wtf helemaal naar den haag naar de kapper?? ik probeer altijd kapper te combineren met uitje met iemand die niet in de stad woont (veel goedkoper haha) want centrum (daar woon ik) is het tering duurquote:Op vrijdag 18 december 2009 09:56 schreef Qebbel het volgende:
[..]
I know! Daar ga ik altijd naar de kapper![]()
!
ik ga mijn haar weer laten groeien tot half lang.... dus komende tijd zie ik er uit als een sloeberquote:
Tussenlengtes bleh iddquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik ga mijn haar weer laten groeien tot half lang.... dus komende tijd zie ik er uit als een sloeber(tussen lengtes
)
Haha! Ja, zo zie je maar. Zo ken ik ook mensen die in Den Haag wonen en in Amsterdam naar de kapper gaan. 't Slaat nergens op natuurlijk. Maar mijn kapper in DH is echt heel leuk en ik ken die man al heel lang, dus vertrouw hem mijn lokken wel toequote:Op vrijdag 18 december 2009 09:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
wtf helemaal naar den haag naar de kapper?? ik probeer altijd kapper te combineren met uitje met iemand die niet in de stad woont (veel goedkoper haha) want centrum (daar woon ik) is het tering duur
Ik doe dat ook meestal hoor, heb in Utrecht nog geen fatsoenlijke kapper gevonden dus ga ook wel eens naar Breda naar mijn oude kapperquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:22 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Haha! Ja, zo zie je maar. Zo ken ik ook mensen die in Den Haag wonen en in Amsterdam naar de kapper gaan. 't Slaat nergens op natuurlijk. Maar mijn kapper in DH is echt heel leuk en ik ken die man al heel lang, dus vertrouw hem mijn lokken wel toe. Plus dat het bij hem altijd bere gezellig is
!
Omg, dat Devilish zit hier recht tegenover (bij m'n werk!). En ik vind dat er zo vaag uitzien dat ik al besloten had er weg te blijvenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:30 schreef Vanyel het volgende:
Ik prbeer mijn haar ook min of meer te laten groeien, maar je loopt er dan idd veel te lang pauper bij.
Brittie, als ie niet al teveel drugs heeft gehad is Glen van Devilish heel goed (maar zo onberekenbaar dat ik er ook niet meer kom). Verder is het wel afhankelijk van je haar en wat je ermee wil, maar ik ben wel eens goed geknipt of heb goeie verhalen gehoord over de Jam, Bobby's, de Kappers en pappas haardude. Het nadeel van die laatste is dat hij zichzelf heel tof vindt én het weken duurde om afspraken bij hem te maken toen ik dat nog probeerde (ook al 2 jr gelee oid).
Nee, Utrecht is voor mij ook niet zo kapperssuccesvol. Heb er toch 4r gewoond, maar ging toen naar Amsterdamquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:24 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik doe dat ook meestal hoor, heb in Utrecht nog geen fatsoenlijke kapper gevonden dus ga ook wel eens naar Breda naar mijn oude kapper.
Ik ben benieuwd wat je er van vindt!quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
oeehhh het wordt Avatar in IMAX kijken
dat is in 3D en op een scherm van 210m2quote:Op vrijdag 18 december 2009 11:32 schreef Qebbel het volgende:
Cool! Is dat in 3d?? Wil ik ook zeker nog heen! Maar dat zal wel januari worden. Ben benieuwd wat je ervan vond straks!
Ik wil er ook heen!!!!quote:Op vrijdag 18 december 2009 19:02 schreef Knuffelzacht het volgende:
OMFG!!! Avatar 3D IMAX is echt awesome!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet toch zichzellef.
quote:Op vrijdag 18 december 2009 20:29 schreef Brittie het volgende:
[..]
Ik wil er ook heen!!!!![]()
En eigenlijk wil ik de game ook wel spelenook al schijnt hij slecht te zijn.
en zit je haar weer goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hem ook nog een keertje kijken overigens
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
Dat was ikquote:
Nog niet, ik hoop morgen wel weerquote:Op vrijdag 18 december 2009 20:31 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en zit je haar weer goed?
Ik ga hem ook nog een keertje kijken overigens
ohjaquote:Op vrijdag 18 december 2009 22:15 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Dat was ik! Maar mijn haar zit goed hoor! Altijd weer fijn
. Cool van die film wel. Was dat 3d effect ook tof??
Zag trouwens een Lamborghini in Den Haag rijden![]()
!!!
En ik maar denken dat je sletjes zo vreselijk vindt.quote:Op zaterdag 19 december 2009 05:54 schreef Schenkstroop het volgende:
terug-vind-lesbo.
die meisjes in de OP. omg omg omg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |