abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 01:45:07 #251
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_75714124
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:25 schreef Seven. het volgende:

[..]

Da's aftasten en niet klungelen. Bovendien is mij opgevallen dat met zelfverzekerde (ervaren) mensen dat soort dingen alsnog heel soepel en relaxt verlopen zodat de sfeer niet onderbroken wordt.
Zei ik al, het is een kwestie van definitie. En het wordt een beetje offtopic gezever op de vierkante cm. zo, ik zal ermee ophouden, sorry. Ik vind het in ieder geval prettig voor je dat je zo stellig kunt poneren dat je *nooit* slechte seks hebt en dat dat komt omdat jij en je partners zo ervaren etc. zijn. Ik heb ook zelden slechte seks, maar dat komt vooral omdat ik niet zo moeilijk ben, het sowieso erg fijn vind om samen te zijn met iemand tot wie ik me zo aangetrokken voel, en als ze op een manier pijpt die mij niet zo aanstaat bijv. dan geven we er wel een andere slinger aan (p.i.) en/of probeer ik haar uit te leggen wat ik wel fijn vind.

Kortom, het punt wat ik wil maken is dat het mij echt niet zoveel uitmaakt hoe ervaren en 'technisch geschoold' iemand is, het gaat om samen genieten en het uitleven van zin in seks met elkaar. En het belangrijkste ingrediënt daarvan is je zo vertrouwd bij elkaar voelen dat je alles durft wat er in je opkomt en je niet beledigd voelen als een ander iets niet fijn vindt etc. Teveel nadruk op en geleuter over 'technische' kwaliteiten en ervaring doet ook veel kwaad, zoals TS laat zien. Ze heeft een hele leuke gozer ontmoet, maar ze zijn allebei zo onzeker dat ze geen kans zien om tot elkaar te komen. Sneu genoeg, zou ik zeggen.
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
  donderdag 17 december 2009 @ 01:47:42 #252
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75714150
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:45 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Zei ik al, het is een kwestie van definitie. En het wordt een beetje offtopic gezever op de vierkante cm. zo, ik zal ermee ophouden, sorry. Ik vind het in ieder geval prettig voor je dat je zo stellig kunt poneren dat je *nooit* slechte seks hebt en dat dat komt omdat jij en je partners zo ervaren etc. zijn. Ik heb ook zelden slechte seks, maar dat komt vooral omdat ik niet zo moeilijk ben, het sowieso erg fijn vind om samen te zijn met iemand tot wie ik me zo aangetrokken voel, en als ze op een manier pijpt die mij niet zo aanstaat bijv. dan geven we er wel een andere slinger aan (p.i.) en/of probeer ik haar uit te leggen wat ik wel fijn vind.

Kortom, het punt wat ik wil maken is dat het mij echt niet zoveel uitmaakt hoe ervaren en 'technisch geschoold' iemand is, het gaat om samen genieten en het uitleven van zin in seks met elkaar. En het belangrijkste ingrediënt daarvan is je zo vertrouwd bij elkaar voelen dat je alles durft wat er in je opkomt en je niet beledigd voelen als een ander iets niet fijn vindt etc. Teveel nadruk op en geleuter over 'technische' kwaliteiten en ervaring doet ook veel kwaad, zoals TS laat zien. Ze heeft een hele leuke gozer ontmoet, maar ze zijn allebei zo onzeker dat ze geen kans zien om tot elkaar te komen. Sneu genoeg, zou ik zeggen.

En dat op de late avond. Hulde.
Quousque tandem abutere, PvdA, patientia nostra?
  donderdag 17 december 2009 @ 01:49:52 #253
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75714171
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:47 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

En dat op de late avond. Hulde.
Eens.
Resistance is futile.
  donderdag 17 december 2009 @ 01:58:30 #254
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75714273
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:49 schreef Seven. het volgende:

[..]

Eens.
Je bent het met me eens? Dat moet bijna wel een evrsierpoging zijn!
  donderdag 17 december 2009 @ 02:01:19 #255
277627 Seven.
We are Borg.
pi_75714292
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:58 schreef Sachertorte het volgende:

[..]

Je bent het met me eens? Dat moet bijna wel een evrsierpoging zijn!
Resistance is futile.
pi_75714305
ik weet niet wat er nog allemaal gezegd is over de maagd van 33 maar diegene komt vast ook wel een vrouwtje tegen die nog maagd is(of weinig gedaan heeft) en 30 ofzo
  donderdag 17 december 2009 @ 02:06:13 #257
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75714332
quote:
Op donderdag 17 december 2009 02:01 schreef Seven. het volgende:

[..]

pi_75714695
Is z'n nick al bekend?
pi_75715866
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:45 schreef keesjeislief het volgende:

[..]

Helemaal mee eens
devilwoman from hell
pi_75716337
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:23 schreef Seven. het volgende:

[..]

Ik weet de triggers lang niet altijd direct te vinden, maar aftasten is heel wat anders. Het wordt meestal pas fantastisch na een tijd seks met dezelfde persoon, maar het gekloot met piemels die weer slap worden, geklungel met condooms, piemels die er keer op keer uitfloepen, 'm er niet in kunnen krijgen.. Dat soort dingen overkomen mij niet meer tegenwoordig.
I'm shocked. Hahaha, ZO definieer je slechte sex?? Das hooguit onhandigheid toch? Slechte sex, daar versta ik iets heel anders onder en dat is meer op interactie/subcommunicatief gebied. De rest is beginnerstuff. Tenminste, zo zie ik het...
Of je moet alle seks zo lekker vinden dat je het pas slecht vind als je door bubba en vriendjes een steeg in getrokken wordt en zelfs daar zijn uitzonderingen op...

[ Bericht 20% gewijzigd door Aarskaboutertje op 17-12-2009 09:05:48 ]
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75718834
dit topic begint echt wel naar alle kanten op te schuiven.

het gaat er mij persoonlijk helemaal niet om dat de sex niet goed zou zijn en dat ik hem dingen zou moeten leren. Ik ben in het begin ook een kluns. En ik heb ervaren mannen gehad die me ook niet konden bieden wat ik wilde.

Ik vind het gewoon vreemd dat geen enkele vrouw hem gewild heeft. Zie ik iets niet ?
pi_75719150
quote:
Op woensdag 16 december 2009 22:55 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb niet het hele topic gelezen maar ik ben 27 en zit in hetzelfde 'schuitje' als die jongen. En van de zomer een leuke date gehad, en ook hij leek af te knappen op het feit dat ik nog totaal onervaren ben. beetje vicieus cirkeltje zo .
heb je hem dat echt al op de eerste dat verteld ? Ik denk dat als mijn date dat had gedaan, dat al de andere dates ook niet waren gevolgd...

En zo is het maar bewezen, aan alle "vrouwenhaters" hier, dat mannen even hard in staat zijn om weg te rennen.
pi_75719398
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:54 schreef emiliana het volgende:
dit topic begint echt wel naar alle kanten op te schuiven.

het gaat er mij persoonlijk helemaal niet om dat de sex niet goed zou zijn en dat ik hem dingen zou moeten leren. Ik ben in het begin ook een kluns. En ik heb ervaren mannen gehad die me ook niet konden bieden wat ik wilde.

Ik vind het gewoon vreemd dat geen enkele vrouw hem gewild heeft. Zie ik iets niet ?
Dat kunnen wij je niet vertellen. Wij kennen hem niet, wij kennen jou niet. Maar als jij je aangetrokken voelt tot hem dan ga je er gewoon voor. Als dat niet zo is, dan ga je er niet voor. C'est simple. En als je twijfelt dan vertel je hem dat gewoon. Afhankelijk van hoe hij reageert kan je dan zeggen: naja, we kunnen nog wel afspreken volgende week, kijken hoe het gaat. Of: mja, het lijkt me beter om niet meer af te spreken.

Die keuze kan jij alleen maken, afhankelijk van hoe de interactie tussen jullie is. Maar om hem puur en alleen op dat ene feit af te rekenen... Ik zou het persoonlijk niet doen. Niet voor hem, maar voor jezelf, gezien het feit dat je hem eigenlijk toch wel leuk vind. Wij kunnen jouw gevoelsmatige/morele kompas niet bepalen, laat staan sturen.
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75719474
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:54 schreef emiliana het volgende:
(..)
Zo moet je niet redeneren. Ik zou op dezelfde manier kunnen afknappen op een vrouw omdat ze vrijgezel is. Is er iets mis met haar? Ze kan immers geen relatie vasthouden.

Volgens mij heb je je keuze allang gemaakt wat deze man betreft, maar schaam je je een beetje voor je eigen 'oppervlakkigheid'.
I'm so boring my clothes want to keep
someone else warm, someone cooler.
pi_75719479
ik weet dat ik dat zelf moet beslissen.

En ik zal mijn keuze niet laten afhangen van de meningen hier, hoor, ik ga echt wel op mijn eigen gevoel afgaan.

Ik vind het gewoon leuk om eens te lezen hoe anderen er mee zouden omgaan. En de meningen zijn - zoals was te verwachten - verdeeld.
pi_75719495
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:04 schreef emiliana het volgende:

[..]

heb je hem dat echt al op de eerste dat verteld ? Ik denk dat als mijn date dat had gedaan, dat al de andere dates ook niet waren gevolgd...

En zo is het maar bewezen, aan alle "vrouwenhaters" hier, dat mannen even hard in staat zijn om weg te rennen.
Hier zijn geen vrouwenhaters. Hier "zijn" slechts "één vrouw" die niet in staat "zijn" om dingen in perspectief te plaatsen en vrij algemeen, veel TE vaak, voorkomende dingen te erkennen EN dergelijke dingen op zichzelf te betrekken.

En natuurlijk kunnen mannen net zo goed klootzakken zijn. Wij lopen ook weg, wij lopen onze lul ook achterna. Wij zijn geen haar beter. Whomever gave you that idea?

[ Bericht 6% gewijzigd door Aarskaboutertje op 17-12-2009 16:07:09 ]
pi_75719581
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:15 schreef Aarskaboutertje het volgende:

Hier zijn geen vrouwenhaters. Hier "zijn" slechts "één vrouw" die niet in staat "zijn" om dingen in perspectief te plaatsen en vrij algemeen, veel TE vaak, voorkomende dingen te erkennen EN dergelijke dingen op zichzelf te betrekken.
je hebt het hier alleen maar over vrouwtjes die zich laten beïnvloeden door vooroordelen en weet ik veel. En nog een enkele keer heb je geantwoord op mijn vraag hoe JIJ zou reageren moest er een vrouwelijk maagd van 33 jaar voor je deur staan.
pi_75719858
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:14 schreef BruineBonenMaandag het volgende:

[..]

Zo moet je niet redeneren. Ik zou op dezelfde manier kunnen afknappen op een vrouw omdat ze vrijgezel is. Is er iets mis met haar? Ze kan immers geen relatie vasthouden.

Volgens mij heb je je keuze allang gemaakt wat deze man betreft, maar schaam je je een beetje voor je eigen 'oppervlakkigheid'.
Of ze zit echt in tweestrijd. En dat is ook niet leuk, zeker als je moeite hebt met dit soort beslissingen nemen (kweenie of dat zo is natuurlijk, kan ook echt puur dit geval zijn).

En al mijn kritiek ten spijt, ik maak zelf net zo goed stomme fouten etc. Ik weet dan wel door een hoge mate van interesse in alles wat los en vast zit, veel lezen en redelijk wat levenservaring, hoe bepaalde processen werken, maar ik ben ook maar mens. En ik zie patronen, en metapatronen (patronen van patronen) in anderen en gebeurtenissen dan vaak wel, maar zodra het op mezelf aankomt dan zit daar ook een dikke vette blinde vlek natuurlijk. I don't know... Denk dat bovenstaand advies het meest redelijk is voor beide partijen, tenzij je echt diep van binnen al je besluit hebt genomen. En als je hem dan toch nog wat wilt sparen, dan kan je kijken hoe hij reageert op een soort van "begeleiding". Misschien kan je hem wel sturen. Misschien ga je hem dan wel weer leuker vinden. Misschien misschien misschien...
Maar wees er dan wel eerlijk over op een vriendelijke, milde manier. That should be possible, right?
pi_75719941
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:17 schreef emiliana het volgende:

[..]

je hebt het hier alleen maar over vrouwtjes die zich laten beïnvloeden door vooroordelen en weet ik veel. En nog een enkele keer heb je geantwoord op mijn vraag hoe JIJ zou reageren moest er een vrouwelijk maagd van 33 jaar voor je deur staan.
Het feit dat ze maagd is zou geen enkele rol spelen. Het hangt voor mij van hele andere factoren af.
En aan de andere kant, ik loop net zo makkelijk weg als ik al 2 jaar droog sta en er een knappe leuke naakte vrouw naast me in bed kruipt. Ook daarbij spelen voor mij hele andere factoren dus een rol. Niet de seks of seksuele ervaring.
pi_75720094
Ik vraag me af waarom TS eigenlijk zo onzeker is dat ze zo graag "normaal" wil zijn en niet (goed) durft te doen wat ze zelf wil - ook al valt dat buiten de voor haar bekende paden.
pi_75721872
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:30 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik vraag me af waarom TS eigenlijk zo onzeker is dat ze zo graag "normaal" wil zijn en niet (goed) durft te doen wat ze zelf wil - ook al valt dat buiten de voor haar bekende paden.
ik ben graag standaard, ik geef dat toe. Ik denk dat de meesten graag worden beschouwd als "normaal".

Maar het feit dat ik ben afgeknapt, is ergens toch ook een instinctieve reactie hoor ... direct een lichtje dat aagaat " hier is iets verkeerd".
pi_75722409
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:17 schreef emiliana het volgende:

[..]

ik ben graag standaard, ik geef dat toe. Ik denk dat de meesten graag worden beschouwd als "normaal".

Maar het feit dat ik ben afgeknapt, is ergens toch ook een instinctieve reactie hoor ... direct een lichtje dat aagaat " hier is iets verkeerd".
Als je altijd bezig bent met wat mensen van je vinden ben je nooit jezelf. Dat zou ik een veel grotere afknapper vinden dan weinig ervaring hebben
  donderdag 17 december 2009 @ 11:38:10 #273
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75722712
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:17 schreef emiliana het volgende:

[..]

Nou wat is er dan verkeerd? Is het een seriemoordenaar, is het een verkrachter staande huwelijk?

Oh nee, het is gewoon een man die vermoedelijk wat onhandig is met vrouwen die hij leuk vindt.
pi_75724453
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:04 schreef emiliana het volgende:

[..]

Nou ja, als er gevraagd wordt of ik al veel relaties achter de rug heb kan ik a) liegen, mooi begin of b) de waarheid vertellen.
Tap tap tap
  donderdag 17 december 2009 @ 12:36:04 #275
265075 Sachertorte
VVD-mentaliteit
pi_75724879
quote:
Op donderdag 17 december 2009 12:22 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Nou ja, als er gevraagd wordt of ik al veel relaties achter de rug heb kan ik a) liegen, mooi begin of b) de waarheid vertellen.
Je kunt ook zwijgen en je date gelijk vol op de mond zoenen. Dat is een doorslaggevend argument.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')