1 2 3 4 5 6 7 8 | [img=15,15]http://tinyurl.com/very-grumpy[/img] [img=15,15]http://tinyurl.com/eyebrows-flirt[/img] [img=27,23]http://tinyurl.com/emo-gay-handtasje[/img] [img=19,18]http://tinyurl.com/pink-bandana[/img] [img=35,15]http://tinyurl.com/slap-that-bitch[/img] [img=34,28]http://tinyurl.com/sorry-roos[/img] [img=55,24]http://tinyurl.com/schiet-smiley[/img] |
Ik ben pas in de loop van de dag thuis...quote:Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef nokwanda het volgende:
Nog minder dan 6,5 uur en dan is het donderdag![]()
Zo'n muts heb ik twee jaar geleden gekocht (voor schofterig veel geld) en iedereen lachte me uitquote:Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef trovey het volgende:
Hier sneeuwde het om 14.00 uur al.....Ok natte sneeuw maar ik was net onderweg op de scooter...en het is hier nu zo koud dat ik mijn principe van de Noorse muts overboord heb gezet (zo'n ding alleen dragen als het donker is). Ik heb hem nu ook overdag maar op want je oortjes blijven toch wel lekker warm zo
....ik heb geen mutsenhoofd en heb ook de pest aan mutsen maar ja van de gloeiende rode oren val je ook zo op.
![]()
Noorse muts....ja ik heb wel een grijs/zwarte met iets wit uitvoering...licht of felgekleurd gaat me net iets te ver![]()
[ afbeelding ]
Ik lig om 0.01 uur in bed.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:40 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik ben pas in de loop van de dag thuis...vanavond om 0.01 ben ik dus geen pakjes aan het openmaken
Zware ochtendspits.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:41 schreef MrSubtle het volgende:
* MrSubtle is zoooo blij dat ie (nog) niet door de sneeuw hoeft te rijden... ik zie nu al op tegen morgen
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:39 schreef DeZwabber het volgende:
zwabber + verveling + gimp + senesta + nokwanda =
[ afbeelding ]
ik moet nog even oefenen met dat programma
Hier voor 85 cent(aanbieding) gekocht bij Action en nu nog te koop voor 1,29. Ze zijn inderdaad geen superhippe dingenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zo'n muts heb ik twee jaar geleden gekocht (voor schofterig veel geld) en iedereen lachte me uit
Maar egwel dat ik een warm hoofd had
Eindelijk iemand die er blij mee is.quote:
zo ongeveer dusquote:Op woensdag 16 december 2009 17:44 schreef trovey het volgende:
[..]
Hier voor 85 cent(aanbieding) gekocht bij Action en nu nog te koop voor 1,29. Ze zijn inderdaad geen superhippe dingen(vandaar dat ik er ook in het donker mee liep) maar heerlijk warm voor de oortjes
. Vanmiddag pastte een jongen er ook nog eentje....zijn moeder was niet enthousiast
maar zoon liep er wel met eentje naar de kassa...enne tipje...als het echt donker is de koortjes onder kin vastbinden...is die nog warmer....en nee dat ga ik overdag echt niet doen dan loop je echt voor gek
Zoiets dus ja...maar dat is er eentje zonder eh "kruin"...heb je warme oren maar een koude kruinquote:Op woensdag 16 december 2009 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo ongeveer dus
[ afbeelding ]
ik hou van google
Ik zou em opzettenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo ongeveer dus
[ afbeelding ]
ik hou van google
Ik ook toen ik de honden uitliet....maar hoofd omhoog en net doen of je neus bloedtquote:Op woensdag 16 december 2009 17:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik had vandaag mijn nieuwe pasgekregenvansinterklaas-oorwarmers op. Ik werd een beetje aangestaard.
Ik mag hopen dat dat niet de echte haren van die man zijn.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Zoiets dus ja...maar dat is er eentje zonder eh "kruin"...heb je warme oren maar een koude kruin....ja dat schiet op
Ik ook.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:53 schreef trovey het volgende:
Ik zag iemand ook al lopen met een berenvelidee met oorflappen muts....en het ding stond haar ook nog...ik wil ook een mutsenhoofd
Die van hem ook nietquote:Op woensdag 16 december 2009 17:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niet de echte haren van die man zijn.![]()
Is toch haske nep? En de kleur past ook niet bij zijn wenkbrauwen.
Mijn hoofdhaar past ook niet bij mijn wenkbrauwen...donkerblond haar met bijna witte wenkbrauwenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat dat niet de echte haren van die man zijn.![]()
Is toch haske nep? En de kleur past ook niet bij zijn wenkbrauwen.
Amandla Ngawethu. Macht aan het volk. Ubuntu IS volk, de mensen.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:53 schreef kitao het volgende:
Toen ik Ubuntu zag staan moest ik meteen denken aan Amandla Awethu , of het veel verband heeft weet ik niet.
Ik zal die Ubuntu even aanklikken.
(klik)
quote:Op woensdag 16 december 2009 17:44 schreef trovey het volgende:
Hier voor 85 cent(aanbieding) gekocht bij Action en nu nog te koop voor 1,29. Ze zijn inderdaad geen superhippe dingen(vandaar dat ik er ook in het donker mee liep) maar heerlijk warm voor de oortjes
. Vanmiddag pastte een jongen er ook nog eentje....zijn moeder was niet enthousiast
maar zoon liep er wel met eentje naar de kassa...enne tipje...als het echt donker is de koortjes onder kin vastbinden...is die nog warmer....en nee dat ga ik overdag echt niet doen dan loop je echt voor gek
Ik krijg zo'n raar bol hoofd van mutsenquote:
Ow, dat heb ik ook; krijg je zo'n bleek bekkie van. Of je je mascara bent vergetenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:55 schreef trovey het volgende:
Mijn hoofdhaar past ook niet bij mijn wenkbrauwen...donkerblond haar met bijna witte wenkbrauwen....was ooit hoogblond maar ben donkerder geworden...maar mijn wenkbrauwen niet
![]()
Voor dat bedrag zet ik hem ook overdag op...wat... ik hou hem op als ik binnen benquote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar de mijne kostte ¤ 75,00. Ik kocht hem min of meer een beetje omdat mijn beeb er erg om moest lachen. Dus zeg ik: "Die zet ik wel op hoor."
Goed... vanavond hebben we kerstborrel op het schoolplein. Dus ik ga echt weer met muts
dat is geen echt haar, bril kopenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:51 schreef trovey het volgende:
[..]
Zoiets dus ja...maar dat is er eentje zonder eh "kruin"...heb je warme oren maar een koude kruin....ja dat schiet op
Ook van die lichte wimpers? Zonder mascara zie je ze nietquote:Op woensdag 16 december 2009 17:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, dat heb ik ook; krijg je zo'n bleek bekkie van. Of je je mascara bent vergeten
OOK in de zomerquote:Op woensdag 16 december 2009 17:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Voor dat bedrag zet ik hem ook overdag op...wat... ik hou hem op als ik binnen ben
Heb ik alquote:Op woensdag 16 december 2009 17:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is geen echt haar, bril kopen
hoe dit te interpreterenquote:Op woensdag 16 december 2009 17:59 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
ik heb wel een mutsenhoofd vind ik zelf
Geloof me; ik loop voor lulquote:Op woensdag 16 december 2009 17:58 schreef trovey het volgende:
Voor dat bedrag zet ik hem ook overdag op...wat... ik hou hem op als ik binnen ben
Most def. Alsof ik geneens haar hebquote:Op woensdag 16 december 2009 17:59 schreef trovey het volgende:
Ook van die lichte wimpers? Zonder mascara zie je ze niet
Lente,zomer herfst en winter en binnen en buiten en ach een gala...ook op dat ding, zal zijn geld opleverenquote:
Je mag alleen blijven als je mij een van de filmkaartjes geeft.quote:Op woensdag 16 december 2009 17:59 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Wauw, wat ziet het er hier gezellig uitMag ik meedoen?
Hier geen sneeuw, gelúkkig niet, glij altijd uit als het sneeuwt.. Wel al voorbereid: handschoenen, sjaal, muts (ik heb wel een mutsenhoofd vind ik zelf) en van die warm-houddingen voor je handen als je op een knopje drukt.. Dus.
Welkom! ElisaB heeft nog wel ergens een toelatingsformuliertje liggen denk ik...quote:Op woensdag 16 december 2009 17:59 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Dat valt bij mij dan weer mee....geen pakjes Javaanse Jongens hier.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Most def. Alsof ik geneens haar hebDaar dan he... op alle andere plekken van mijn lijf heb ik haar in overvloed
Eigenwijs Eliesje.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geloof me; ik loop voor lul
Maar ik heb nog nooit zo'n warme muts gehad. Hij is echt helemaal geweldig (doch vrij belachelijk). Zelfs mijn moeder schoot in de lach toen ze me zag. Dat geeft je te denken.
Maar: iedereen loopt vanavond weer te blauwbekken, maar niet ElisaB
linkje?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:02 schreef kitao het volgende:
Meteen maar nokwanda in wiki ingetikt en ik zat ineens in the House of Zulu....
Natuurlijk mag je meedoen, graag zelfs, welkom!quote:Op woensdag 16 december 2009 17:59 schreef Groenmetmadeliefjes het volgende:
Hier geen sneeuw, gelúkkig niet, glij altijd uit als het sneeuwt.. Wel al voorbereid: handschoenen, sjaal, muts (ik heb wel een mutsenhoofd vind ik zelf) en van die warm-houddingen voor je handen als je op een knopje drukt.. Dus.
Dat heb ik dan ook weer niet...quote:Op woensdag 16 december 2009 18:03 schreef trovey het volgende:
Dat valt bij mij dan weer mee....geen pakjes Javaanse Jongens hier.
Ja, zoiets was het wel. Ik zag overigens bij de kassa pas wat ie kosttequote:Op woensdag 16 december 2009 18:03 schreef Cat22 het volgende:
Eigenwijs Eliesje.Ik zie het zo voor me in de winkel:
Elies met muts op:![]()
Beeb:![]()
![]()
![]()
Elies:*trekt beurs*
Scheermesje doet wonderenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat heb ik dan ook weer niet...
Way too much info
Wrijf het nog maar eens inquote:Op woensdag 16 december 2009 18:08 schreef oh-oh het volgende:
Hier sneeuwt het nog , stoepen zijn wit, straten gelukkig nog zwart
Je mag m zo hebben van me, al die derriequote:
Stuur maar door danquote:Op woensdag 16 december 2009 18:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je mag m zo hebben van me, al die derrie
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geloof me; ik loop voor lul
Maar ik heb nog nooit zo'n warme muts gehad. Hij is echt helemaal geweldig (doch vrij belachelijk). Zelfs mijn moeder schoot in de lach toen ze me zag. Dat geeft je te denken.
Maar: iedereen loopt vanavond weer te blauwbekken, maar niet ElisaB
Jij zit toch niet van de andere kant van de wereld te posten he ?quote:Op woensdag 16 december 2009 17:56 schreef nokwanda het volgende:
Amandla Ngawethu. Macht aan het volk. Ubuntu IS volk, de mensen.
Dat is de link
http://en.wikipedia.org/wiki/Ubuntu_(philosophy)
Olie? In je auto? Olijfolie? Zonnebrandolie?quote:Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef Ynske het volgende:
llo allemaal
vraagje, kan olie slecht worden?
olie om te kokenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Olie? In je auto? Olijfolie? Zonnebrandolie?
Oh en als er vannacht al mensen kadootjes gaan uitpakken, dan wel zelf even het lijstje bijhouden met linkjes naar waar de posts met kadootjes staan he alsjeblieft
quote:Op woensdag 16 december 2009 18:19 schreef Qwea het volgende:
zusje belde
"Ja eej jij alcoholist. Moet je een minibar set?"
-Ja ik heb jou ook gemistwtf is een minibar set?
"Nou zo'n ding waar je 4 flessen in kan hangen. Die ken je dan ergens neerzetten en dan kun je je glas eronder hangen. En aangezien ik geen grotere zuiperd ken dan nou, dacht ik als eerste aan je"
Afijn, ik ben nu gelukkige eigenaar van een minibar set
Sorry , helemaal vergeten , nokwanda is een Zulu-prinses :quote:
Zonnebloemolie vind ik dit over op Google:quote:Op woensdag 16 december 2009 18:18 schreef Ynske het volgende:
[..]
olie om te koken
heb hier een fles olijfolie uit 2005 en een fles zonnebloemolie van 2006 staan
.quote:Zonnebloemolie moet bewaard worden op een koele, droge en donkere plaats onder de 20 graden Celsius. Zo blijft de olie tot 12 maanden houdbaar.
mag wel he, moet je wel heel laat opblijvenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:06 schreef Goodbye het volgende:
Ik dacht zonet heel even: "Oh, vanavond mogen we het SS pakje openmaken" Is het verdeurie pas woensdag
Blijkbaar wel...alhoewel het mij nooit is overkomenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:15 schreef Ynske het volgende:
llo allemaal
vraagje, kan olie slecht worden?
En over olijfolie het volgende topic: Vraag over olijfolie en de houdbaarheidquote:Op woensdag 16 december 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonnebloemolie vind ik dit over op Google:
[..]
.
dat heet een shotdispenser en die dingen zijn gaafquote:Op woensdag 16 december 2009 18:19 schreef Qwea het volgende:
zusje belde
"Ja eej jij alcoholist. Moet je een minibar set?"
-Ja ik heb jou ook gemistwtf is een minibar set?
"Nou zo'n ding waar je 4 flessen in kan hangen. Die ken je dan ergens neerzetten en dan kun je je glas eronder hangen. En aangezien ik geen grotere zuiperd ken dan jou, dacht ik als eerste aan je"
Afijn, ik ben nu gelukkige eigenaar van een minibar set
Dropshotquote:Op woensdag 16 december 2009 18:22 schreef Qwea het volgende:
ooh en ken iemand me alsjeblieft vertellen wat lekkere shooters zijn afgezien van goldstrike en flugel?
Ik shot zelf enkel die 2. En pure wodka. Maar pieperds klaagden dat dat niet voldoende was en of ik niks beters had
Ik zag ze wel eens staan, maar ze kosten fucking 30 euro.quote:Op woensdag 16 december 2009 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat heet een shotdispenser en die dingen zijn gaaf
geen ideee waarom ik er nooit een heb gehaald eigenlijk
Bedankt...even kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:19 schreef kitao het volgende:
[..]
Sorry , helemaal vergeten , nokwanda is een Zulu-prinses :
http://en.wikipedia.org/w/index.php?title=Special%3ASearch&search=nokwanda
Ja is dat écht lekker? Ik ken het echt niet. En het moet niet zo zijn dat je naar 3 shots over je nek gaat.quote:
ghehehe, ik moest aan ubuntu denken omdat ik een besturingssysteem op mijn computer heb draaien dat zo heet, volledig gratis en door een openbare gemeenschap opgezetquote:
ur so right!quote:Op woensdag 16 december 2009 18:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat heet een shotdispenser en die dingen zijn gaaf
geen ideee waarom ik er nooit een heb gehaald eigenlijk
Ubuntuquote:Op woensdag 16 december 2009 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ghehehe, ik moest aan ubuntu denken omdat ik een besturingssysteem op mijn computer heb draaien dat zo heet, volledig gratis en door een openbare gemeenschap opgezet![]()
ben me na ooit eens afvragen wat dat gekke woord was gaan verdiepen in de betekenis
thnxquote:Op woensdag 16 december 2009 18:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Zonnebloemolie vind ik dit over op Google:
[..]
.
Weinig te zien , is een soort Zulu-geslachtsboom en niet meer als een opsomming van namen.quote:
dropshot is lekker, maar je moet wel van drop houdenquote:Op woensdag 16 december 2009 18:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja is dat écht lekker? Ik ken het echt niet. En het moet niet zo zijn dat je naar 3 shots over je nek gaat.
hotshot is ook wel tof overigensquote:
YWquote:Op woensdag 16 december 2009 18:29 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh bedankt voor je kerstkaart
het is alleen wel jammer, die mini laptopjes doen het systeem geen eer aanquote:Op woensdag 16 december 2009 18:29 schreef kitao het volgende:
Nu je het zegt , een maat van mij liep ook al met zo'n Ubuntu mini-laptopje te pronken.
Ik wacht even afquote:Op woensdag 16 december 2009 18:27 schreef kitao het volgende:
[..]
Weinig te zien , is een soort Zulu-geslachtsboom en niet meer als een opsomming van namen.
Ik zoek effe verder.
(googlegoogle)
Kennis van mij heeft ook Ubuntu geprobeerd op zijn desktop....beviel niet erg en voordat hij het er af had moest hij eerst langs de computerboerquote:Op woensdag 16 december 2009 18:29 schreef kitao het volgende:
Nu je het zegt , een maat van mij liep ook al met zo'n Ubuntu mini-laptopje te pronken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |