SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
verkapt-mijn-vrouw-heeft-overgewicht-en-ik-fail-met-mijn-foto-van-een-foto-topicquote:Op woensdag 16 december 2009 13:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
scanner doet het niet meer, heeft mijn vriendin opgegeten...
overgewicht? ik noem dat gewoon potig!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:39 schreef smoking-snares het volgende:
[..]
verkapt-mijn-vrouw-heeft-overgewicht-en-ik-fail-met-mijn-foto-van-een-foto-topic
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:40 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
dank je wel! het lijkt wel of mijn vriendin is aangeraakt door een engel!
Mijn vriendin is zo vol van het leven, het lijkt soms alsof we met zijn 3tjes zijn!quote:Op woensdag 16 december 2009 13:41 schreef garriej het volgende:
DIE
edit: ow getrouwd ik dacht weer een verjaardag topic,
in dat geval Veel geluk met ze 2tjes!
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Mijn vriendin is zo vol van het leven, het lijkt soms alsof we met zijn 3tjes zijn!
Dan heb je wel een hele grote scanner nuquote:Op woensdag 16 december 2009 13:24 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
scanner doet het niet meer, heeft mijn vriendin opgegeten...
Sorry zat even in bespreking, dank je wel! Ik ben dik tevrede met alle felicitaties!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:05 schreef Lonker het volgende:
ik heb jou 20 minuten geleden gefeliciteerd...geen bedankje ...rot dan maar op
Ik hou gewoon van veel vrouw!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:37 schreef boem-dikkie het volgende:
Volgens mij ben jij wel een man van de brede boven armen of niet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |