Je weet net zo goed als ik dat ik die opmerking ook heb verwijderd.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik moet daar mee stoppen, maar intussen zijn mensen vrij om me voor ongeschoolde junk uit te maken?
Het zijn de mensen die met hardcore informatie komen die persoonlijk worden aangevallen, waardoor een oplossingsgerichte discussie moeilijk wordt.
Definieer "mensen die in conspiracies geloven".quote:Op zondag 31 januari 2010 16:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja zoals ik al zo vaak zeg, sta ik gewoon een beetje er tussenin: als je GOED in de topics van BNW leest, kan ik me best een beetje op sommige punten wat laten overtuigen, maar ik ga niet 100% mee in de gedachtengangen van de mensen die in conspiracies geloven. Ik denk dat dat ook het beste is als moderator zijnde: niet 100% partij trekken voor 1 kant.
Dat doet mij denken aan Ron Paul Vs. The Federal Reserve. "sound money" wil de huidige establishment niets van weten. Ongelimiteerd krediet voor oorlog en meer econmische problemen. terugtebetalen door de burgers middel stalloze belastingen. Feitelijk wordt dit in stand gehouden. De mensen met consentieus heldere logica, winnen het niet van de ongeleide projectielen.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:20 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Als je het zo ziet, dan hebben blijkbaar die mensen met genoeg intellect niet genoeg argumenten voor hun oplossingen om die figuren te overtuigen van hun gelijk.
quote:Op zondag 31 januari 2010 16:22 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ik moet daar mee stoppen, maar intussen zijn mensen vrij om me voor ongeschoolde junk uit te maken?
Het zijn de mensen die met hardcore informatie komen die persoonlijk worden aangevallen, waardoor een oplossingsgerichte discussie moeilijk wordt.
Dan moet je beter lezen.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ongeschoolde junk? Dat heb ik nergens gelezen hoor.
Hardcore informatie, tja, daar verschillen de meningen dus over.
Oplossingen? Voor dingen die al gebeurd zijn? Zoals 9/11? Die zijn er niet.
Kennelijk is er behoefte aan moderatie waarbij de mening van moderators overeen komt met de definitie van het hele subforum Brave New World.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:37 schreef ToT het volgende:
Je mag hier discussiëren over wat je maar wil hoor, op conspiracy-gebeid.
Feit is dat wij de moderators hier zijn, dat we gewoon er op letten dat discussies hier eerlijk aan toe gaan en dat we een eigen, PERSOONLIJKE mening hebben die we gewoon op PERSOONLIJK gebied verkondigen, NET ALS IEDERE USER HIER!
Je hoeft het qua inhoud op conspiracy-gebied niet met ons eens te zijn, dus snap ik je probleem ff helemaal niet?
Uhm, nee? We willen de discussie hier juist EERLIJK houden! Er moet hier juist ook tegengas gegeven kunnen worden; als je DAAR weer goede antwoorden op weet te vinden, DAN kun je mensen pas goed overtuigen.quote:Op zondag 31 januari 2010 16:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Kennelijk is er behoefte aan moderatie waarbij de mening van moderators overeen komt met de definitie van het hele subforum Brave New World.
ben ik ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:39 schreef Schenkstroop het volgende:
-sorry dit is feedback, vergeet ik welles-
Andersdenkenden dan wie?quote:Op maandag 1 februari 2010 19:43 schreef ashhoax het volgende:
vind het ook jammer dat de mods andersdenkenden zijn..
is dat al eens anders geweest eigenlijk?
Volgens mij wel, Iteejer en NorthernStar waren redelijk goed onderlegd mbt. samenzweringen en complot-theorieën.quote:Op maandag 1 februari 2010 19:43 schreef ashhoax het volgende:
vind het ook jammer dat de mods andersdenkenden zijn..
is dat al eens anders geweest eigenlijk?
Dus?quote:Op maandag 1 februari 2010 20:09 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Volgens mij wel, Iteejer en NorthernStar waren redelijk goed onderlegd mbt. samenzweringen en complot-theorieën.
precies, dan zou er hier een andere sfeer hangen denk ik.. wat ook logisch is natuurlijk..quote:Op maandag 1 februari 2010 20:02 schreef Schenkstroop het volgende:
^^ hij bedoelt complot-theoristen als moderators denk ik. Over het algemeen zijn moderators toch volgers van de officiele overheidsverhalen. Die comploltten maar raar en verwerpelijk vinden. Daar ben ik het met ash eens.
Fok is een algemene site voor iedereen, dus OOK voor mensen die kritisch over complottheorieën zijn. Als moderator zijnde moet je er voor BEIDE kanten zijn. (En JA: er ZIJN nu eenmaal 2 kanten, ook al proberen sommigen te doen alsof dat niet zo is.) Het zou fijn zijn als mensen een beetje overtuigd konden worden, maar er zijn nu eenmaal mensen die er enorm kritisch over zijn.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:40 schreef ashhoax het volgende:
[..]
precies, dan zou er hier een andere sfeer hangen denk ik.. wat ook logisch is natuurlijk..
en omdat ik een ''truther'' ben, zou me dat natuurlijk beter bevallen.. ook logisch :p
begrijp je helemaal, maar toch denk ik niet dat een mens totaal neutraal beslissingen kunnen nemen.. maar dat is weer een ander verhaal.quote:Op maandag 1 februari 2010 20:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Fok is een algemene site voor iedereen, dus OOK voor mensen die kritisch over complottheorieën zijn. Als moderator zijnde moet je er voor BEIDE kanten zijn. (En JA: er ZIJN nu eenmaal 2 kanten, ook al proberen sommigen te doen alsof dat niet zo is.) Het zou fijn zijn als mensen een beetje overtuigd konden worden, maar er zijn nu eenmaal mensen die er enorm kritisch over zijn.
Mocht een forum waarop tegengeluid niet gewenst is je beter bevallen, dan denk ik dat je wel weet waar je naar toe moet gaan.
Hier op Fok mag iedereen zijn woordje over de theorieën doen, en dat moet NEUTRAAL gemodereerd worden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |