quote:Op woensdag 16 december 2009 14:11 schreef Sunshineflowers het volgende:
dacht ik in mezelf , ik heb toch ook een gaatje in me anus ? waarom stop ik daar geen kom komer in , en kijken hoe dat voelt . jammer genoeg paste hij er niet in dus begon ik met het stoppen van stiften in mijn kont , ik begon klein . na 1 maand was me gaatje van me kont wel groot genoeg , dus stopte ik daar een komkomer in , ik vond het heerlijk , met een komkomer in mijn kont en daarbij ruk ik mezelf af , echt heerlijk . en ik word hier ook verdomme een beetje geil van terwijl ik dit type .
Beter dan dat ze uit de hemel is gedonderd en of dat pijn deed... sowieso mensen die geloven in een hemelquote:Op woensdag 16 december 2009 14:43 schreef garriej het volgende:
[..]
of eey! ken jij mario, shat? ja dan ken je ook die prinses. net zoals mario haar kwam halen. kom ik jou halen!
of van spelling/taal ?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:21 schreef The_Voice_Within het volgende:
Nooit gehoord van alinea's?
uiteraard geen zin om verder te gaanquote:Op woensdag 16 december 2009 14:11 schreef Sunshineflowers het volgende:
blablabala sex ..zochte.. contaact ...ik dacht in mezelf ...schelde me uit ..... aftrekde .... vooraal in het klaarkoom gedeelde ... blablabla
Geloof me, het is het waardquote:Op woensdag 16 december 2009 14:44 schreef Rainb0ws het volgende:
[..]
of van spelling/taal ?
[..]
uiteraard geen zin om verder te gaan
Leesdequote:Op woensdag 16 december 2009 14:41 schreef thomaster het volgende:
Fantastisch verhaal
ik leesde het helemaal
Een opleving van Hans Teeuwen.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef Frollo het volgende:
Straks wordt 'Is goed kabouter' of zo de nieuwe rage op Fok
Dus we moeten het hele verhaal lezen?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef Frollo het volgende:
Mensen die het niet helemaal gelezen hebben.
Straks wordt 'Is goed kabouter' of zo de nieuwe rage op Fok en dan huilen jullie, omdat jullie niet snappen waar het over gaat.
Oh?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:48 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Een opleving van Hans Teeuwen.
Is goed kabouter!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:47 schreef Frollo het volgende:
Mensen die het niet helemaal gelezen hebben.
Straks wordt 'Is goed kabouter' of zo de nieuwe rage op Fok en dan huilen jullie, omdat jullie niet snappen waar het over gaat.
Pics or didn't happenquote:Op woensdag 16 december 2009 14:50 schreef Cheiron het volgende:
En trouwens TS, een vriend van mij is dood gegaan van stiften in zn kont. Dus let ff op je taal ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |