dat is echt horror, maar dat doen ze bij jou niet want de reden dat ze je nu inleiden is juist dat die menschen met kerst iets anders te doen hebben....dus ze zorgen er wel voro dat jij vandaag (morgen dan uiterlijk!!!) bevalt.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef Vlindur het volgende:
Amaranta, dat doen ze niet. Er is nog geen ontsluiting dus er komen geen weeen opwekkers. Gister horrorverhaal gehoord dat iemand 12 dagen met veters had gelopen voordat er iets gebeurde..
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef Vlindur het volgende:
Amaranta, dat doen ze niet. Er is nog geen ontsluiting dus er komen geen weeen opwekkers. Gister horrorverhaal gehoord dat iemand 12 dagen met veters had gelopen voordat er iets gebeurde..
Hey Tinus, er is sneeuw buiten, KOM ERUIT!!quote:Op woensdag 16 december 2009 11:53 schreef Vlindur het volgende:
Om zeker te weten dat dit het is : gaat het weg als je even gaat liggen?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:37 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, dat is echt het gevoel dat erbij hoort.
En die buikspieren aan het eind van hun rek? Zou wel eens kunnen aangezien ik er eigenlijk geen heb![]()
Gewoon buikspieren dus, niets om me veel zorgen over te maken. Thx voor de geruststelling
En als je je buikspieren overbelast, dan gaat de rek er uit. HEt is net als een elastiek dat je te ver uitrekt. Die gaat dan lubberen.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Om zeker te weten dat dit het is : gaat het weg als je even gaat liggen?
Ik had het ook en was onwijs ongerust, totdat de gyn vertelde hoe het zat. Die buikspier ligt normaal horizontaal over je buik, maar Mini heeft hem nu omhoog gedrukt. En of ze nou getraind zijn of niet, buikspieren rekken niet oneindig mee. Van alle zwangerschapsongemakken vond ik die wel het vervelendst.
Tenzij er noodalarm is uitgeroepen, en je moederziel en alleen in het zkh ligt, niemand die bij je op bezoek kanquote:Op woensdag 16 december 2009 11:58 schreef amaranta het volgende:
Dat lijkt me wel zo gaaf. Dat het sneeuwt als je bevalt.
Dan kun je later elke verjaardag tegen je kind zeggen.
"Waarschijnlijk heb ik je dit nooit verteld, maar toen jij werd geboren, toen lag er een pak sneeuw!"
En dan het jaar erop ....
"Heb ik je ooit verteld, dat het sneeuwde toen je geboren werd"
naar het schijnt, sneeuwde het in april 1979 toen mijn man werd geboren, aldus zijn moeder
OVerkwam jou datquote:Op woensdag 16 december 2009 12:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Tenzij er noodalarm is uitgeroepen, en je moederziel en alleen in het zkh ligt, niemand die bij je op bezoek kan
let wel, 29 april, maar mijn schoonmoeder zegt wel meer dingen die niet waar zijnquote:Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef Meimeltje het volgende:
In april 1979 sneeuw?Hier in mei 1979 geboren en mn moeder heeft het jaren over de boom met bloesem in de tuin gehad toen ik geboren werd
Maar vandaag misschien sneeuw toch? Dan moeten we nu aan de slag gaan Amaranta
ik ben van 15 juli dus het sneeuwde niet maar ik hoor wel al 38 jaar dat mijn moeder gordijnen op aan het hangen was toen ik (2 weken te vroeg) kwamquote:Op woensdag 16 december 2009 11:58 schreef amaranta het volgende:
Dat lijkt me wel zo gaaf. Dat het sneeuwt als je bevalt.
Dan kun je later elke verjaardag tegen je kind zeggen.
"Waarschijnlijk heb ik je dit nooit verteld, maar toen jij werd geboren, toen lag er een pak sneeuw!"
En dan het jaar erop ....
"Heb ik je ooit verteld, dat het sneeuwde toen je geboren werd"
naar het schijnt, sneeuwde het in april 1979 toen mijn man werd geboren, aldus zijn moeder
heerlijk toch, en elke keer opnieuw doen ze alsof het de 1e keer is dat ze het vertellenquote:Op woensdag 16 december 2009 12:02 schreef lily het volgende:
[..]
ik ben van 15 juli dus het sneeuwde niet maar ik hoor wel al 38 jaar dat mijn moeder gordijnen op aan het hangen was toen ik (2 weken te vroeg) kwam
Als je echt wil kun je altijd wel rijden toch? Taxi's rijden ook nog toch of niet? Hoe voorzichtig je dan ook moet doen. Ligt er misschien wel aan waar je woont. Hier zorgen ze wel voor veel strooiwagens.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:00 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
Tenzij er noodalarm is uitgeroepen, en je moederziel en alleen in het zkh ligt, niemand die bij je op bezoek kan
Ben dan wel benieuwd of het waar isquote:Op woensdag 16 december 2009 12:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
let wel, 29 april, maar mijn schoonmoeder zegt wel meer dingen die niet waar zijn
Klopt! Toen werd ik 1 en 'toen je 1 jaar werd.......':Dquote:Op woensdag 16 december 2009 11:58 schreef amaranta het volgende:
gegoogled:quote:Op woensdag 16 december 2009 12:05 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Ben dan wel benieuwd of het waar iswant ik ben 9 mei, 2 weken later dus, geboren met bloesem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |