quote:
Misschien kan ik het ergens terug vinden, maar hoever ben je morgen?quote:Op woensdag 16 december 2009 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Jeu Evenstar, dat is klote zeg... Maar gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt om weer bij elkaar te komen gok ik zo
stickertjes voor de beebs van Asy en ymme
O ja, ik heb zojuist besloten dat er mogen gewoon een hartje te zien gaat zijn en [insert werktitel] gewoon vrolijk effe naar me gaat zwaaien...
Dat zei ik stoer he? Helemaal niet alsof ik haske zenuwachtig ben ofzo...![]()
Weet je wat het domme is. Ik wéét heel goed dat het nu eenmaal zo. Die bekkeninstabiliteit die is er en tja, daar moet ik het dan maar mee doen. Maar de acceptatie, dat het niet helemaal zo gaat, als je zelf zou willen. Het beperkt zijn in dingen.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:41 schreef Meimeltje het volgende:
Ymme: joepie beebje weer goedgekeurd. En volgende keer wordt mama ook goedgekeurd, dus je zal wel moeten luisteren nu!!
Dapper wijffie!quote:Op woensdag 16 december 2009 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Jeu Evenstar, dat is klote zeg... Maar gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt om weer bij elkaar te komen gok ik zo
stickertjes voor de beebs van Asy en ymme
O ja, ik heb zojuist besloten dat er mogen gewoon een hartje te zien gaat zijn en [insert werktitel] gewoon vrolijk effe naar me gaat zwaaien...
Dat zei ik stoer he? Helemaal niet alsof ik haske zenuwachtig ben ofzo...![]()
Dat zei mijn VK vandaag ook tegen mijn man, toen hij met (volgens haar angst in zn ogen ) vroeg of er nu nog iets mis kon gaan. Ja, dat kan. Ik geloof dat hij daar wel van schrok.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:50 schreef flugeltje het volgende:
@ymme, ben morgen volgens mijn eigen berekeningen 8 weken en 6 dagen op weg. Bij 6+6 was er een hartje te zien. De gyn heeft gezegd dat bij positieve hartaktie morgen het 'wel blijft plakken'. Natuurlijk een erg boute uitspraak, maar hij verklaarde het als dat het daarna nog zo weinig fout gaat dat de kans hetzelfde blijft voor de rest van de zwangerschap. (ergo, bij hartaktie op 9 weken is de kans dat het misloopt net zo groot als bij 20/30/40 weken)
Bij 6+6 liep ik volgens de echo op 6+2, maar een echo op die termijn is niet erg betrouwbaar wat afmetingen betreft. Mag dan eigenlijk ook nog niet gemeten worden. (natuurlijk maak ik mezelf wel zorgen over die 4 dagen, maar hij is er duidelijk in geweest dat het niets wil zeggen op die termijn)
Ben superbenieuwd, voelt dit keer eigenlijk wel goed, maar blijf bang dat m'n lichaam me voor de gek aan het houden is...
Mensen realiseren zichzelf dat niet altijd inderdaad. De termijn van 12 weken komt ook meer voort uit het feit dat de meesten dan wel een echo hebben gehad. Maar feit is dat het vanaf ongeveer 9/10 weken tot einde zwangerschap de kans dat het misgaat heel klein, maar wel gewoon aanwezig is... bij mijn broer ging het op 36 weken nog mis .quote:Op woensdag 16 december 2009 12:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat zei mijn VK vandaag ook tegen mijn man, toen hij met (volgens haar angst in zn ogen ) vroeg of er nu nog iets mis kon gaan. Ja, dat kan. Ik geloof dat hij daar wel van schrok.
Dus de volgende keer dat ik klaag over te weinig voelen zal hij me zeker wel serieus nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |