Dan heb je geen kont. Meer eten en meer trappenlopen. Met je platte drilbillen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ging straks even naar de stadje, ik moest wat eten halen. Nou toen liep ik op het drukke kruispunt in Nijmegen en opeens hieng mijn broek op mijn enkels.Ik dacht echt van wtf hoe kan dit.
Klacht; Broek en riem die uit het niets open gaat.
Jawel, ik ben een negerin.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:34 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan heb je geen kont. Meer eten en meer trappenlopen. Met je platte drilbillen.
Ik snel me broek ophesen en toen een Topic erover geopend. Ik wilden gewoon dat niemand het zag, maar ik ben bang dat het te laat is.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:34 schreef LeDrol het volgende:
En wat deed je toen?
quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:38 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Zo loop ik altijd rond met m'n matties.
Niet alleen z'n broek zakt af, maar z'n hemd kruipt ook omhoog.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:38 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Leugens! Hoe kan je nou rondlopen met je broek zowat op je enkels? Dat loopt echt heel erg moeilijk kan ik je vertellenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:38 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
zo'n 70 jaar eerder dan rotterdamquote:
geen pics?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:32 schreef Mr.Cooper het volgende:
Ik ging straks even naar de stadje, ik moest wat eten halen. Nou toen liep ik op het drukke kruispunt in Nijmegen en opeens hieng mijn broek op mijn enkels.Ik dacht echt van wtf hoe kan dit.
Klacht; Broek en riem die uit het niets open gaat.
Had gewoon de straat geswaffeld ofzo.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:35 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik snel me broek ophesen en toen een Topic erover geopend. Ik wilden gewoon dat niemand het zag, maar ik ben bang dat het te laat is.
Hè bah, nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:39 schreef Lord_Cardigan het volgende:
Ik vind ts wel zo'n type met overseiz broeken.(of hoe heet dat?)![]()
Wat maakt het uit dat het moeilijk loopt. Als het er maar goed uit ziet.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:40 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Leugens! Hoe kan je nou rondlopen met je broek zowat op je enkels? Dat loopt echt heel erg moeilijk kan ik je vertellen
Het zou grappig zijn als Swarma achter me liep.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:42 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zo'n 70 jaar eerder dan rotterdam
Nee niet doordenken of iets.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als Swarma achter me liep.
te laatquote:
welk kruispunt was hetquote:Op woensdag 16 december 2009 15:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Het zou grappig zijn als Swarma achter me liep.
Jawel joh, de oudste van Nederland.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:15 schreef TheStonedOne het volgende:
Weet je iig zeker dat mensen je bjorn borg onderbroek gezien hebben.
Helemaal niet jongen! Da's Megen. De naam zegt het al: Neij-Megen, oftewel: Nieuw-Megenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:54 schreef Miesjel het volgende:
[..]
Jawel joh, de oudste van Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |