Wat heeft dat nou weer te maken met omgaan met internet.quote:
quote:
nog meer werkbalken en extra shit in je browser bovenin beeldquote:
LEG UIT DAN JONGE! Stoer roepen dat ik niet met internet kan omgaan..tssquote:
en wat heeft dat hier mee te maken?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:07 schreef wise het volgende:
[..]
nog meer werkbalken en extra shit in je browser bovenin beeld¡¡¡
Ik raad aan Google Chrome te installeren en te gebruiken ipv IEquote:Op woensdag 16 december 2009 15:07 schreef VeerEli het volgende:
[..]
LEG UIT DAN JONGE! Stoer roepen dat ik niet met internet kan omgaan..tss
Leg maar eens uit hoezo niet dan.
Ikke niet IE gebruike.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:08 schreef Mr.Cooper het volgende:
Lekker voor je, ik heb er geen last van en ik gebruike IE.
Het is wachten op de eerste FF homo of iets.
Ja hallo die toolbars zet ik er niet op. Heb daar geen verstand van hoor van die balkjes en toestanden, maar wat heeft dat nou met mijn klacht te maken.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:08 schreef shiftknop het volgende:
Een toolbar!![]()
Tip: http://www.mozilla-europe.org/nl/firefox/
'quote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hallo die toolbars zet ik er niet op.
Als je freewareshizzle installeert, vragen ze altijd of ze een toollbaar mogen installen op jouw IE.quote:
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:13 schreef Trust_live het volgende:
Terrechte klacht, als IE gebruiker heb ik er ook last van. F5'en die handel
Ja maar..ja maar..ik ben zo gehecht aan hoe alles met mijn IE werkt..ik wil niks anders..quote:Op woensdag 16 december 2009 15:12 schreef Sjarrel78 het volgende:
http://www.google.com/chrome/index.html?hl=nl&brand=CHMB&utm_campaign=nl&utm_source=nl-ha-emea-nl-sk&utm_medium=ha
Klik hierop en installeer en probeer deze is 2 weken.
Al je ellende opgelost
Oh. En dan heb ik zeker heel vaak ja aangevinkt.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:12 schreef o.us het volgende:
[..]
Als je freewareshizzle installeert, vragen ze altijd of ze een toollbaar mogen installen op jouw IE.
Daarom moest ik lachen toen je zei dat je hem zelf niet op zette.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh. En dan heb ik zeker heel vaak ja aangevinkt.
Tevaak op Next/Volgende gedrukt zonder te lezen.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh. En dan heb ik zeker heel vaak ja aangevinkt.
What's the cure?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb typkanker vandaag, morgen ben ik genezen.
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:16 schreef o.us het volgende:
[..]
Daarom moest ik lachen toen je zei dat je hem zelf niet op zette.
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:14 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja maar..ja maar..ik ben zo gehecht aan hoe alles met mijn IE werkt..ik wil niks anders..
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Tevaak op Next/Volgende gedrukt zonder te lezen.
Ja weet je hoe irritant om al die shit door te lezen elke keer weer.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:16 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Tevaak op Next/Volgende gedrukt zonder te lezen.
Ik weet wat firefox is, hadden we ook een lange tijd op de computer maar op me eigen laptop gewoon IE..en vind ik gewoon fijnerquote:Op woensdag 16 december 2009 15:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
![]()
Na 1 dag Firefox hoef je IE niet meer.
klopt!quote:Op woensdag 16 december 2009 15:17 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
![]()
Na 1 dag Firefox hoef je IE niet meer.
Nou ik vind dat Fok het maar moet veranderenquote:Op woensdag 16 december 2009 15:17 schreef o.us het volgende:
[..]
Gebruik Chrome en dan is jouw probleem verholpen.
Dan moet je maar met het probleem leren leven, meid. It's either you or him.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:18 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik weet wat firefox is, hadden we ook een lange tijd op de computer maar op me eigen laptop gewoon IE..en vind ik gewoon fijner
Wat is chrome precies dan?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:19 schreef o.us het volgende:
[..]
Dan moet je maar met het probleem leren leven, meid. It's either you or him.
Ah een verkapt topicquote:Op woensdag 16 december 2009 15:19 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou ik vind dat Fok het maar moet veranderen
Jonge doe niet zo serieus. Ik post in KLB dan ouwehoer ik. Ik wás ook op zoek naar tips. Ik zal me eens verdiepen in dat Chrome gebeuren.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:22 schreef Sjarrel78 het volgende:
[..]
Ah een verkapt topic
en ik maar denken dat je opzoek was naar tips
Je leest toch zelf bepaalde zaken niet door, installeert van alles zonder te lezen en daarop moet FOK berekend zijn?
Probeer gewoon 1 of 2 van de gegeven tips uit...gewoon ... voor de grap
Waarom zou je?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:26 schreef VeerEli het volgende:
Optioneel: help Google Chrome beter te maken door automatisch gebruiksstatistieken en crashmeldingen naar Google te verzenden. Meer informatie
Aanvinken?
Nee.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:26 schreef VeerEli het volgende:
Optioneel: help Google Chrome beter te maken door automatisch gebruiksstatistieken en crashmeldingen naar Google te verzenden. Meer informatie
Aanvinken?
Kleuren van FF niet leuk?quote:Op woensdag 16 december 2009 15:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja hallo die toolbars zet ik er niet op. Heb daar geen verstand van hoor van die balkjes en toestanden, maar wat heeft dat nou met mijn klacht te maken.
En mozilla vind ik niet zo leuk.
Doe maar niet.quote:Op woensdag 16 december 2009 15:26 schreef VeerEli het volgende:
Aanvinken?
quote:Op woensdag 16 december 2009 15:29 schreef DaFan het volgende:
[..]
Waarom doet iedereen dat toch altijd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |