Die moet ik onthoudenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:02 schreef ikke043 het volgende:
ook leuk is in het opstartmenu honderden sites zetten.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef kibo het volgende:
Prullenbak vullen met water, afdekken met papieren proppen, ernaast gaan staan met armen vol met papier en aan kollega vragen of ie m even wil aanstampen en dan hard weglopen
lamonparty of meatspin doet het ook goedquote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef Onnoman het volgende:
van ie icoon gewoon snelkoppeling naar 3 girls 1 cup
thee mengen met wietquote:Op maandag 28 december 2009 13:57 schreef Onnoman het volgende:
theezakjes openmaken en vullen met koffie, en weer netjes dichtnieten natuurlijk
Of gewoon van 3 girls 1 cup de startpagina makenquote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef Onnoman het volgende:
van ie icoon gewoon snelkoppeling naar 3 girls 1 cup
lieg niet.... !quote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Vono het volgende:
even denken:
- oog van de muis afplakken
- bureaustoel vastmaken aan het bureau
- flatscreens vervangen voor CRT'ts
- defecte telefoon neerzetten
- naam veranderen op het display van zijn telefoon
- wieltjes van zijn bureaustoel afhalen
- alle kopjes verstoppen
-valse emails versturen
- programma die de pc afsluit om de 20 minuten
dat is wel zo'n beetje wat ik heb gedaan
lol, dit vond ik ook wel leuk:quote:
hahaha. geniaalquote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef Andiamo het volgende:
Op vrijdagavond graszaadjes in kleine watjes stoppen, vochtig maken en onder de toetsen van het toetsenbord stoppen.. Dat is op maandag een leuk klein grasveldje..
nou lachuh joh.. ik kom niet meer bijquote:Op maandag 28 december 2009 14:14 schreef Vono het volgende:
[..]
lol, dit vond ik ook wel leuk:
bied aan om koffie te halen voor iedereen. kom dan terug met paar volle bekers en 1 beker waar papiersnippers inzitten. zet bij iedereen de koffie neer, zorg er wel voor dat het slachtoffer echt ziet dat er koffie in de bekers zit. vervolgens loop je naar het slachtoffer met de beker waar er alleen snippers inzitten en doe alsof je struikelt en gooi dan het bekertje op het slachtoffer.
als het slachtoffer schrikt moet je keihard lachen. wel wijzen naar het slachtoffer zodat het weet dat je naar hem/haar lacht
waarschuwing Kijk uit dat je niet daadwerkelijk het volle bekertje gooit!
@rensjebree: Stage bij CapGemini
Er is een kruid die nog harder groeit.. Dat moesten we vroegâh ook planten bij schooltuin-gedoe.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nou lachuh joh.. ik kom niet meer bij
tuinkers, dat was het jaquote:Op maandag 28 december 2009 14:26 schreef DeTolk het volgende:
Kantoorhumor #1 - Stond ik net bij de tramhalte...
quote:Op maandag 28 december 2009 14:11 schreef kibo het volgende:
Alle telefoonhoorns even op het stempelkussen drukken
quote:Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef kibo het volgende:
Prullenbak vullen met water, afdekken met papieren proppen, ernaast gaan staan met armen vol met papier en aan kollega vragen of ie m even wil aanstampen en dan hard weglopen
die fotos zijn niet grappig...quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 13:20 schreef Onnoman het volgende:
aanbieden koffie te halen, vervolgens 15 suikerklontjes in de koffie tyfen
Of zout in de koffie!quote:
Onnoman is meerdere malen slachtoffer geweest?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:39 schreef Toempf het volgende:
Hier op kantoor zitten er een paar die altijd thee drinken, dan ga je een rondje koffie halen en dan zet je gewoon een bekertje koud water neer, ze trappen er iedere keer weer in
Deze vind ik ook wel briljant, vanaf 1:20
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |