Dat is dan ook een vorm van respect.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:25 schreef Ticker het volgende:
Het respecteren moeten ze zelf weten, het interpeteren en lezen van de bronnen en het overal verhaal.
Als daar geen tijd voor genomen wordt, maar meteen met de discussie begonnen wil worden, waar zijn we dan mee bezig.
Idd, respect heb je als je topics waar anderen moeite voor hebben gedaan eerst leest voordat je reageert.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 16:26 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is dan ook een vorm van respect.
dus joepiepoepie is een man volgens jou?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lees eens wat hij zei,![]()
'Hoe weet jij eigenlijk dat ik Chiel heet? Dat mediaconsument dat weet o.k., maar ik begrijp niet hoe jij dat kan weten '
Kom je hulp bieden? Jullie wonen niet eens bij elkaar in de buurt snap heel de geback-up niet.
Zou dat niet een grapje van haar kunnen zijn.. Sarcasme enzoquote:Op woensdag 3 februari 2010 13:27 schreef Ticker het volgende:
[..]
Lees eens wat hij zei,![]()
'Hoe weet jij eigenlijk dat ik Chiel heet? Dat mediaconsument dat weet o.k., maar ik begrijp niet hoe jij dat kan weten '
Kom je hulp bieden? Jullie wonen niet eens bij elkaar in de buurt snap heel de geback-up niet.
Ik vind alles best, als je maar niet die vreselijke foto postquote:
Het is dan ook een klacht over moderaties. Het zou fijn zijn als dergelijke bullshit discussies verwijderd werden, dan hebben de kleine kinderen ook geen grond om door te blijven zaniken zonder zelf iets toe te voegen aan het onderwerp.quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:12 schreef ToT het volgende:
FB is puur bedoeld voor feedback over moderaties. Klachten over users kun je via de PM aandragen.
quote:Op woensdag 3 februari 2010 14:34 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Het is dan ook een klacht over moderaties. Het zou fijn zijn als dergelijke bullshit discussies verwijderd werden, dan hebben de kleine kinderen ook geen grond om door te blijven zaniken zonder zelf iets toe te voegen aan het onderwerp.
Daarom, en dat hoort niet binnen een forum als BNW thuis. Heb dan ook respect voor Ticker dat hij de moeite in dat topic heeft gestoken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 15:20 schreef ToT het volgende:
media, dat is gewoon verkapt zeiken over de users zelf, maar ik ben het er wel mee eens dat Michielos en Joepie een beetje een stapje terug moeten doen; het is nu gewoon leuk aapjes in een kooi met een stok porren om te kijken hoe hoog ze kunnen springen.
Inderdaad, ik vroeg me ook nog af wat die 'u' verliestquote:Op woensdag 3 februari 2010 16:06 schreef ToT het volgende:
Het is niet alleen die vraag joh, dat weet je ook wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |