Dat is de TT!quote:
Ik heb geen modrechten meer...quote:
En niet zo'n beetje ook!quote:Op dinsdag 15 december 2009 23:54 schreef DutchErrorist het volgende:
Het wilde westen owned italiëDas een feit
ja gvd ik probeer al 3 weken die die CE te pre-orderen , maar geen enkele webshop verkoopt emquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:17 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
My thoughts exactly.![]()
[ afbeelding ]
Wie kent hier een bekende italiaanse assassin op de karakters in assassins creed 2 na? Niemandquote:
Goed zo, mijn schaapquote:
Haha ja idd. Ook heel erg op GTA. Niet zo gek ook, hij draait op dezelfde engine. Maar het ziet er gewoon fantastisch uit. Als het een 9/10 game wordt komt ie bij mij binnenquote:Op dinsdag 15 december 2009 23:49 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik ook niet, maar heb er ook niks op tegen
het doet me trouwens wel een beetje aan AC 2 denken met die paarden en wanted posters
Veel gespeeld worden. De lijst telt namelijk gewoon het aantal ingelogde spelers op Xbox Live die een bepaalde game spelen. Of dat nou SP of MP is, dat maakt niet uit.quote:Op woensdag 16 december 2009 11:12 schreef -Dries- het volgende:
Haha. Maar wat doet ACII in die lijst?
Klopt iddquote:
Karakters is een ding, omgeving telt ook meequote:Op woensdag 16 december 2009 07:27 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Wie kent hier een bekende italiaanse assassin op de karakters in assassins creed 2 na? Niemand
Wie kent een bekende outlaw op de karakters in Red dead redemption na? Iedereen haast wel
(Billy the kidButch Cassidy
The Sundance Kid
Jesse James
The Dalton)
Proven?
"DIE STEEN DAAR!! Middenin de woestijn! Daar heb ik nog achter gepoept man, weetjenogwel, toen we hier in 1998 waren en we die twee Duitse meisjes-lifters hadden opgepikt! Jaja die viespeuken ja, die het liefst eerst dat middenspul van de Oreo's aflikten om dan vervolgens pas het kaakje op te vreten! HA! Hard gelachen toen zeg!"quote:Op woensdag 16 december 2009 11:33 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Karakters is een ding, omgeving telt ook meeik denk niet dat ik veel van de omgeving in Amerika/Mexico ga herkennen in tegenstelling tot Italië
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |