Dat dus, het is wel een beetje genant!quote:Op donderdag 17 december 2009 11:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ben weer thuisDe treinen naar Ede-Wageningen reden nog wel, hoewel niet allemaal, maar de bussen...
Toen dat na een uur vernikkelen duidelijk werd ben ik dus maar omgedraaid
Man man man we hebben ook een keer 3 cm sneeuw hoor
quote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef Ascendancy het volgende:
Er had bij delft iemand in de sneltrein uit amsterdam aan de noodrem getrokken vlak voor het perron![]()
Onder het mom van. Ik kutvertraging, iedereen kutvertraging. Heeft 20 minuten 50m van het perron stilgestaan![]()
leuk. Die mensen zouden ze gewoon buiten de trein moeten plaatsen en dan gezzelig ritje groningen maastricht mee moten makenquote:Op donderdag 17 december 2009 11:52 schreef Ascendancy het volgende:
Ik wilde teruggaan, toen kwam er een omkerende sneltrein en direct daarna 1 die wel reed.
Er had bij delft iemand in de sneltrein uit amsterdam aan de noodrem getrokken vlak voor het perron![]()
Onder het mom van. Ik kutvertraging, iedereen kutvertraging. Heeft 20 minuten 50m van het perron stilgestaan![]()
Dat kan er ook nog wel bij...quote:Even na twaalf uur donderdagmiddag is een vrachtwagen op de Megensebaan in Oss in botsing gekomen met een trein op het traject Oss-Nijmegen.
Of daarbij gewonden zijn gevallen is nog niet bekend. Hulpdiensten zijn met veel materieel uitgerukt. Naar verluidt is de ravage enorm.
Hopelijk dat die trajecten vanaf morgen storingsvrij blijven, ik moet lange verplaatsingen afleggen.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:17 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik ben zonder problemen van Arnhem naar Utrecht geraakt. Maar goed, in Arnhem begon het pas te sneeuwen toen ik wegging van huis. M'n collega's uit Zaandam, Steenwijk en Deventer zijn nog niet gesignaleerd
Als je niet eens weet wie je de schuld moet geven van al die infrastoringen dan zou ik een toontje lager zingen als ik jou was!quote:Op donderdag 17 december 2009 12:30 schreef kwib het volgende:
Ik kom dus net van Utrecht CS af. "Alle treinen rijden weer volgens dienstregeling" my ass! Het is er een grote chaos en niks rijdt normaal. Ik had potverdorrie om 12:30 een 2de sollicitatiegesprek in Zoetermeer. 3 cm sneeuw en onze veevervoerder ligt weer eens plat. Bij elke andere normale organisatie zou a) dit gewoon niet gebeuren en b) als dit gebeurt de volledige directie met schaamrood op de kaken opstappen.
Een simpel excuus zal waarschijnlijk al weer te veel zijn. Wat een zielig zooitje. Mag die "N" voor Nederlandse worden veranderd in een "Z"? De ZS, de Zielige Spoorwegen.
En we zijn bij een hele dagquote:Op station Utrecht Centraal is de totale vertraging voor vandaag, 17-12, in totaal 1492 minuten. Dat is meer dan 24 uur.
In totaal waren er hier vandaag 102 treinen die 1 minuut of meer vertraagd waren, de gemiddelde vertraging per vertraagde trein is 16 minuten.
Er waren op dit station vandaag in totaal 22 treinen waarvan het spoor gewijzigd was. 42 treinen waren opgeheven.
Duur grapje als je internet, niet?quote:Op donderdag 17 december 2009 14:57 schreef James1988 het volgende:
Ik heb mijn T-Mobile Prepaid Internetstick binnen
Door de weersomstandighedenquote:Op donderdag 17 december 2009 15:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er vandaag geen enkele intercity van nijmegen naar schiphol rijd?
Is trouwens niet waar. Die van 9:27 uit Ede-Wageningen heeft iig wel gereden (+10 aldaar) want daar zat ik inquote:Op donderdag 17 december 2009 15:03 schreef Palmboom313 het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom er vandaag geen enkele intercity van nijmegen naar schiphol rijd?
Weer eens problemen met de Thalys?quote:15:03 + 65 min. Amsterdam Centraal Thalys , Niet instappen
Tikt lekker aanquote:Op station Utrecht Centraal is de totale vertraging voor vandaag, 17-12, in totaal 2188 minuten. Dat is meer dan 36 uur.
In totaal waren er hier vandaag 140 treinen die 1 minuut of meer vertraagd waren, de gemiddelde vertraging per vertraagde trein is 17 minuten.
Er waren op dit station vandaag in totaal 34 treinen waarvan het spoor gewijzigd was. 90 treinen waren opgeheven.
Bron: nshispeed.nlquote:U kunt hinder ondervinden tijdens uw reis op de HSL-Zuid. Oorzaak voor deze vertragingen is ERTMS, het nieuwe Europese beveiligingssysteem, dat in Nederland door de overheid is gekozen als enige systeem voor de Hogesnelheidslijn. Wij vinden dit uiteraard erg vervelend voor u. Spoorbeheerder ProRail en Infraspeed doen er alles aan om zo snel mogelijk de dienstverlening weer terug te krijgen naar het juiste niveau. Uiteraard kunt u gebruik maken van de regeling compensatie bij vertraging.
Probeer je populair te doen met die spider van jou?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leeuwarden - Groningen is ook al verkloot met wisselstoringen![]()
Heb het door ja. o.Oquote:Op donderdag 17 december 2009 15:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Tering zie AV Utrecht Centraal
Hoeveel treinen uitvallen
Volgens mij rijd er bijna geen trein vanuit Utrecht.. Bijna alles valt uitquote:Op donderdag 17 december 2009 15:52 schreef JaFFe het volgende:
Nu op Utrecht stuk of 10 treinen afgelast.
Bron: ns.nlquote:Vertragingen door weersomstandigheden
Treinverkeer ontregelt.
In een groot deel van het land wordt vanaf 15.00 de dienstregeling aangepast en rijden er minder treinen.
NS adviseert de reizigers die in de avondspits terug moeten als het mogelijk is na 19.00 te reizen.
Boek maar alvast een hotel daarquote:Op donderdag 17 december 2009 15:58 schreef Stefanovic83 het volgende:
Denk dat ik maar wat eerder naar huis ga.. Ik moet via Utrecht
quote:
quote:Op donderdag 17 december 2009 16:05 schreef JaFFe het volgende:
Ga wel eerst borrelen nu dan. Kutzooi
Het treinverkeer ligt niet 'volledig' plat, in de komende 20 minuten rijden er 2 stoptreinen - met vertraging - tot een beperkt station, hieronder is de stoptrein naar Weesp die eindigt in Leiden, de Sprinter naar Uitgeest in Amsterdam en een intercity naar leiden, en 1 naar Groningen/leeuwarden..quote:Op donderdag 17 december 2009 16:05 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat is er in Utrecht CS aan de hand? hoorde op RTL dat treinverkeer volledig stil ligt, en dat men nog geen meer informatie heeft.
Het is wit, koud, zeshoekig en klein. En het is met flink wat soortgenoten. Ra ra?quote:Op donderdag 17 december 2009 16:05 schreef Kwaliteit het volgende:
Wat is er in Utrecht CS aan de hand? hoorde op RTL dat treinverkeer volledig stil ligt, en dat men nog geen meer informatie heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |