ik heb asy netjes mijn excuses aangeboden, maar ik was oook zo hyper toen ik het lasquote:Op donderdag 17 december 2009 08:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
appels <> peren
Bij Tan was er niemand in charge om de eerte update te geven, in dit geval wel maar heb je dat snel voor haar neus weggesnaaid.
Vlindur gefeliciteerd met jullie zoon!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neuh, en ik heb me er vanmorgen op de w.c. er maar bij neergelegd. 42 weken it is.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:00 schreef Meimeltje het volgende:
Lijnloos: er ligt vast buiten nog meer sneeuw, hier iig wel. Ik wil een sneeuwkindje!!!
Amaranta: nee hier dus nog niets, bij jou dus ook niet.
Vanmiddag om half 2 moet ik in het ziekenhuis zijn, 1e afspraak met de gyn. Zullen wel gewoon controles enzo zijn, maar hoop ook wel een uiterlijke inleiddatum te horen. Daarna moest ik de vk weer bellen en evt. weer strippoging.
Ben je gek, ben gewoon zo hormonaal als de pestquote:Op donderdag 17 december 2009 08:59 schreef Brighteyes het volgende:
Sorry Amaranta, dat was niet mijn bedoeling.
Jij moet gewoon lekker gaan bevallen.![]()
Geen idee. Denk iig even aan de monitor. Hopelijk idd ook echo voor vruchtwater. Stiekem hoop ik dat het aan de weinige kant is zodat ik nu zo snel mogelijk ingeleid ga wordenquote:Op donderdag 17 december 2009 09:02 schreef amaranta het volgende:
Meimel, je zult ook wel een echo krijgen tohc? Om te controleren of het vruchtwater nog genoeg is ed?
Ik moet dinsdag pas naar het ziekenhuis (zei de vk) en ik hoop ook dat ze dan gewoon zeggen dat ik daar mag blijven.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:05 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Geen idee. Denk iig even aan de monitor. Hopelijk idd ook echo voor vruchtwater. Stiekem hoop ik dat het aan de weinige kant is zodat ik nu zo snel mogelijk ingeleid ga wordenMaar het zal wel allemaal ok zijn...
Nou blijven zal ik er wel niet, maar hopelijk mag ik morgen terug komen en niet pas volgende week.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik moet dinsdag pas naar het ziekenhuis (zei de vk) en ik hoop ook dat ze dan gewoon zeggen dat ik daar mag blijven.
Nou idd, be carefull what you wish for!quote:Op donderdag 17 december 2009 09:08 schreef Meimeltje het volgende:
Haha Amaranta, zeg dat niet te hard! (van die traumaheli enzo)
ja, straks echo... Zit hier langzaamaan steeds krankzinniger te worden.quote:Op donderdag 17 december 2009 09:11 schreef Meimeltje het volgende:
Flugeltje vandaag de echo? Heel veel suc6 en ik duim ook!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |