Vriezenveenquote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Twente (Vriezenveen om exact te zijn)
Op een doordeweekse dag komt het denk ik in de buurt van de 800quote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Wat ik wil weten: Hoeveel treinen vertrekken er normaal vanuit Utrecht op een dag?
in de vorige dienstregeling waren er dat volgens de doorkomststaat op somda op een donderdag 933.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:37 schreef Omentuva het volgende:
[..]
Wat ik wil weten: Hoeveel treinen vertrekken er normaal vanuit Utrecht op een dag?
Twenteeeeee.quote:Op donderdag 17 december 2009 20:43 schreef STTSJT het volgende:
[..]
Twente (Vriezenveen om exact te zijn)
quote:'Treinen rijden desnoods langer'
UTRECHT - De treinen blijven donderdag desnoods langer rijden dan normaal om iedereen te kunnen vervoeren. Dat heeft een woordvoerster van ProRail laten weten. Rond Utrecht rijden donderdagavond pendeldiensten om de mensen op weg te helpen. De normale dienst wordt donderdagavond niet meer ingevoerd. ProRail streeft er naar vrijdagochtend met een normale dienst te kunnen beginnen, aldus de zegsvrouw.
Waar moet jij eigenlijk vandaan komen? Want volgens mij heb ik eens gelezen dat jij hetzelfde traject als mij hebt tussen Utrecht en Zwollequote:Op donderdag 17 december 2009 20:45 schreef Crientj het volgende:
[..]
Twenteeeeee.
Ik hoop dat er morgen treinen iig richting Zwolle gaan.. Desnoods dat ik via Deventer om moet reizen..
Daar is het niet zo'n chaos en kan ik hopelijk met weinig vertraging naar Nijverdal West. (+ camera om fototjes te schieten.)
Klopt helemaal, ik kom uit Bilthoven. =]quote:Op donderdag 17 december 2009 20:47 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Waar moet jij eigenlijk vandaan komen? Want volgens mij heb ik eens gelezen dat jij hetzelfde traject als mij hebt tussen Utrecht en Zwolle
Dan zit ik met mijn schatting nog te laag ookquote:Op donderdag 17 december 2009 20:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
in de vorige dienstregeling waren er dat volgens de doorkomststaat op somda op een donderdag 933.
Dan reis je net de andere kant uit als mijquote:Op donderdag 17 december 2009 20:48 schreef Crientj het volgende:
[..]
Klopt helemaal, ik kom uit Bilthoven. =]
Wees gerust, daar worden morgen heus geen 206 treinen opgehevenquote:
Daar is toch heul gaan station?quote:Op donderdag 17 december 2009 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wees gerust, daar worden morgen heus geen 206 treinen opgeheven
NIet?quote:
En verlichting, vertrekstaten, bankje, prullebakken, stempelautomaat, misschien zelfs een kaartautomaat en heel misschien een overkapping. Moet je niet onderschatten hoor, het kan erger.quote:Op donderdag 17 december 2009 21:08 schreef Yreal het volgende:
Echt zoon gevalletje bakstenen verhoging met een bordje erop
quote:Op donderdag 17 december 2009 20:45 schreef dennistd het volgende:
[..]
in de vorige dienstregeling waren er dat volgens de doorkomststaat op somda op een donderdag 933.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |