Dat dus.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:36 schreef marcodej het volgende:
Heb je TNT zelf al gebeld ipv te gaan klagen op een internetforum?
Ik heb ze gemailt via het officieele klachtenformulier maar voordat ik het antwoord krijg zijn we weer 3 dagen verder want ik krijg binnen 3 dagen antwoord en niet per directquote:Op woensdag 16 december 2009 11:36 schreef marcodej het volgende:
Heb je TNT zelf al gebeld ipv te gaan klagen op een internetforum?
quote:
Hercules MP3 E2 Midi controllerquote:Op woensdag 16 december 2009 11:41 schreef Ron.Burgundy het volgende:
Welke midicontroller heb je besteld?
Homo ik heb een pc op me kamerquote:Op woensdag 16 december 2009 11:47 schreef kikoooooo het volgende:
En die midicontroller ga je aansluiten op de pc i n de woonkamer bij je ouders?En wat als je zusje achter de familie-pc moet dan?
Wat?quote:Op woensdag 16 december 2009 11:47 schreef kikoooooo het volgende:
En die midicontroller ga je aansluiten op de pc i n de woonkamer bij je ouders?En wat als je zusje achter de familie-pc moet dan?
Sinds vorige week?quote:
Sinds 2.5 week geleden jaaquote:Op woensdag 16 december 2009 11:49 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Sinds vorige week?Laatst was je nog aan het klagen dat je zusje achter de pc wou én dat je geen muziek mocht draaien in de woonkamer, omdat je zusje tv zit te kijken
Daar ken ik er zoveel vanquote:Op woensdag 16 december 2009 11:50 schreef Japsnars het volgende:
Je bent 22, klaar met je opleiding en woont nog steeds thuis?
Nee, Fok zit er vol mee homo dat je bentquote:Op woensdag 16 december 2009 11:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Jij bent ook zon triest figuur?
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef SolidasRock het volgende:
Als FOK 1 cent zou vragen voor elke keer dat de lachhuilsmilie gebruikt werd had FOK nu nieuwe sterkere servers kunnen kopen en ook nog eens kwaliteits-moderatoren/forumadmins kunnen inhuren en bakken met geld over kunnen houden....
lol nog zo'n sulletje die het niet snapt...quote:Op woensdag 16 december 2009 11:39 schreef controlaltdelete het volgende:
ik heb ook spullen besteld wat afgeleverd gaat worden overdag maar dan zit ik op werk. Komen ze ook 's avonds? Zal wel niet...
Daar heb ik geen ervaring mee. Heb hier nog een midicontroller van Vestax liggen die me wel goed bevalt.quote:
lolquote:
quote:
Het is 'die'*quote:Op woensdag 16 december 2009 11:55 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Nee, Fok zit er vol mee homo dat je bent![]()
Waarom mailen zoveel mensen tegenwoordig naar bedrijven? Bellen is veel sneller, maar helemaal uit de gratie geraakt lijkt het.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:38 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik heb ze gemailt via het officieele klachtenformulier maar voordat ik het antwoord krijg zijn we weer 3 dagen verder want ik krijg binnen 3 dagen antwoord en niet per direct
Bellen is eng jongequote:Op woensdag 16 december 2009 12:28 schreef marcodej het volgende:
[..]
Waarom mailen zoveel mensen tegenwoordig naar bedrijven? Bellen is veel sneller, maar helemaal uit de gratie geraakt lijkt het.
Oh ja, want dan moet je met vreemde mensen gaan praten.quote:Op woensdag 16 december 2009 12:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Bellen is eng jonge![]()
![]()
Ik snap ook echt niet dat gaan mailen naar grote bedrijven, voor zaken waar ze snel antwoord op willen hebben.
Dat mag helemaal niet, hoe kom je daar bij.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:40 schreef JuiceJuice het volgende:
Ga langs en haal je pakketje op
Op doodsbedreigingen uiten staat een ban homo die je bent...quote:
kleuter je hebt hier al een topic overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |