13 dan. Ouder kan bijna niet als je nog met papa naar de Appie gaat en dan ruzie krijgt.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:54 schreef Tamashii het volgende:
Ik was in de Albert Heijn met mijn vader, en dat is hartstikke leuk want de Albert Heijn is tof omdat je er zoveel dingen hebt
Had ik inderdaad moeten doen, maar dan vond hij me vast nog verwender en daar baal ik best van.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:59 schreef Gotrick het volgende:
Had dan gezegd "Dan betaal ik het zelf wel".
Hielp vroeger bij mij wel eens
TS is een vrouw, dus helaasch u gaat niet door voor de worst/koelkast/magnetron.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:01 schreef Pietverdriet het volgende:
TS is de vorige keer toen het om snoepjes ging gefilmd
Verwende klootzakquote:Op woensdag 16 december 2009 18:00 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik eet zovaak AH Excellent zalm op m'n toostjes.
Waar wil je dan zalm voor?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:01 schreef Tamashii het volgende:
[..]
TS is een vrouw, dus helaasch u gaat niet door voor de worst/koelkast/magnetron.
Dat dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:57 schreef Skylark. het volgende:
Vervelend verwend kindje.
Egt wew..quote:Op woensdag 16 december 2009 17:54 schreef Tamashii het volgende:
Dus ik vervolgens boos want ik was niet verwend,
Inderdaad. Maar derhalve, ik ben echt niet verwend.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Triest van pa trouwens dat ie dochter zegt verwend te zijn, dat heeft ie dan toch zeker zelf gedaan.
Ben je wel, je krijgt je zin niet en gaat huilie huilie doen, en daarna op Internet ook nog topic er over openen.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:14 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar derhalve, ik ben echt niet verwend.
Purvurt. Ik deed niet huilie huilie. Ik deed *woede* ofzoiets.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ben je wel, je krijgt je zin niet en gaat huilie huilie doen, en daarna op Internet ook nog topic er over openen.
Je bent een blaag, en je verdient een pak slaag met de vlakke hand op de blote billetjes.
tot ze rood gloeien
Zeeplofkip idd,quote:Op woensdag 16 december 2009 18:36 schreef Hyperdude het volgende:
Zalm is niet veel meer dan zeevarken tegenwoordig.
Daar zit niet veel luxe meer aan.
Zalm die je zelf hebt geschoten in Schotland is dan wel weer pimp natuurlijk.
Dat zou wel een goede comeback zijn!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
koop het nu alvast, pak het in, en leg het onder de kerstboom voor m
Hebben ze altijd op de markt hoor, eet het elke weekquote:Op woensdag 16 december 2009 18:17 schreef zovty het volgende:
Meisje, haal nou geen zalm bij AH. Het is niet goed. Het is niet goed voor jou en niet goed voor de beestjes.
Eet wat minder vaak zalm (koop eens een lekkere vette vis, helemaal goed voor je, en goedkoper) en wat je bespaart geef je dan uit aan goeie zalm, op de markt. Zeker tegen kerst hebben ze daar prachtige wilde zalm liggen.
Kweekzalm of wilde zalm?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:08 schreef Lano het volgende:
[..]
Hebben ze altijd op de markt hoor, eet het elke week
Wat hoop je nou dat hij zegt? Kweekzalm zodat je weer lekker hautain kan doen?quote:
Zo is meneer Piet he, altijd de grote jongen uithangen met zijn kennis over eten. Ik waardeer je kennis, maar er mee lopen pimpen vind ik uitermate zielig.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Wat hoop je nou dat hij zegt? Kweekzalm zodat je weer lekker hautain kan doen?
Natuurlijk, daar leef ik voorquote:Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Die indruk had ik al ja.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Natuurlijk, daar leef ik voor
beter als lopen pimpen met het feit dat je je niet wast.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:14 schreef Equites het volgende:
[..]
Zo is meneer Piet he, altijd de grote jongen uithangen met zijn kennis over eten. Ik waardeer je kennis, maar er mee lopen pimpen vind ik uitermate zielig.
Daar heb je me, ik ruik al een beetje naar kweekzalm denk ik zo.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
beter als lopen pimpen met het feit dat je je niet wast.
Zo iemand als jij die alles plat wil slaan omdat je anders hautain zou zijn? Welnee, die ruiken gewoon naar erwtensoep.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:17 schreef Equites het volgende:
[..]
Daar heb je me, ik ruik al een beetje naar kweekzalm denk ik zo.
Kom op man je zit gewoon een beetje stoer te doen in dit topic. Kijk die TS hij eet goedkope kweekzalm! Haha wij alleen wilde zalm hoor, maar dat kan jij toch niet betalen normale hollandse jongen, dag dag! En ik was niet eens degene die ermee begon, dat was Gunner al. Het erge is dat je het blijkbaar zelf niet in de gaten hebt. Nou bij deze.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:18 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zo iemand als jij die alles plat wil slaan omdat je anders hautain zou zijn? Welnee, die ruiken gewoon naar erwtensoep.
Ik ben een zijquote:Op woensdag 16 december 2009 20:10 schreef Gunner het volgende:
[..]
Maar dan is het helemaal beschimmedl!!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
koop het nu alvast, pak het in, en leg het onder de kerstboom voor m
Weet je hoeveel kilo wildvang er nodig is voor 1 kilo kweekvis?quote:Op woensdag 16 december 2009 20:30 schreef Ringo het volgende:
Wilde vis sterft keihard uit!Kweekvis FTW.
Ik dacht dat kweekvis uit algen groeide.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:34 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weet je hoeveel kilo wildvang er nodig is voor 1 kilo kweekvis?
Uit mijn hoofd, kan wel een kilo of 7 per kilo zalm zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 20:36 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik dacht dat kweekvis uit algen groeide.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |