Het was vandaag weer eens zo mooie dag om een stukje te gaan wandelen. Wat moet je anders? De hele dag thuis stoned beetje op de xbox vervelen is ook geen optie. Dus ik een mattie gebeld en wij in mijn Golf GTI 2.0 TDI naar het Veense meer om daar beetje te gaan rond lopen onder het genot van een lekker jointje.
Meestal hangen er ook nog wel meiden daar rond dus wie weet van er ook nog wat te scoren. Na een half uur daar te hebben gelopen en al redelijk wappie-wappie te worden zagen we aan de overkant van de plas zo'n gast stoer te zijn door er zonder handen te fietsen. Ik zei nog tegen mijn kameraad van let op hij kleppert zo op zijn bek.
Nog geen 200 meter verderop gaat hij toch ineens keihard op zijn bek. Echt VOL OP ZIJN BEK omdat hij zijn val niet kon breken want zijn handen zaten nog in zijn jaszak. Direct vol in een lachbui met zijn beiden waar ik tot nu toe nog steeds last van heb als ik terug denk aan die kerel.
Zelfs nu springen de tranen me nog in mijn ogen wanneer ik aan het moment terug denk. Ik zou graag hier een paint van willen maken, maar ik ga echt verder op de bank met lachen want dit schiet niet op... en mijn buik doet pijn, maar het is het waard

Samenvatting + klacht: Zie TT