht.Maar ik zat dan ook wel echt in het centrum rond te lopen.
Serieus?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:57 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er waren plekken waar ik tot mijn kuiten in de sneeuw liep.
Ja, geraffineerd taalgebruik van mij hèquote:Op donderdag 17 december 2009 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Lau, 'beren op de weg' vind ik al zo'n gekke uitspraak, gecombineerd met een reisverhaal issie leuker!*pictures ijsberen rollend over de snelweg*
Boeeequote:Op donderdag 17 december 2009 15:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is het fietspad voor onze deur.
Oh, ik werd net gebeld, dat ik wel gewoon moet komen vanavond.
Er ligt serieus 20 cm sneeuw op de rand vh balkon hier en het is nog geen moment gestopt met sneeuwen. Het ziet er heel mooi uit, vooral 's morgens en 's avonds, maar praktisch is het niet echtquote:Op donderdag 17 december 2009 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
BoeeeJeutje het is bij jou wel heel erg!
Okee hm. Bussen was geen optie. Lopen = 1 uur, zou ik ook niet doen. Carpoolen? Vragen of een collega je op kan komen pikken? Anders een vriend/familielid met auto lief aankijken?
Of ehh deels lopen, deels fietsen?
I do not envy youuu!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |