abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75683701
Succes Vlinder! En als je wat nodig hebt, laat je het weten hè, ik zit vlakbij!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  woensdag 16 december 2009 @ 12:37:13 #52
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_75683734
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef amaranta het volgende:

[..]

OVerkwam jou dat Nee toch?

Meimeltje , dat was toen is maastricht, alle wegen waren afgezet toen, het was echt levensgevaarlijk op de weg.
Mijn ouders zijn sochtends wel egweest en Maurice ook, en toen is hij naar huis gegaan om de kleine aan te geven, en spullen te pakken, en toen mocht hij dus niet meer..
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_75683764
asy, balen dat hij zich nietgoed liet wel. Maar wat de rest ook zei, tof dat je terug mag (mag ook wel, zo'n echo is reteduur en zonde als je dan niks ziet)

[ Bericht 3% gewijzigd door amaranta op 16-12-2009 12:47:28 ]
pi_75683769
Onze baby heeft weer een stickertje van de verloskundige
Mama echter helaas niet.... Alles is wel goed, qua gewicht, bloeddruk en urine. Maar ik moet eens minder eigenwijs worden. En inzien dat ik niet alles meer kan, ook al wil ik zo graag! Moet echt rust in mijn hoofd gaan nemen, misschien dat ik dan ook beter ga slapen. Anders ga ik medicijnen krijgen, want goed slapen is nu juist zo belangrijk vind mijn vk.

Maar om over het goede nieuws te blijven posten:
Gewicht, 1,1 kilo aangekomen. Heel netjes dus. Vruchtwater zag er weer perfect uit (ja hij heeft weer gekeken, dus heb weer klein beetje onze baby gezien net zoals 2 weken terug) Bloeddruk is ook goed.

En vanavond is er een voorlichtingsavond over de bevalling, ervoor en ernaar. Daar gaan mijn en ik dus heen.
pi_75683826
Evenstar: Jeetje dat is op zo'n moment dan wel flink balen ja
pi_75683881
Ymme: joepie beebje weer goedgekeurd. En volgende keer wordt mama ook goedgekeurd, dus je zal wel moeten luisteren nu!!
  woensdag 16 december 2009 @ 12:43:07 #57
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75683935
Jeu Evenstar, dat is klote zeg... Maar gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt om weer bij elkaar te komen gok ik zo

stickertjes voor de beebs van Asy en ymme

O ja, ik heb zojuist besloten dat er mogen gewoon een hartje te zien gaat zijn en [insert werktitel] gewoon vrolijk effe naar me gaat zwaaien...

Dat zei ik stoer he? Helemaal niet alsof ik haske zenuwachtig ben ofzo...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_75683988
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:43 schreef flugeltje het volgende:
Jeu Evenstar, dat is klote zeg... Maar gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt om weer bij elkaar te komen gok ik zo

O ja, ik heb zojuist besloten dat er mogen gewoon een hartje te zien gaat zijn en [insert werktitel] gewoon vrolijk effe naar me gaat zwaaien...

Misschien kan ik het ergens terug vinden, maar hoever ben je morgen?
Maar dat er een hartje te zien gaan zijn, ben ik het helemaal met je eens. Dat wordt een mooi knipperlichtje aanschouwen morgen
pi_75684057
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:41 schreef Meimeltje het volgende:
Ymme: joepie beebje weer goedgekeurd. En volgende keer wordt mama ook goedgekeurd, dus je zal wel moeten luisteren nu!!
Weet je wat het domme is. Ik wéét heel goed dat het nu eenmaal zo. Die bekkeninstabiliteit die is er en tja, daar moet ik het dan maar mee doen. Maar de acceptatie, dat het niet helemaal zo gaat, als je zelf zou willen. Het beperkt zijn in dingen. Veel dingen aan andere mensen om mij heen moet vragen. Zo ben ik normaal gesproken niet. Maar, ik MOET het wel accepteren ten wille van mijn lijf en onze baby
pi_75684065
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:43 schreef flugeltje het volgende:

Dapper wijffie! Sterkte morgen!
pi_75684141
Ymme, rottig dat jij dan nog niet een sticker hebt gekregen, maar het is ook niet makkelijk te accepteren. Stomme is wel dat áls je het eenmaal hebt geaccepteerd je hele hoofd ook gewoon rust heeft... (*spreekt beetje uit ervaring). Toch doe ik een jompeltje voor je, want de beeb is natuurlijk wel gewoon goedgekeurd!

Fluugs, je hebt helemaal gelijk, morgen zie je gewoon een blij beebje dat naar je zwaait en zwiert door je buik heen. Hartje en al! En dan gaan de jompels echt los... en tot die tijd een hele dikke
pi_75684176
evenstar, dat is wel kut ja. En maastricht is sowieso niet effe om de hoek he.

Ymme, jij boft echt met jouw VK dat jij zo vaak mag gluren. Ik krijg met een beetje geluk volgende week een echo en dan puur omte kijken of Sjors het nog goed maakt na ruim 41 wk.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:50:30 #63
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75684207
@ymme, ben morgen volgens mijn eigen berekeningen 8 weken en 6 dagen op weg. Bij 6+6 was er een hartje te zien. De gyn heeft gezegd dat bij positieve hartaktie morgen het 'wel blijft plakken'. Natuurlijk een erg boute uitspraak, maar hij verklaarde het als dat het daarna nog zo weinig fout gaat dat de kans hetzelfde blijft voor de rest van de zwangerschap. (ergo, bij hartaktie op 9 weken is de kans dat het misloopt net zo groot als bij 20/30/40 weken)

Bij 6+6 liep ik volgens de echo op 6+2, maar een echo op die termijn is niet erg betrouwbaar wat afmetingen betreft. Mag dan eigenlijk ook nog niet gemeten worden. (natuurlijk maak ik mezelf wel zorgen over die 4 dagen, maar hij is er duidelijk in geweest dat het niets wil zeggen op die termijn)

Ben superbenieuwd, voelt dit keer eigenlijk wel goed, maar blijf bang dat m'n lichaam me voor de gek aan het houden is...
pi_75684210
Fluug, ik heb je een belofte gedaan weetjenog? En ik heb er zelfs een nieuw spreekwoord voor bedacht. Dus jij krijgt morgen een prachtige echo. Klaar!
pi_75684256
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:50 schreef flugeltje het volgende:
@ymme, ben morgen volgens mijn eigen berekeningen 8 weken en 6 dagen op weg. Bij 6+6 was er een hartje te zien. De gyn heeft gezegd dat bij positieve hartaktie morgen het 'wel blijft plakken'. Natuurlijk een erg boute uitspraak, maar hij verklaarde het als dat het daarna nog zo weinig fout gaat dat de kans hetzelfde blijft voor de rest van de zwangerschap. (ergo, bij hartaktie op 9 weken is de kans dat het misloopt net zo groot als bij 20/30/40 weken)

Bij 6+6 liep ik volgens de echo op 6+2, maar een echo op die termijn is niet erg betrouwbaar wat afmetingen betreft. Mag dan eigenlijk ook nog niet gemeten worden. (natuurlijk maak ik mezelf wel zorgen over die 4 dagen, maar hij is er duidelijk in geweest dat het niets wil zeggen op die termijn)

Ben superbenieuwd, voelt dit keer eigenlijk wel goed, maar blijf bang dat m'n lichaam me voor de gek aan het houden is...
Dat zei mijn VK vandaag ook tegen mijn man, toen hij met (volgens haar angst in zn ogen ) vroeg of er nu nog iets mis kon gaan. Ja, dat kan. Ik geloof dat hij daar wel van schrok.
Dus de volgende keer dat ik klaag over te weinig voelen zal hij me zeker wel serieus nemen.
  woensdag 16 december 2009 @ 12:57:23 #66
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75684465
quote:
Op woensdag 16 december 2009 12:51 schreef amaranta het volgende:

[..]

Dat zei mijn VK vandaag ook tegen mijn man, toen hij met (volgens haar angst in zn ogen ) vroeg of er nu nog iets mis kon gaan. Ja, dat kan. Ik geloof dat hij daar wel van schrok.
Dus de volgende keer dat ik klaag over te weinig voelen zal hij me zeker wel serieus nemen.
Mensen realiseren zichzelf dat niet altijd inderdaad. De termijn van 12 weken komt ook meer voort uit het feit dat de meesten dan wel een echo hebben gehad. Maar feit is dat het vanaf ongeveer 9/10 weken tot einde zwangerschap de kans dat het misgaat heel klein, maar wel gewoon aanwezig is... bij mijn broer ging het op 36 weken nog mis .

Het blijft gewoon een wonder! Als je ziet hoe complex het proces van zaad- en eicel tot een brullend bundeltje in je armen is is het wonderlijk dat het ook nog zo vaak gewoon goed gaat..
pi_75684657
Hmm, ja dat is inderdaad wel zo. En ik denk dat als je je dat al realiseert je het wel zo ver mogelijk probeert weg te stoppen (althans, zo doe ik dat)... want ik moet er niet aan denken dat het nu nog mis zou gaan. Maar het kan wel inderdaad.. Bluh, eng idee!
pi_75684784
Ik ben daar wel degelijk van bewust ja, dat het nu nog mis kan gaan. Dat is voor mij een van de voornaamste redenen ook om in het ziekenhuis te willen bevallen.
Wat mij het aller aller allerergste lijkt is om een dood kindje te baren. Maar daar moet ik maar niet over na gaan denken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 16 december 2009 @ 13:08:18 #69
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_75684862
Ik heb zojuist wat foto's geupload maar zijn foto's van foto's dus niet best van kwaliteit
Hier kijk hij nog 'lief'

Hier met sjago frons

Grote voet met lange tenen

En de rest onder linkjes:
Niet vriendelijk
En profile
De piemel
pi_75684946
Ik heb deze hele zwangerschap door gedacht dat het een keer mis zou gaan, na de 3 maanden wel even iets minder maar nu wordt dat gevoel weer meer. Waarschijn toch een nasleep van de miskraam ervoor. Het zal ook pas voorbij zijn als we een gezonde knul op de wereld gezet hebben denk ik.
pi_75685018
asy!
pi_75685041
Nou toch nog mooie plaatjes hoor Asyniur!!
Bij Kyllian hadden we echt een veel slechter resultaat en terug komen voor een nieuwe poging mochten we niet. Vond het daardoor dus weggegooid geld (120,-) en hebben het deze zwangerschap dus niet gedaan.
pi_75685120
Mooie fotos hoor Asy! Geweldig, maar wel fijn dat jullie nog terug mogen voor "gezellige foto;s"
  woensdag 16 december 2009 @ 13:15:07 #74
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_75685134
Ah wat een sjagerijnig dropke Asy

Gelukkig gaat het trouwens veel vaker goed dan mis, daar moeten we maar gewoon aan vasthouden met z'n allen. Maar idd amaranta, ik moet in het ziekenhuis bevallen, maar anders had ik daar sowieso voor gekozen
pi_75685358
Fijn dat alles goed was, Asyniur

En over dat misgaan; mijn oudste ademde niet toen hij geboren werd. Ze vlogen met hem weg maar ik was zo van de wereld dat ik het niet eens meekreeg.
gelukkig is het goed gekomen.

Maar die angst om je kind te verliezen gaat dus nooit meer over heh. Die is er na de geboorte voor altijd...
Het begint in je buik maar eindigt niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')