gebreken?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Had liever je vingers gebreken, hoeven we dit soort kut Topic niet meer te lezen.
quote:
Joh, even biechten en het is weer geregeld met de grote man boven.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Maar jij mag toch helemaal niet lachen om andermans leed?
Wie zegt dat ik ga lachen? Ik ben geschrokken en maak me zorgen om TS, misschien kan ik hem van medisch advies voorzien?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef Tacobell het volgende:
[..]
Maar jij mag toch helemaal niet lachen om andermans leed?
Mij ontgaat de zin van het hardlopen ook even met betrekking tot dit topic..quote:Op woensdag 16 december 2009 14:49 schreef zovty het volgende:
Ik snap even niet dat je ging hardlopen en vervolgens op je fietst stapte.
Verder vind ik het wel lullig voor je.
Precies, want onze lieve Heer vergeeft ons allen!!!11quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Joh, even biechten en het is weer geregeld met de grote man boven.
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik ga lachen? Ik ben geschrokken en maak me zorgen om TS, misschien kan ik hem van medisch advies voorzien?
Protestanten biechten niet, bevooroordeelde grapjas.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Joh, even biechten en het is weer geregeld met de grote man boven.
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:48 schreef Mr.Cooper het volgende:
Had liever je vingers gebroken, hoeven we dit soort kut Topics niet meer te lezen.
Thx... ik heb het corrigeren inmiddels opgegeven.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:53 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Protestanten biechten niet, bevooroordeelde grapjas.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |