quote:
Topique van het jaarquote:Op woensdag 16 december 2009 14:31 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb het helemaal gelezen, en ik lach me kapotHier kunnen weinig topics tegenop
Had hij het nou maar na 1 januari gepostquote:
Kort samengevat....quote:Op woensdag 16 december 2009 14:33 schreef Dagoduck het volgende:
Hij ontmoette een vriend. Toen gingen ze samen rukken en hij stopte van alles in zijn kont en vond dat geil. Ze gingen uit en die vriend werd dronken. TS naaide die vriend. die vriend had aids (maar dat had ie niet was fout van aidsbureau) en toen had hij alles verkocht enzo,,.. en weggegeven dus had hij neits meer, ten ging hij weg en nu is hij 2 dagen spoorloos
Mits het waar is ?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:35 schreef garriej het volgende:
ik heb het gelezen, wel erg verhaal mits het waar is. toch mis ik de samenvatting
ja t leest ngo al verzonnen, en niet echt. ik vind TS wel een type die zegt: heey meisje je hebt een snor.quote:
Dus op je 9e dacht je al aan Squirten en anaal. Terwijl je nog niet eens een dame kon aanspreken.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:11 schreef Sunshineflowers het volgende:
oen ik 9 was leerde ik voor het eerst me vriend kennen , genaamd Thomas van eerink . Ik had het met hem over sex , hij wiste er ook veel van . Ik werd er behoorlijk geil van , en hij ook . hij gaf me dus een tip om een vriendin te zoeken , toen ik een leuk meisje van me school zag , zag de er heel leuk en sexy uit . ik had gelijk een behoorlijke fantasie zoals ik haar laat squirten , of dat ik haar diep anaal neem
Op je 10e ging je dus al uit enzo? Ik wist dat er te veel jong grut in de "kinder"disco kwam maar dat is wel heel overdreven.quote:1 jaar later , ik en thomas beindigen tot 's werelds beste vrienden ooit , als we met problemen zitten praten we er met elkaar over . als we geld nodig hebben lenen we het netjes van elkaar . we gingen uit en hadden altijd lol , ik voelde me erg fijn bij thomas . tot en dan was ik dus 10
Ja een dokter kan na 3 dagen na de daad al zien dat iemand aids heeft...quote:Na 3 dagen later zei hei of hij even een soatest ging doen , omdat hij sletjes niet vertrouwt . toen hij naar de dokter ging , en zicht liet controleren , had hij AIDS
ohja en het is ook nog zijn eigen schuld.. had die maar niet teveel moeten drinken..quote:ik wil het goedmaken , het is allemaal zijn schuld , als ik hem niet had betast ,
Best een normale openingzin toch? Ik denk als je 's avonds jezelf aan het perforeren bent met een komkommer dat het helemaal niet apart is als je 's middags de dames attent maakt op de aanwezigheid van hun snor.quote:Op woensdag 16 december 2009 14:38 schreef garriej het volgende:
[..]
ja t leest ngo al verzonnen, en niet echt. ik vind TS wel een type die zegt: heey meisje je hebt een snor.
Dat maakde het heel topic juist geniaalquote:Op woensdag 16 december 2009 14:40 schreef Nero22 het volgende:
Ook wel erg veel details. Core i7 computer. What the hell heeft dat met het verhaal te maken?
Ja, ik heb het helemaal gelezen.![]()
Hoe weet je dan wel dat die woorden er achter staan?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:42 schreef Jig_Saw het volgende:
Hier: Heeft alles kwijt dankzij mij. Stopte ik met lezen
of eey! ken jij mario, shat? ja dan ken je ook die prinses. net zoals mario haar kwam halen. kom ik jou halen!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:40 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Best een normale openingzin toch? Ik denk als je 's avonds jezelf aan het perforeren bent met een komkommer dat het helemaal niet apart is als je 's middags de dames attent maakt op de aanwezigheid van hun snor.
quote:Op woensdag 16 december 2009 14:43 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hoe weet je dan wel dat die woorden er achter staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |