abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75725963
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:54 schreef emiliana het volgende:

Ik vind het gewoon vreemd dat geen enkele vrouw hem gewild heeft. Zie ik iets niet ?
Stel hem die vraag dan eens!?!
Misschien geeft hij je wel een antwoord dat je bij jezelf denkt van verrek,.daar heb ik niet aan gedacht,.of wat sneu/triest/erg noem maar op.
Maar ik zou het vragen.
devilwoman from hell
  donderdag 17 december 2009 @ 13:05:03 #277
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_75725987
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou ja, als er gevraagd wordt of ik al veel relaties achter de rug heb kan ik a) liegen, mooi begin of b) de waarheid vertellen.
Of met een truukje er vanaf komen... (zo mogelijk schalks) lachen, een zucht slaken en iets zeggen als, "dat is een lang verhaal, dat vertel ik je nog wel eens" lijkt me wel een aardige.

Of is dat heel cliché
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_75726154
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:14 schreef emiliana het volgende:
ik weet dat ik dat zelf moet beslissen.

En ik zal mijn keuze niet laten afhangen van de meningen hier, hoor, ik ga echt wel op mijn eigen gevoel afgaan.

Je gevoel volgen, je zit dan toch niet aan hormonale produkten zoals de anticonceptie pil he? Anders zou je daar best met stoppen en na 1 periode nog een keertje je echte gevoel te volgen ipv je drugsgeintroduceert gevoel...
pi_75727705
Heb niet alles gelezen, maar wat een gedoe om niks dit. Als het een leuke jongen is, wat is dan het probleem? Geef hem ook eens een keer tijd, dat hoeft niet altijd alleen voor vrouwen te gelden. En hoe overdreven dat men hier de mening over iemand laat afhangen van hoe vaak hij al of niet zijn piemel ergens in heeft gehangen...
...En het heet logica!
----------------------------
Ad Percipiendum Vivo
pi_75730326
TS, je gaat ervanuit dat niemand hem wilde, maar kan het niet omgekeerd zijn: hij is gewoon heel erg kieskeurig geweest?
pi_75730497
-edit- dan blijf je lekker weg

[ Bericht 25% gewijzigd door Re op 17-12-2009 15:40:12 ]
pi_75731800
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:14 schreef emiliana het volgende:
ik weet dat ik dat zelf moet beslissen.

En ik zal mijn keuze niet laten afhangen van de meningen hier, hoor, ik ga echt wel op mijn eigen gevoel afgaan.

Ik vind het gewoon leuk om eens te lezen hoe anderen er mee zouden omgaan. En de meningen zijn - zoals was te verwachten - verdeeld.
Dat doe je wel... waarom kom je anders hierheen om meningen van anderen te vragen en had je al lang zelf een beslissing genomen. Hoe je het ook went of keert je wordt beinvloedt door ons. En ik zeg, geef hem gewoon een kans!
pi_75731962
Doe es foto van hem .
Tap tap tap
pi_75732509
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:36 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Je kunt ook zwijgen en je date gelijk vol op de mond zoenen. Dat is een doorslaggevend argument.
Nog nooit op deze manier gedaan. Ga het op korte termijn eens ff uitproberen. Stelletje nieuwsgierige aagjes met veel te nieuwsgierige vraagjes...

[ Bericht 2% gewijzigd door Aarskaboutertje op 17-12-2009 16:12:55 ]
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75732579
quote:
Op donderdag 17 december 2009 13:05 schreef eleusis het volgende:

[..]

Of met een truukje er vanaf komen... (zo mogelijk schalks) lachen, een zucht slaken en iets zeggen als, "dat is een lang verhaal, dat vertel ik je nog wel eens" lijkt me wel een aardige.

Of is dat heel cliché
Dan zou ik zeggen: jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzz.... wat ben jij nieuwsgierig zeg! Dat vind ik een grote afknapper!! Idioot....
Met een big smile, en dan aanstalten maken om weg te lopen
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75735082
quote:
Op donderdag 17 december 2009 15:56 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Dan zou ik zeggen: jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeezzzzzz.... wat ben jij nieuwsgierig zeg! Dat vind ik een grote afknapper!! Idioot....
Met een big smile, en dan aanstalten maken om weg te lopen
Jij wel. Uiteraard.

Ontopic. Ik kan me best iets bij de reactie van TS voorstellen. Maar het lijkt me geen reden direct met de - denkbeeldige - staart tussen de benen weg te rennen. En trouwens, evolutionaire argumenten - zoals die van Quickie Butt - snijden geen hout. De mens is aardig in staat alternatieven voor de evolutietheorie - waarin het mannetje dat het meest dominant is de vrouwtjes krijgt - te bedenken. Creativiteit en innovativiteit al dan niet in combinatie met een bepaalde zachtaardigheid scoren - in ieder geval vanaf de begindagen van Microsoft - best wel hoog. Dit gegeven heeft de stereotype machoman wat weggedrukt. Tegenwoordig is het ook mogelijk met andere kwaliteiten 'aan de vrouw' te komen.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_75738303
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:09 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... hahahahahah, ow wat ERG is dat hahaha. O shit man... als dat je eerste ervaring zou moeten zijn met een meid... als je als man dan al 33 bent. Fuck. Dan WIL je niet eens meer misschien hahaha. Freaking proppellortongetjes, DAT vind ik pas een afknapper. Zeker als er niet gereageerd wordt als je probeert het in juiste banen te leiden.
En ze rookte ook nog
pi_75738319
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:11 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

Ehrm... serieus niet? Tot op de dag van vandaag niet? Nog nooit ervaren en ook niet het idee dat je het op zou pikken als het voor je neus staat?
Nee, echt niet.
pi_75738513
quote:
Op donderdag 17 december 2009 02:02 schreef resque het volgende:
ik weet niet wat er nog allemaal gezegd is over de maagd van 33 maar diegene komt vast ook wel een vrouwtje tegen die nog maagd is(of weinig gedaan heeft) en 30 ofzo
denk je dat? Ik betwijfel het. Al is het alleen maar dat vrouwen doorgaans makkelijker aan sex komen dan mannen.
pi_75738576
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:54 schreef emiliana het volgende:
dit topic begint echt wel naar alle kanten op te schuiven.

het gaat er mij persoonlijk helemaal niet om dat de sex niet goed zou zijn en dat ik hem dingen zou moeten leren. Ik ben in het begin ook een kluns. En ik heb ervaren mannen gehad die me ook niet konden bieden wat ik wilde.

Ik vind het gewoon vreemd dat geen enkele vrouw hem gewild heeft. Zie ik iets niet ?
Vraag het hem. Misschien is hij gepest vroeger waardoor zijn zelfbeeld nul is, misschien is hij zo kieskeurig en schrikt hij nu van het feit dat hij ineesn de juiste heeft ontmoet, er zijn zoveel dingen die mee kunnen spelen.
pi_75738618
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:04 schreef emiliana het volgende:

[..]

En zo is het maar bewezen, aan alle "vrouwenhaters" hier, dat mannen even hard in staat zijn om weg te rennen.
En toch denk ik dat het minder vaak gebeurt dan andersom.
pi_75738757
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:30 schreef ripley1 het volgende:

[..]

Als je altijd bezig bent met wat mensen van je vinden ben je nooit jezelf. Dat zou ik een veel grotere afknapper vinden dan weinig ervaring hebben
Maar da's wel een logisch gevolg. Als je in je pubertijd altijd verteld wordt dat je lelijk bent ben je veel meer bezig met het zorgen dat mensen verder kijken dan je uiterlijk.

En dat is natuurlijk ook van de zotte: je moet altijd jezelf blijven en niemand anders doen dan je bent. Maar wat is het moeilijk soms om dat stemmetje in je hoofd te negeren. (Je moet wat doen anders ziet ze je toch niet staan, zo interessant ben je niet)
pi_75739189
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:41 schreef RealZeus het volgende:

[..]

denk je dat? Ik betwijfel het. Al is het alleen maar dat vrouwen doorgaans makkelijker aan sex komen dan mannen.
Zal ik je een eye-opener geven door te zeggen dat ik de uitzondering ben die de regel bevestigt? Ik ben 29 en heb nog geen relatie gehad zoals die hier wordt bedoeld. Ook gezoend niet. Maar ik ben niet helemaal groen als gras, dat niet. Hoe krom dat hier ook klinkt. Onzekerheid, verkeerde omgeving en superverlegen zijn hier de kernwoorden (geweest).
Heb wel bijna 4 jaar achter de rug met een klojo, maar ik had een broer/zus-relatie met hem.

Ik wilde jarenlang graag een vriend omdat dat "zo hoort", maar besef nu dat ik iemand toch niets had kunnen bieden. Ik kon mezelf niet eens wat bieden, simpelweg omdat ik zo onzeker was.
Nu ben ik steeds meer mezelf aan het worden en ben ik er naartoe aan het groeien om voor het eerst in mijn leven een relatie te krijgen.

Ik zal voor deze bekentenis wel een bak shit over me heenkrijgen; maar ik wild gewoon aantonen dat eigenlijk niets "vreemd" is.
pi_75739298
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Zal ik je een eye-opener geven door te zeggen dat ik de uitzondering ben die de regel bevestigt? Ik ben 29 en heb nog geen relatie gehad zoals die hier wordt bedoeld. Ook gezoend niet. Maar ik ben niet helemaal groen als gras, dat niet. Hoe krom dat hier ook klinkt. Onzekerheid, verkeerde omgeving en superverlegen zijn hier de kernwoorden (geweest).
Heb wel bijna 4 jaar achter de rug met een klojo (zie ander topic), maar ik had een broer/zus-relatie met hem.

Ik zal voor deze bekentenis wel een bak shit over me heenkrijgen; maar ik wild gewoon aantonen dat eigenlijk niets "vreemd" is.
Dat is toch niet raar dat je bijna geen ervaring hebt. Je moet maling hebben aan wat andere denken

Balen dat je zo'n klootzak trof.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75739345
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Onzekerheid, verkeerde omgeving en superverlegen zijn hier de kernwoorden (geweest).
Eerlijk gezeg denk ik dat dat er altijd aan ten grondslag ligt.
quote:
Heb wel bijna 4 jaar achter de rug met een klojo (zie ander topic), maar ik had een broer/zus-relatie met hem.
Dat heb ik een jaar gehad met een meisje. Het leek op een relatie (zo vaak was ik bij haar) , maar zij zag me als goede vriend en dat heeft een jaar geduurd en daarna was ik compleet op.
pi_75739420
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

[..]

Dat heb ik een jaar gehad met een meisje. Het leek op een relatie (zo vaak was ik bij haar) , maar zij zag me als goede vriend en dat heeft een jaar geduurd en daarna was ik compleet op.
Heb je ook het topic van Alucart bekeken? The story of my life 2 1/2 jaar geleden .

En inderdaad, ik was ook zo vaak bij die jongen dat men dacht dat wij iets hadden. Maar dat hadden wij dus niet.
pi_75739427
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef RealZeus het volgende:

[..]

[..]

Friendzone dus
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_75739560
quote:
Op donderdag 17 december 2009 18:59 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Dat is toch niet raar dat je bijna geen ervaring hebt. Je moet maling hebben aan wat andere denken

Balen dat je zo'n klootzak trof.
Ik begin daar ook steeds meer maling aan te krijgen en word steeds beter in het volgen van mijn eigen pad. Wat goed voelt voor mij.

Ik postte het eigenlijk meer omdat sommigen het abnormaal lijken te vinden als je rond je 30e nog nooit wat gedaan hebt/geen ervaring hebt. Dat is dus niet zo. Ik trek het me niet aan, maar ik wilde het meer voor anderen (waaronder RealZeus) als ruggensteuntje posten.
pi_75739652
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:05 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Ik begin daar ook steeds meer maling aan te krijgen en word steeds beter in het volgen van mijn eigen pad. Wat goed voelt voor mij.

Ik postte het eigenlijk meer omdat sommigen het abnormaal lijken te vinden als je rond je 30e nog nooit wat gedaan hebt/geen ervaring hebt. Dat is dus niet zo. Ik trek het me niet aan, maar ik wilde het meer voor anderen (waaronder RealZeus) als ruggensteuntje posten.
Ik heb ook weinig ervaring. En vindt het ook raar dat sommige mensen zo denken over onervaren mensen.

Als iemand je om die reden afwijst is hij/zij het niet waard. Iemand moet je accepteren zoals je bent.
14 SHADES OF GREY
pi_75739749
quote:
Op donderdag 17 december 2009 19:08 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik heb ook weinig ervaring. En vindt het ook raar dat sommige mensen zo denken over onervaren mensen.

Als iemand je om die reden afwijst is hij/zij het niet waard. Iemand moet je accepteren zoals je bent.
Zo denk ik er dus ook over. Sommige mensen denken zo omdat ze alleen maar dat tegenkomen en ze er dus vanuit gaan dat het overal zo is. Althans, dat vermoeden heb ik. Het gewoontesyndroom.
En dan kómen ze een keer wat anders tegen en dan schrikken ze zich rot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')