Inderdaad, veel te oud.quote:Op zondag 27 december 2009 16:44 schreef Panzerknacker666 het volgende:
13 jaar?!?, holy shit man, zieke geesten.
Misschien dezelfde dader.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef Meaghan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_en_misbruikt__.html
Meisje is meegenomen in een wit bestelbusje. Afschuwelijk
Alle mannen met een wit bestelbusje preventief oppakken en castreren.quote:
Daar is dit rechtse kabinet goed in: alles wat niet goed gaat in ons land in de doofpot stoppen.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:31 schreef Ryan3 het volgende:
Wel gek dat je hier niets meer over hoort.
Maar dit is verzonnen, blijkt nu: http://www.nu.nl/binnenla(...)en-verkrachting.htmlquote:Op vrijdag 15 januari 2010 17:46 schreef Meaghan het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_en_misbruikt__.html
Meisje is meegenomen in een wit bestelbusje. Afschuwelijk
Ja, en liegende tienermeisjes, daar is Nederland zolangzamerhand ook erg goed in.quote:Op zondag 17 januari 2010 15:37 schreef BabeWatcher het volgende:
Daar is dit rechtse kabinet goed in: alles wat niet goed gaat in ons land in de doofpot stoppen.
bron
Biij de meeste verkrachters is bij de geboorte al bepaald dat ze dit in de toekomst gaan doen. Vandaar ook dat er, ongeacht het land, wordt verkracht.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:11 schreef SteelDogg het volgende:
God, echt.. dit soort mensen mogen echt gestenigd worden ofzo..
Die gozer wist van te voren natuurlijk ook dat de straffen zo ontzettend hoog zijn in Nederland
Ach, hoort bij de leeftijd. Als ze het maar niet nog tig keer flikken.quote:Op maandag 8 februari 2010 16:43 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ja, en liegende tienermeisjes, daar is Nederland zolangzamerhand ook erg goed in.
Mjah, dat zou ik ook zeggen ware het niet dat er honderden uren aan politiewerk in is gaan zitten, dat had dus beter besteed kunnen worden.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Aandemur het volgende:
Ach, hoort bij de leeftijd. Als ze het maar niet nog tig keer flikken.
Ach, de gemiddelde mens werkt meer dan de helft van de uren niet efficiënt. Hoe hoger de nood aan uren, hoe beter er wordt gewerkt. Daar maak ik me dus al een tijdje niet meer druk om.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:53 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mjah, dat zou ik ook zeggen ware het niet dat er honderden uren aan politiewerk in is gaan zitten, dat had dus beter besteed kunnen worden.
Nou het lijkt me anders nogal wat, verkrachting en ontvoering verzinnen. Dat vind ik absoluut niet iets 'wat erbij hoort'. Wat mij betreft mag tegen valse aangifte wat harder opgetreden worden.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:00 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Ach, hoort bij de leeftijd. Als ze het maar niet nog tig keer flikken.
Ach, hoe vaak gebeurt het nou werkelijk?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:09 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Nou het lijkt me anders nogal wat, verkrachting en ontvoering verzinnen. Dat vind ik absoluut niet iets 'wat erbij hoort'. Wat mij betreft mag tegen valse aangifte wat harder opgetreden worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |