Als je al een graad op zak hebt kan je gewoon aankloppen en vragen of ze al dan niet plek hebben.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Lindstrøm. het volgende:
Waarom is iedereen hier al verbonden aan een uni
In hoeverre is het mogelijk om zonder verbintenis aan een uni in het buitenland te gaan studeren?

hoiquote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Lindstrøm. het volgende:
In hoeverre is het mogelijk om zonder verbintenis aan een uni in het buitenland te gaan studeren?

Ik heb me in Londen aangemeld zonder dat daar een verbinding aan een NL universiteit op van toepassing was (al zat ik toen nog wel in het traject van afstuderen). Dat kan dus gewoon, alleen moet je waarschijnlijk iets meer zelf regelen, maar dat is wel te overzien.quote:Op woensdag 12 januari 2011 21:45 schreef Lindstrøm. het volgende:

Dat is waar ook. Begin jij niet zo spoedig aan mijn universiteitquote:Op woensdag 12 januari 2011 22:38 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik heb me in Londen aangemeld zonder dat daar een verbinding aan een NL universiteit op van toepassing was (al zat ik toen nog wel in het traject van afstuderen). Dat kan dus gewoon, alleen moet je waarschijnlijk iets meer zelf regelen, maar dat is wel te overzien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |