abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 december 2009 @ 01:07:39 #49
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_75713533
Ik heb Noobtuber als title .
2000 light years from home
pi_75714094
quote:
Op donderdag 17 december 2009 01:07 schreef Merkie het volgende:
Ik heb Noobtuber als title .
grote meid
  donderdag 17 december 2009 @ 04:26:18 #51
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_75715090
Kutspel.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
pi_75716941
Ach ja die noobtubes zijn frustrerend, vooral omdat ik ze altijd vlak voor mijn killstreak om mijn oren krijg Maar het hoort er inderdaad gewoon bij, misschien als er veel in een team rondlopen ik eens blastshield ga proberen, ik heb dat ding nog nooit aangehad
pi_75717554
grenade launchers
"You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
pi_75717615
quote:
Op donderdag 17 december 2009 08:52 schreef mrPanerai het volgende:
wat zijn de noobtubes?
Dat zijn grenade launchers die je als attachement op je wapen kan doen.
pi_75718082
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:14 schreef Iphone23 het volgende:

[..]

Dat zijn grenade launchers die je als attachement op je wapen kan doen.
Zodat je niet zo je best hoeft te doen om te richten, ergo je skillz hoeven niet al te best te zijn.

Ach ja ik ben eigenlijk ook een noobtuber, alleen dan met mijn frag grenade; als ik achter een muur een paar rode puntjes zie op mijn map, dan flikker ik mijn fag erover heen in de hoop iemand te raken.

Echt nog verbazingwekkend veel kills maak je daarmee... Moet ook echt frustrerend zijn om te zien in de kill cam

Gisteren trouwens ook een hilarisch potje meegemaakt op Afghan; alle gevechten speelden zich af op 2% van de map, en iederen zat continu granaten naar elkaar te gooien. mooiste actie (waarbij ik omkwam) was iemand die blind een granaat gooide die midden tussen mij en twee andere mannen van mijn team landde. Die zal wel blij geweest zijn met zijn triple kill
pi_75718391
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Als ik achter een muur een paar rode puntjes zie op mijn map, dan flikker ik mijn fag erover heen in de hoop iemand te raken.
Je kan heul niemand weggooien in dit spel

Ik gebruik de granaatlauncher nooit en granaten vergeet ik meestal...ik ben wel plots begonnen met winnen wat voorheen zelden gebeurde heb ik nu plots de ene na de andere (free for all)
op dit moment favoriete gun: W2000 !!!
pi_75718543
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:31 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Zodat je niet zo je best hoeft te doen om te richten, ergo je skillz hoeven niet al te best te zijn.

Ach ja ik ben eigenlijk ook een noobtuber, alleen dan met mijn frag grenade; als ik achter een muur een paar rode puntjes zie op mijn map, dan flikker ik mijn fag erover heen in de hoop iemand te raken.

Echt nog verbazingwekkend veel kills maak je daarmee... Moet ook echt frustrerend zijn om te zien in de kill cam

Gisteren trouwens ook een hilarisch potje meegemaakt op Afghan; alle gevechten speelden zich af op 2% van de map, en iederen zat continu granaten naar elkaar te gooien. mooiste actie (waarbij ik omkwam) was iemand die blind een granaat gooide die midden tussen mij en twee andere mannen van mijn team landde. Die zal wel blij geweest zijn met zijn triple kill
Ach ik heb ook een class waarbij er een grenade launcher op mijn Tar zit.
Maar vaak vergeet ik dat hele ding te gebruiken.
pi_75718840
quote:
Op donderdag 17 december 2009 09:40 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Je kan heul niemand weggooien in dit spel

Ik gebruik de granaatlauncher nooit en granaten vergeet ik meestal...ik ben wel plots begonnen met winnen wat voorheen zelden gebeurde heb ik nu plots de ene na de andere (free for all)
op dit moment favoriete gun: W2000 !!!
Dat is die assault rifle toch?
Die heb ik 1x opgepakt, ik denk leuk ff testen.
Zag een gozer niet al te ver voor me, die mij niet zag, richt op zijn hoofd, haal de trekker over en stond in de lucht te schieten, dat ding richte als een raket de lucht in.
Die gozer was dus nog niet eens dood.
Wist niet hoe snel ik moest terug wisselen.
Wist hem gelukkig nog wel te killen.
pi_75719273
geen assault maar sniper gun, die met het bullpup systeem, dempertje erop
pi_75719978
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:08 schreef mrPanerai het volgende:
Sneaky bastard
pi_75721991
Ik kan me de laatste tijd heerlijk vermaken met C4 Op terminal een pakketje droppen bovenaan de roltrappen en dan in een hoekje gaan zitten wachten tot er iemand de trap opkomt Of als er iemand in de staart van het vliegtuig zit een pakket omhooggooien, die blijft dan plakken aan het plafond Geeft meer voldoening om zelf op detonate te drukken dan om een claymore neer te zetten waar men vaak voorbij rent.
pi_75722376
quote:
Op donderdag 17 december 2009 11:20 schreef kleinelievewolff het volgende:
Ik kan me de laatste tijd heerlijk vermaken met C4 Op terminal een pakketje droppen bovenaan de roltrappen en dan in een hoekje gaan zitten wachten tot er iemand de trap opkomt Of als er iemand in de staart van het vliegtuig zit een pakket omhooggooien, die blijft dan plakken aan het plafond Geeft meer voldoening om zelf op detonate te drukken dan om een claymore neer te zetten waar men vaak voorbij rent.
Sitrep

Gisteren weer iemand mee gepakt; ik zie hem door de muur heen er eentje neergooien; gelijk op schieten *boom* kill.

Valt me op dat weinig mensen hem gebruiken, maar ik vind hem soms verdomde handig. Maar ja ookal zie je mensen op recht op een claymore aflopen, en roep je dat ze het niet moeten doen, ze luisteren nooit...
pi_75722594
quote:
Op donderdag 17 december 2009 10:08 schreef mrPanerai het volgende:
ah oke ben ik in de war, dat is ook iets met 2000 vandaar.

Hoe doe jij dat met de sniper?
Ik gebruik de .50 met silencer maar dan gaan ze zonder stopping power niet in een keer dood.
Het liefst gebruik ik als sniper: Scavenger, Cold-Blooded, Ninja en een gun met silencer, is mij in normale mode nog niet gelukt om dit voor elkaar te krijgen.

Ik moet eerlijk bekennen ik heb alleen de .50 gebruikt tot nu toe.
Is er een sniper die met deze instellingen iemand in een keer killt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')