abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75721924
Als die kaffer ooit gepakt wordt zal het wel een taakstrafje worden ofso
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_75726774
quote:
Op donderdag 17 december 2009 02:02 schreef Stali het volgende:

[..]

Zoek er maar eens op. (We kregen vorig jaar zomer ook al zo'n waarschuwing) en toen ben ik gaan zoeken en wat ik heb kunnen vinden wisten de niet bij naam genoemde kinderen allemaal aan 1 man of 2 mannen te ontkomen en is er niets gebeurd. Die waarschuwingen die scholen de afgelopen paar jaar door het hele land aan elkaar doorgeven daar is feitelijk nooit echt iets gebeurd.

Het is w.m.b. wel erg toevallig, dat briefje vorige week over weer een wit busje.
En nu een dader in een witte auto. Is de dader dan een ouder die leuk meelift op de daden van de persoon/personen uit dat vermeende witte busje? Of toeval? Of is het niet waar?
Was vorig jaar ook niet het gerucht dat een rode auto bij de scholen verdacht stond stil te staan? Dat heb ik dan weer gehoord .

Woont Ryan ook in ons dorp Stali?
And so the lion fell in love with the lamb
pi_75734170
Er zijn wel getuigen want ze zijn op zoek gegaan naar het meisje na ontvoering en voor haar vrijlating.
Het is wel serieus dus.

http://www.bndestem.nl/re(...)erd-en-verkracht.ece
pi_75735177
quote:
Op donderdag 17 december 2009 16:35 schreef Stali het volgende:
Er zijn wel getuigen want ze zijn op zoek gegaan naar het meisje na ontvoering en voor haar vrijlating.
Het is wel serieus dus.

http://www.bndestem.nl/re(...)erd-en-verkracht.ece
Brr, dus toch! Mijn nichtje van 12 fietst ook iedere dag naar BOZ . Geen prettige gedachte nu
And so the lion fell in love with the lamb
  donderdag 17 december 2009 @ 17:12:48 #55
3542 Gia
User under construction
pi_75735580
quote:
Op donderdag 17 december 2009 14:43 schreef Disana het volgende:

[..]

Jij komt met vrouwen die aanleiding geven in een topic over een 13-jarig kind dat is verkracht. Aan jou dus om aan te geven waar zij en andere vrouwen dan verkeerd gaan. Hoofddoek dan maar en een dik vest?
Sowieso, hoe uitdagend gekleed is een 13-jarig meisje in de winterdag op weg naar school!!
  † In Memoriam † donderdag 17 december 2009 @ 17:21:38 #56
137949 Disana
pi_75735898
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:12 schreef Gia het volgende:

[..]

Sowieso, hoe uitdagend gekleed is een 13-jarig meisje in de winterdag op weg naar school!!
Helemaal niet, maar dat maakt een verkrachter niets uit.
pi_75737757
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:21 schreef Disana het volgende:

[..]

Helemaal niet, maar dat maakt een verkrachter niets uit.
Idd. Sowieso heeft een 13-jarig meisje het minst te vrezen van een vreemde. Als ze echt uit wil kijken voor seksuele roofdieren moet ze uitkijken voor haar ouders, broers & zussen, andere familie, vrienden, kenissen etc.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 17 december 2009 @ 18:24:01 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_75737860
gelukkig worden er nooit mensen verkracht in de wereld...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_75741789
quote:
Op woensdag 16 december 2009 18:14 schreef vosss het volgende:
Wel apart.

We zitten allemaal te geilen op die jailbait foto's waar internet mee vol staat, maar iemand die dan daadwerkelijk zo een sletje van 13 volblaft kan dan niet op steun rekenen.

Ik post ook wel eens bij vrouwen die nog geen 18 zijn 'ik zou haar doen', maar ik zou zo'n grietje alleen doen met wederzijdse instemming. Dat gebeurt dus nooit, meisjes willen op die leeftijd vooral aandacht.

Wat een smeerlap als ik die vent tegen kom kan hij de rest van zijn leven door een rietje eten.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  vrijdag 18 december 2009 @ 01:54:37 #60
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_75754825
quote:
Op donderdag 17 december 2009 23:33 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Post? Leg eens uit.

²
Het is prima als je seks hebt met een meisje van nog geen 18, maar dan moet het dus wel met wederzijdse toestemming gebeuren, het liefst wanneer het initiatief van het meisje uitgaat dus. (Goed alleen aangezien het niet mag van de wet is het toch beter om het bij fantasie te laten, ook al gaat alle initiatief van het meisje uit. )

Deze gast die dit meisje ontvoerd heeft en verkracht is gewoon een psychopaat en een *******. Dat heeft niets met de grappig bedoelde Jailbait pica's te maken op FOK!

Als een meisje nee zegt, is het ook nee. Een echte man accepteert dat en behandelt een meisje altijd met respect.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
pi_75760012
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 01:54 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Het is prima als je seks hebt met een meisje van nog geen 18, maar dan moet het dus wel met wederzijdse toestemming gebeuren, het liefst wanneer het initiatief van het meisje uitgaat dus. (Goed alleen aangezien het niet mag van de wet is het toch beter om het bij fantasie te laten, ook al gaat alle initiatief van het meisje uit. )

Deze gast die dit meisje ontvoerd heeft en verkracht is gewoon een psychopaat en een *******. Dat heeft niets met de grappig bedoelde Jailbait pica's te maken op FOK!

Als een meisje nee zegt, is het ook nee. Een echte man accepteert dat en behandelt een meisje altijd met respect.
Uhh, als het niet met wederzijdse toestemming gebeurt is het in principe verkrachting, jonger dan 18 of niet. Als het meisje <16 is dan ben je sowieso strafbaar, of ze het wilde of niet.
  vrijdag 18 december 2009 @ 16:28:16 #62
223512 HugoChavez
Amor vincit Omnia
pi_75773698
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 10:35 schreef Maverick_tfd het volgende:

[..]

Uhh, als het niet met wederzijdse toestemming gebeurt is het in principe verkrachting, jonger dan 18 of niet. Als het meisje <16 is dan ben je sowieso strafbaar, of ze het wilde of niet.
Natuurlijk als een meisje het niet wilt, moet je het niet doen. Doe je het toch mag daar best een hoge straf op staan, verkrachting is een ernstige zaak.
Alleen dat laatste vind ik gewoon raar. Als een meisje naar mij toekomt en ze wil tongzoenen met mij (is wettelijk gezien seks, Bill Clinton zal het er niet mee eens zijn geweest ) maar ze is nog geen 16, moet ik haar dus afwijzen, waarmee ik haar met een trauma opzadel.
Dat is toch raar, dat ik wettelijk gezien verplicht ben meisjes af te wijzen, waardoor ze heel verdrietig worden.
"Wie kinderen heeft, is bezorgd om zijn kinderen. Wie runderen heeft, is bezorgd om zijn runderen.
Wie niets heeft, kent geen zorgen.", Bhoedda
"Voorwaar, de vermindering wordt vaak tot aanwinst,
de vermeerdering vaak tot verlies.", Lao Tzu
pi_75781639
Weet iemand hier misschien om wat voor witten personenauto het ging?
Station? Merk?

Ik kan het nergens vinden.
pi_75781678
quote:
Op donderdag 17 december 2009 17:01 schreef Bamba het volgende:

[..]

Brr, dus toch! Mijn nichtje van 12 fietst ook iedere dag naar BOZ . Geen prettige gedachte nu
Ik vind het ook best eng.
pi_75781721
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:12 schreef Stali het volgende:
Weet iemand hier misschien om wat voor witten personenauto het ging?
Station? Merk?

Ik kan het nergens vinden.
http://www.bndestem.nl/re(...)-witte-bestelbus.ece

Het lijkt te gaan om een witte personenauto. Ik vind het wel raar dat we nauwelijks zaken te horen krijgen die verband houden met de dader. Geen signalement en geen kenmerken van de witte auto.
pi_75781980
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Het lijkt te gaan om een witte personenauto. Ik vind het wel raar dat we nauwelijks zaken te horen krijgen die verband houden met de dader. Geen signalement en geen kenmerken van de witte auto.
Misschien zodat we niet onze buren gaan verdenken. Maar wat meer info zou wel zo fatsoenlijk zijn.
pi_75788106
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:15 schreef Halcon het volgende:

[..]

Wat nog een SW kan zijn dus.
I´m back.
pi_75789526
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:22 schreef Stali het volgende:

[..]

Misschien zodat we niet onze buren gaan verdenken. Maar wat meer info zou wel zo fatsoenlijk zijn.
Juist door het zo vaag te houden kun je alle mannen die weleens in een witte auto rijden gaan verdenken. Je verwacht toch een compositietekening, op z'n minst een duidelijk signalement en wat meer gegevens over die auto.
pi_75789989
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:17 schreef Halcon het volgende:

[..]

Juist door het zo vaag te houden kun je alle mannen die weleens in een witte auto rijden gaan verdenken. Je verwacht toch een compositietekening, op z'n minst een duidelijk signalement en wat meer gegevens over die auto.
Maar dan krijgen ze toch veel te veel zinloze tips?

[ Bericht 16% gewijzigd door Stali op 19-12-2009 02:09:48 ]
pi_75790124
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:27 schreef Stali het volgende:

[..]

Maar dan krijgen ze toch veel te veel zinloze tips?

.
Volgens mij roepen ze altijd dat elke tip, hoe onbenullig die ook lijkt te zijn, belangrijk kan zijn voor het onderzoek. Ik denk ook dat je juist door wat meer details te geven betere tips kunt krijgen. Nu kan ik wel gaan bellen om te tippen over elke blanke man met een witte auto.

[ Bericht 14% gewijzigd door Halcon op 19-12-2009 09:37:57 (op verzoek!) ]
pi_75790386
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:30 schreef Halcon het volgende:

[..]

Volgens mij roepen ze altijd dat elke tip, hoe onbenullig die ook lijkt te zijn, belangrijk kan zijn voor het onderzoek. Ik denk ook dat je juist door wat meer details te geven betere tips kunt krijgen. Nu kan ik wel gaan bellen om te tippen over elke blanke man met een witte auto.
Maar wanneer je nu weet dat het om bijv. een witte Audi gaat dan is het toch zinloos dat Truusje gaat bellen omdat haar buurman in een witte kever rijdt?
pi_75790657
20 tips over ontvoering Huijbergen
De politie heeft tot nu toe 20 tips binnengekregen over de ontvoering en verkrachting van een 13-jarig meisje uit Huijbergen. De tips gaan voornamelijk over de auto waarin de ontvoerder reed. Of de gouden tip er tussen zit, is niet bekend.

Het slachtofffer werd woensdagochtend op weg naar haar school in Bergen op Zoom aan de Moerkantsebaan enige tijd ontvoerd. Nadat de dader haar verkracht had, werd ze vrijgelaten.

Twintig rechercheurs onderzoeken de zaak.

Bron: boevenvangen.nl
  zaterdag 19 december 2009 @ 00:19:59 #73
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_75792264
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:12 schreef raptorix het volgende:
Ach ja ben nie rouwig, Bansheeboy is het stereotype voorbeeld voor de domme jonge marokaan, maar goed, iemand zal mijn bureau moeten soppen, daarnaast altijd handig zo een kut marokaantje die voor 50 euro me pik afzuigt.
Daarnaast is het echt zo dat dit overal voorkomt, wat dat aangaat kan ik je geen gelijk geven. Het is een soortement van entourage, dat is heel belangrijk, het moment, de setting, de looks e.d. Uiteraard blijf je gekken houden, maar dat is geen reden om het risico niet te minimaliseren.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_75797681
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 23:35 schreef Stali het volgende:

[..]

Maar wanneer je nu weet dat het om bijv. een witte Audi gaat dan is het toch zinloos dat Truusje gaat bellen omdat haar buurman in een witte kever rijdt?
Dan wel, maar vooralsnog kan het elke witte auto zijn.
pi_75802111
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 16:28 schreef HugoChavez het volgende:

[..]

Natuurlijk als een meisje het niet wilt, moet je het niet doen. Doe je het toch mag daar best een hoge straf op staan, verkrachting is een ernstige zaak.
Alleen dat laatste vind ik gewoon raar. Als een meisje naar mij toekomt en ze wil tongzoenen met mij (is wettelijk gezien seks, Bill Clinton zal het er niet mee eens zijn geweest ) maar ze is nog geen 16, moet ik haar dus afwijzen, waarmee ik haar met een trauma opzadel.
Dat is toch raar, dat ik wettelijk gezien verplicht ben meisjes af te wijzen, waardoor ze heel verdrietig worden.
Er is werkelijk geen enkele rechter die je gaat veroordelen voor het zoenen van een meisje die nog net geen 16 is hoor, ben maar niet bang.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')