Onder andere, jaquote:Op woensdag 16 december 2009 23:49 schreef De_Kok het volgende:
[..]
Dat kun je niet menen!
Moet ik anders Lasagne maken voor het feestje bij Poit thuis?
sorryquote:
Geef niet broeder, delen mag binnen familie toch?quote:
sinds wanneer heb jij daar een mening over??quote:
Ik ga met je mee! Morgenochtend weer werkenquote:Op donderdag 17 december 2009 00:52 schreef Poit het volgende:
[..]
sinds wanneer heb jij daar een mening over??![]()
Ik ga nu ook echt m'n nest in. Latertje!
Dus wil je meer sites zodat de keuze nog moeillijker wordt?quote:Op donderdag 17 december 2009 01:11 schreef De_Kok het volgende:
zijn er nog meer sites als threadless.com? Ben beetje aant kijken maar kan geen keuze maken ze hebben zoveel
en hier ookquote:
quote:Een mooie dag verder! lieve vriend
Tijd vliegt, is de kerst nadert, Wij willen graag met u samenwerken. Wij zijn een toonaangevende producent van elektronica. Dus als u producten bestellen, sturen wij een andere gratis.
[knip]
Gelieve vangst de beste kans om uw bedrijf te verbeteren verdienen ook meer winst.
Verwijder de beugel wanneer u onze website bezoekt
Hadden ze bij jou in de buurt ook al niet gestrooid?quote:Op donderdag 17 december 2009 09:16 schreef koei het volgende:
Het is echt stil hier. alle bejaarden blijven thuis volgens mij. ik ben wel zonder vallen op mn werk gekomen dus dat valt weer mee! maar het is wel spekglad overal, zeker met de fiets
ik had om half 8 de trein van 7 uur, geen vertraging voor mij dusquote:Op donderdag 17 december 2009 08:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en hier ook!
Leuk vertraging!
Ja man, ik heb zo weer een afspraak. Het was echt heerlijk, na een uur kon je al een buikslide over de vloer maken, zo veel drank lag er alquote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef Misan het volgende:
[..]
om half tien wakker zijn na een gala
hoe was het?
ik bedoelde meer dat ik meestal rond half tien thuis kwamquote:Op donderdag 17 december 2009 10:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ja man, ik heb zo weer een afspraak. Het was echt heerlijk, na een uur kon je al een buikslide over de vloer maken, zo veel drank lag er al
5 uur vond iedereen laat genoeg, was zelf ook wel kapotquote:Op donderdag 17 december 2009 10:06 schreef Misan het volgende:
[..]
ik bedoelde meer dat ik meestal rond half tien thuis kwam
had iedereen zich aan de dresscode gehouden? of waren er veel met das om?
ik zou precies hetzelfde gedaan hebben, je moet ook niet met een das naar een gala gaanquote:Op donderdag 17 december 2009 10:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
5 uur vond iedereen laat genoeg, was zelf ook wel kapot
dresscode werd niet bijzonder goed nagestreefd. Er kwan op een gegeven moment iemand op mijn das zeuren om te kijken of hij een leuke dame bij me weg kon trekken. De dame in kwestie verdedigde mij helaas, dus keiharde burn voor hem
in woonwijken niet, grote wegen wel. maar helaas vallen fietspaden daar niet onderquote:Op donderdag 17 december 2009 09:29 schreef Tain het volgende:
[..]
Hadden ze bij jou in de buurt ook al niet gestrooid?
Wel in de camera kijken!quote:Op donderdag 17 december 2009 02:08 schreef koei het volgende:
Ik heb ook nog een foto waarop hij half staat en ik heel stoer ben:
[ afbeelding ]
haha tja de NS, echte vriendenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:41 schreef Misan het volgende:
[..]
ik had om half 8 de trein van 7 uur, geen vertraging voor mij dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |