plaats m hier jongemanquote:Op woensdag 16 december 2009 11:02 schreef Frollo het volgende:
Ik had laatst een mop verteld op het werk. Nou, toen moesten wel even lachen hoor.
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:00 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
vertel je leukste grappen die je bij je collega's heb uitgehaald
oke ik begin wel, een keer keihard zitten schijten en expres niet doortrekken en dan naar hun reactie kijken als ze weer uit de wc komen, priceless!
nu jullie
hell yes dat k daar trots op ben. en wat voor vunzige gedachtes heb jij dude, damn sonquote:Op woensdag 16 december 2009 11:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
jij bent zon graftoerist die daar nog echt trots op is... ik zal eens op je moeder poepen, kijken wat je reactie is
je hebt het antwoord in je klacht beschreven..quote:Op woensdag 16 december 2009 11:15 schreef Rensjebree het volgende:
Ik heb een briefje op de wc deur van de dames geplakt!
Wc gebruik 50 cent, omdat ze echt gewoon 80 keer per dag naar de wc gaan op een dag. (snap niet dat vrouwen zo veel zeiken)
Nu proberen ze mij uit te kopen met kerstKoek !
quote:Op woensdag 16 december 2009 11:29 schreef smegmanus het volgende:
Alle bouten van een bureaustoel losdraaien.
Stickertje onder optische muis.
Naast de pot schijten.
Glijmiddel / opblaaspop bestellen op naam van collega.
Schijten, wc-papier afrollen (NIET ERAF TREKKEN), kont afvegen, rol terugrollen.
Zo.
haha.. die is grappig..quote:Op woensdag 16 december 2009 13:10 schreef error_404 het volgende:
Screenshot van het bureaublad van een collega gemaakt, als achtergrond ingesteld en vervolgens alle icoontjes weggeflikkerd
Die is wel leukquote:Op woensdag 16 december 2009 11:08 schreef Netsplitter het volgende:
Iedereen een brief gestuurd dat ze ontslagen waren.
beeldscherm stekkers switchenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:28 schreef larzzzman het volgende:
ctrl shift en pijlt toets naar boven is ook irritant voor je collega's
beeld ondersteboven en de muis werkt andersom
Nog leuker: Alle stekkers omwisselen. Dan werken alle computers normaal, maar als je een USB stick in de computer doet verschijnt die bij je collega op het schermquote:
hahahaha iddquote:Op woensdag 16 december 2009 13:40 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Nog leuker: Alle stekkers omwisselen. Dan werken alle computers normaal, maar als je een USB stick in de computer doet verschijnt die bij je collega op het scherm
alsof er mensen naar het toetsenbord kijkenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:37 schreef Katth het volgende:
De "N" en de "M" omdraaien op het toetsenbord.
Dat doen er nog genoeg, tenminste hier wel :pquote:Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef garriej het volgende:
[..]
alsof er mensen naar het toetsenbord kijken
Alsof er nog mensen zijn die toetsenborden gebruikenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:58 schreef garriej het volgende:
[..]
alsof er mensen naar het toetsenbord kijken
Godsammequote:Op woensdag 16 december 2009 11:05 schreef murp het volgende:
luchtverfrissers onder de tafel geplakt
Die van die muis is wel gaafquote:Op woensdag 16 december 2009 14:30 schreef CyclingGirl het volgende:
Sticker onder optische muis,
Netwerkkabel uit de muur gehaald
quote:Op woensdag 16 december 2009 13:10 schreef error_404 het volgende:
Screenshot van het bureaublad van een collega gemaakt, als achtergrond ingesteld en vervolgens alle icoontjes weggeflikkerd
En dan? Dan zou ik hem gewoon nog een keer uitprinten, alleen dan wel op de goede printer. Collega's wijsmaken dat er iemand voor ze heeft gebeld en dan teruglaten bellen is wel pwnquote:Op woensdag 16 december 2009 15:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Die van die muis is wel gaaf
Printertoewijzingen aanpassen. Dat ze ipv op de 3e op de 13e printen ofzo... alleen leuk in hoge gebouwen
vele zijn briljant, maar deze topt toch wel echt allesquote:
er zijn zelfs nog mensen die een toetsenbord aanslaan als een typmachine!!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:00 schreef Katth het volgende:
[..]
Dat doen er nog genoeg, tenminste hier wel :p
quote:Op woensdag 16 december 2009 16:45 schreef renedis het volgende:
- Elastiekjes schieten wanneer ze aan de tel. zitten
- monitoren omwisselen
- met dameware heletijd hun programma's (vooral internet explorer) sluiten
- met dameware de pc afsluiten met een "unexpected error"
- punaises op stoelen leggen
- zak met confetti over iemand heen gooien achter zijn bureau
- skippybal/relaxbal (voor je rug ofzoiets ipv een degelijke bureau-stoel, 1m diameter oid) van 9 hoog naar beneden gooien in het autrium.
- batterijen omwisselen van een draadloze muis
- muizen omwisselen
- Outlook archief "verwijderen" zodat ze in de stress schieten waar die is gebleven met al hun mailtjes
- netsenden
- iedereen RickRollen bij het inlogscherm (inlogscript)
lezen knul..quote:Op woensdag 16 december 2009 17:04 schreef Onnoman het volgende:
[..]
dank je dat je even alles hebt samengevat van wat net allemaal al is verkondigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Dit hadden ze ook bij mij gedaan en toen had ik bijna 3 keer verkeerd ingelogd op mijn ING bank en kon ik dus bijna opnieuw een nieuwe code aanvragenquote:Op woensdag 16 december 2009 13:37 schreef Katth het volgende:
De "N" en de "M" omdraaien op het toetsenbord.
Die moet ik onthoudenquote:Op woensdag 16 december 2009 19:02 schreef ikke043 het volgende:
ook leuk is in het opstartmenu honderden sites zetten.
quote:Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef kibo het volgende:
Prullenbak vullen met water, afdekken met papieren proppen, ernaast gaan staan met armen vol met papier en aan kollega vragen of ie m even wil aanstampen en dan hard weglopen
lamonparty of meatspin doet het ook goedquote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef Onnoman het volgende:
van ie icoon gewoon snelkoppeling naar 3 girls 1 cup
thee mengen met wietquote:Op maandag 28 december 2009 13:57 schreef Onnoman het volgende:
theezakjes openmaken en vullen met koffie, en weer netjes dichtnieten natuurlijk
Of gewoon van 3 girls 1 cup de startpagina makenquote:Op maandag 28 december 2009 13:56 schreef Onnoman het volgende:
van ie icoon gewoon snelkoppeling naar 3 girls 1 cup
lieg niet.... !quote:Op maandag 28 december 2009 14:09 schreef Vono het volgende:
even denken:
- oog van de muis afplakken
- bureaustoel vastmaken aan het bureau
- flatscreens vervangen voor CRT'ts
- defecte telefoon neerzetten
- naam veranderen op het display van zijn telefoon
- wieltjes van zijn bureaustoel afhalen
- alle kopjes verstoppen
-valse emails versturen
- programma die de pc afsluit om de 20 minuten
dat is wel zo'n beetje wat ik heb gedaan
lol, dit vond ik ook wel leuk:quote:
hahaha. geniaalquote:Op maandag 28 december 2009 14:16 schreef Andiamo het volgende:
Op vrijdagavond graszaadjes in kleine watjes stoppen, vochtig maken en onder de toetsen van het toetsenbord stoppen.. Dat is op maandag een leuk klein grasveldje..
nou lachuh joh.. ik kom niet meer bijquote:Op maandag 28 december 2009 14:14 schreef Vono het volgende:
[..]
lol, dit vond ik ook wel leuk:
bied aan om koffie te halen voor iedereen. kom dan terug met paar volle bekers en 1 beker waar papiersnippers inzitten. zet bij iedereen de koffie neer, zorg er wel voor dat het slachtoffer echt ziet dat er koffie in de bekers zit. vervolgens loop je naar het slachtoffer met de beker waar er alleen snippers inzitten en doe alsof je struikelt en gooi dan het bekertje op het slachtoffer.
als het slachtoffer schrikt moet je keihard lachen. wel wijzen naar het slachtoffer zodat het weet dat je naar hem/haar lacht
waarschuwing Kijk uit dat je niet daadwerkelijk het volle bekertje gooit!
@rensjebree: Stage bij CapGemini
Er is een kruid die nog harder groeit.. Dat moesten we vroegâh ook planten bij schooltuin-gedoe.quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 14:18 schreef Onnoman het volgende:
[..]
nou lachuh joh.. ik kom niet meer bij
tuinkers, dat was het jaquote:Op maandag 28 december 2009 14:26 schreef DeTolk het volgende:
Kantoorhumor #1 - Stond ik net bij de tramhalte...
quote:Op maandag 28 december 2009 14:11 schreef kibo het volgende:
Alle telefoonhoorns even op het stempelkussen drukken
quote:Op maandag 28 december 2009 13:13 schreef kibo het volgende:
Prullenbak vullen met water, afdekken met papieren proppen, ernaast gaan staan met armen vol met papier en aan kollega vragen of ie m even wil aanstampen en dan hard weglopen
die fotos zijn niet grappig...quote:
quote:Op maandag 28 december 2009 13:20 schreef Onnoman het volgende:
aanbieden koffie te halen, vervolgens 15 suikerklontjes in de koffie tyfen
Of zout in de koffie!quote:
Onnoman is meerdere malen slachtoffer geweest?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2009 15:39 schreef Toempf het volgende:
Hier op kantoor zitten er een paar die altijd thee drinken, dan ga je een rondje koffie halen en dan zet je gewoon een bekertje koud water neer, ze trappen er iedere keer weer in
Deze vind ik ook wel briljant, vanaf 1:20
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If nothing else works, a total pig-headed unwillingness to look facts in the face will see us through" General Melchett
Klik hier voor uw dagelijkse portie vitaminen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |