hahaquote:
ja maar anders heb je hopen gevallen bejaarden voor de deur liggen die de andere consumenten tot last zijnquote:Op donderdag 17 december 2009 18:33 schreef koei het volgende:
Sneeuwoverlast is hier alweer vrijwel verdwenen. De meeste wegen zijn schoon en een deel van de fietspaden ook al. Alleen in woonwijken zijn de straten nog wit en spekglad.
Bij mn werk om de hoek zitten drie middelbare scholen, dus er werd een enorm sneeuwballen gevecht gehouden op het plein voor mijn werkOok een aantal sneeuwballen die zo de winkel in vlogen! En mn baas heeft vanmorgen gewoon zelf heel de stoep schoongeveegd en zout gestrooid
Dat zou mn oude baas echt nooit gedaan hebben... Hij is bijna een uur bezig geweest
Ik moet wel zeggen dat we sowieso een hele lading bejaarden en gehandicapte vaste klanten 'gemist' hebben. Heerlijk zo'n dagje!quote:Op donderdag 17 december 2009 18:40 schreef Misan het volgende:
[..]
ja maar anders heb je hopen gevallen bejaarden voor de deur liggen die de andere consumenten tot last zijn
wat voor winkel werk jij dan??quote:Op donderdag 17 december 2009 18:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat we sowieso een hele lading bejaarden en gehandicapte vaste klanten 'gemist' hebben. Heerlijk zo'n dagje!
supermarktquote:Op donderdag 17 december 2009 18:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
wat voor winkel werk jij dan??
Ik had toen ik werkte meer tijdquote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Wou dat ik ook nog op school zat!
Meer tijd on dingen te doen, en minder druk maken!
quote:Op donderdag 17 december 2009 19:02 schreef AQuila360 het volgende:
Tentamen gehaald![]()
![]()
![]()
![]()
Wel heeeeel erg op het nippertje maar het was ook kut
je kunt toch nog een studie naast je werk doen?quote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Huh?quote:Op donderdag 17 december 2009 18:56 schreef Fallen het volgende:
Maar je bent nu toch heel serieus bezig met je studie?
nah, niet echt!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:13 schreef Misan het volgende:
[..]
je kunt toch nog een studie naast je werk doen?
Mja.... die beloftes ken ik!quote:Op donderdag 17 december 2009 19:23 schreef koei het volgende:
[..]
Huh?
Dat voornemen heb ik wel steedsMorgen ga ik beginnen!
Ik werk 4 dagen in de week en doe er een studie naast, het is maar wat je "meer tijd om dingen te doen, en minder druk maken" noemt...quote:Op donderdag 17 december 2009 19:00 schreef Nick-GizMo het volgende:
Bier drinkenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:13 schreef De_Kok het volgende:
Dankzij de sneeuw ben ik al thuis![]()
Geen reserveringen en we verwachten ook niemand meer dus restaurant maar dicht gedaan. Ik heb vanmiddag leuk een sneeuwpop gemaakt en voor de rest vooral kutklusjes.. vriezer weer eens schoongemaakt en opgeruimd.
Wat zal ik eens gaan doen ben niet gewend vroeg thuis te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |