abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_75800314
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 21:49 schreef Liebe het volgende:
fuckfuckfuck, ik ben zo stom geweest..

hij was net bij mij (gewoon als friends), en zijn mail stond nog open..
en ik heb, heel triest, omdat ik dacht dat hij niet helemaal eerlijk tegen mij is geweest altijd (of iig niet alles had verteld) gezocht naar mailtjes van haar, zijn ex, waar hij altijd nog iets voor voelde.. en gevonden.

ten eerste mailtjes over de laatste keer dat wij hadden gepraat toen het al voorbij was tussen ons,
dat hij zich er rot over voelde enzo. en het fijn vond om er met haar over te praten.

maar kutter waren de mailtjes toen het allemaal nog goed ging tussen ons.. die hij naar haar stuurde, dat hij haar mistte (en zij dat ze hem ook mistte) en met hem wilde zoenen en slapen en douchen en niet kon wachten tot ze weer terug was van vakantie. en dat ze het fijn vonden dat ze weer met elkaar gezoend hadden en dat ze van elkaar hielden

mailtjes over mij.. dat hij mij wel een leuk en lief meisje vond maar dat het anders was.. en dat hij het moeilijk vond tegenover mij, maar veel liever bij haar wilde zijn. hij stuurde haar mails en kaartjes terwijl hij op vakantie was, terwijl er bij mij af en toe een smsje afkon, geen mail, geen kaartjes.

en dat terwijl hij toen wel gewoon bij mij sliep, mij lieve smsjes stuurde, met mij zoende en afsprak, en serieus. ik had niet in zijn mail moeten kijken, dat weet ik ook wel. het is mijn eigen schuld maar ik moest het weten. maar het doet wel fucking veel pijn..
Lijkt me echt verschrikkelijk om dat te moeten lezen, ik heb met je te doen. Maar nu weet je wel dat zijn hart niet bij jou ligt. Pijnlijk, maar waar. Ik weet dat het echt verschrikkelijk is om dat te moeten accepteren, maar geloof me uiteindelijk kom je hier veel sterker uit. En ooit kom je ook een jongen tegen die ziet wat voor prachtmens je bent en die er wel 100% voor gaat. Want dit verdien je gewoon niet hoor.
------
Ik heb zelf ook een probleempje. Nou echt een probleem is het niet. Het ging ongeveer anderhalve maand geleden uit met mijn eerste vriendje. Het was geen langdurige relatie (een maand). En als ik er ook op terugkijk realiseer ik me dat ik hem wel leuk vond, maar meer de relatie dan hem als persoon. Het was nieuw, spannend en het vulde op dat moment het gat voor me. Had daarvoor namelijk een beetje vervelende periode, maar dat terzijde. Ik heb het uitgemaakt, omdat hij me na een maand al zat was en opeens een soort 'pauze' wilde. Heel lang verhaal zit er allemaal achter, maar dat laat ik buitenwege.

Het is dus nu uit en het gaat na heeeeeeel veel huilen eindelijk weer goed met me. Ben nu ook vooral met mezelf bezig. We zitten nog wel bij elkaar op school en dat maakt het soms erg lastig aangezien we ook gemeenschappelijke vrienden hebben. In het begin vond ik dat echt een verschrikking, maar dat valt nu wel mee. Maar omdat wij elkaar nog wel vaak zien, wilde ik eigenlijk proberen om een beetje een vriendschappelijk contact op te bouwen. Ook al denk ik dat hij me eigenlijk gewoon gebruikt heeft in die relatie en hij waarschijnlijk helemaal niks voor mij voelt, doet hij alsnog heel afstandelijk. Het is denk ik niet zo dat hij tijd nodig heeft om erover heen te komen, want dat is hij volgens mij al. Ik weet niet wat ik hier mee aanmoet, want ja we zitten voorlopig nog wel bij elkaar op school. En soms heb ik het idee dat het niet zo goed met hem gaat (thuis), maarja ik zit niet in die positie om daarover te vragen.

Beetje vaag verhaal dit, maar ik vind het wel prettig om het er even uit te gooien. xD
  zaterdag 19 december 2009 @ 12:46:34 #77
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75801214
Heb vannacht een mailtje van hem gekregen:sterf en ga dood alsjeblieft...
Geen idee wat er nu weer is. Ben dit zo zat
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_75801402
tvp,
vertel nog wel waarom.
Op maandag 11 januari 2010 17:45 schreef Natrium het volgende:
Verkapt ik-geil-op-bosjebloemen-topic
Op dinsdag 12 januari 2010 00:54 schreef Suusje-V het volgende:
Bosjebloemen, Pluis_Konijn, pumpkinsoup, Pixie. Suusje-V & Rockabella 'til the end O+
  zaterdag 19 december 2009 @ 13:14:08 #79
278630 Snikch
Living my life
pi_75801921
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 12:46 schreef zwartedoos het volgende:
Heb vannacht een mailtje van hem gekregen:sterf en ga dood alsjeblieft...
Geen idee wat er nu weer is. Ben dit zo zat
Misschien een idee om hem gewoon te blokkeren? Ik weet niet precies hoe jij er tegenaan kijkt i.vm. contact met hem houden maar als je toch even afstand van hem neemt, blokkeer hem dan gewoon tijdelijk. Hoef je ook niet bang te zijn dat wanneer er iemand mailt of belt dat hij het is (Wat ik dus elke keer heb als ik me telefoon af hoor gaan).

Maar dat slaat inderdaad nergens op dat mailtje. Ik zou zeggen gewoon verwijderen, blokkeren, en zo weinig mogelijk meer aan denken want als je er op in gaat wordt het alleen maar vervelender volgens mij.
For as he thinks within himself, so he is
pi_75802657
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 13:14 schreef Snikch het volgende:

[..]

Misschien een idee om hem gewoon te blokkeren? Ik weet niet precies hoe jij er tegenaan kijkt i.vm. contact met hem houden maar als je toch even afstand van hem neemt, blokkeer hem dan gewoon tijdelijk. Hoef je ook niet bang te zijn dat wanneer er iemand mailt of belt dat hij het is (Wat ik dus elke keer heb als ik me telefoon af hoor gaan).

Maar dat slaat inderdaad nergens op dat mailtje. Ik zou zeggen gewoon verwijderen, blokkeren, en zo weinig mogelijk meer aan denken want als je er op in gaat wordt het alleen maar vervelender volgens mij.
Precies. En over die telefoon die afgaat. Dat werkt zo vreselijk verlammend. Ik had dat ook altijd. Dan ging dat ding en dan WIST ik gewoon dat hij het was en dat hij weer stront aan de knikker had (beweerde te hebben, want naar bewijzen durfde ik natuurlijk niet te vragen).
Dan moest ik weer komen aanzetten met financiële middelen en begon het feest weer. Bah, bah, bah als ik erop terugkijk...
pi_75803285
quote:
Op vrijdag 18 december 2009 20:52 schreef zwartedoos het volgende:
* zwartedoos leest nog steeds mee en vind t lastig om zaken los te laten
*AK vraagt zich af of ZD een referral post heeft voor hem om te lezen, of dat ZD puur alleen meeleest met dit soort topics?*
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
  zaterdag 19 december 2009 @ 16:27:18 #82
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_75806693
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 14:10 schreef Aarskaboutertje het volgende:

[..]

*AK vraagt zich af of ZD een referral post heeft voor hem om te lezen, of dat ZD puur alleen meeleest met dit soort topics?*
heb niet zo veel losgelaten, hij zit ook op fok.
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
pi_75808550
Logisch....
Lekkere vriendjes zoeken jullie uit hey...

(yeah I know, bending over already.... spank me )
“Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something.”
pi_75811375
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 17:33 schreef Aarskaboutertje het volgende:
Logisch....
Lekkere vriendjes zoeken jullie uit hey...

(yeah I know, bending over already.... spank me )
Vrouwen vallen nu eenmaal op foute types dat is toch algemeen bekend? Pas als ze iets ouder worden, worden sommige iets wijzer
  zaterdag 19 december 2009 @ 19:07:29 #85
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75811632
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 18:59 schreef Swatfire het volgende:

[..]

Vrouwen vallen nu eenmaal op foute types dat is toch algemeen bekend? Pas als ze iets ouder worden, worden sommige iets wijzer
Doet me denken aan een quote uit Hustle:

"I think women choose their men like they choose clothing. They'll pick something that doesn't quite fit, and think they can fix it when they get it home. This is why a lot of women seem to go for the "bad boy", they see them as exciting raw material"
pi_75811658
quote:

[..]

Er zijn genoeg vrouwen die juist afknappen op de foute types hoor..
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75811813
Bah.. niets te doen vanavond. Normaal gingen we dan een filmpje kijken ofzo met z'n 2en.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_75812815
quote:

[..]

Zou het misschien ook iets te maken kunnen hebben met testeron en oerinstincten, hihi

Ik ben m'n ex echt super dankbaar
Zonder hem, zou ik niet dezelfde ervaringen hebben en dan zou het afgelopen week echt fataal zijn afgelopen!
dankjewel moppie!
pi_75812974
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:42 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

Zou het misschien ook iets te maken kunnen hebben met testeron en oerinstincten, hihi

Ik ben m'n ex echt super dankbaar
Zonder hem, zou ik niet dezelfde ervaringen hebben en dan zou het afgelopen week echt fataal zijn afgelopen!
dankjewel moppie!
Hey Gekkie hoe is het nu met jou dan
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75813338
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:47 schreef Chev het volgende:

[..]

Hey Gekkie hoe is het nu met jou dan
Hoi Chev
Nu wel weer goed, genoeg afleiding gehad iig!
Maar eigenlijk mis ik m'n ex nu nog meer, dankzij hem ben ik gekapt met al die onzin,
maar daar zal hij waarschijnlijk nooit achterkomen

En hoe is het met jou dan?
Mooi he al die sneeuw!
pi_75813378
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:12 schreef rijsttafel het volgende:
Bah.. niets te doen vanavond. Normaal gingen we dan een filmpje kijken ofzo met z'n 2en.
Heel herkenbaar. Zaterdagavond was echt 'onze' avond. Lekker samen eten, filmpje kijken, kaarsjes aan.

BAHBAHBAH. Één geluk; ik voel me hartstikke beroerd dus met een beetje mazzel slaap ik over niet al te lange tijd.
pi_75813504
Toch mooi als je iets hebt waarvoor je je ex dankbaar kunt zijn. Bij mij is het vrij weinig.
Nou, vooruit, 1 ding dan: hij heeft mij communicatief (en sociaal - in bepaalde situaties) helemaal bijgespijkerd.
Mijn vaardigheden daarin waren echt droevig voordat ik hem leerde kennen, dat heb ik dan wel aan hem te danken.
pi_75813668
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:03 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Toch mooi als je iets hebt waarvoor je je ex dankbaar kunt zijn. Bij mij is het vrij weinig.
Nou, vooruit, 1 ding dan: hij heeft mij communicatief (en sociaal - in bepaalde situaties) helemaal bijgespijkerd.
Mijn vaardigheden daarin waren echt droevig voordat ik hem leerde kennen, dat heb ik dan wel aan hem te danken.
Hihi! Zo zie je maar je leert er altijd wel weer wat van!
Soms zou ik alleen willen dat ik hem kon haten, maar dat lukt niet
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:09:58 #94
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75813753
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:03 schreef Jumping-Skippy het volgende:
Ik heb geleerd dat het zelfs nog fout kan gaan wanneer je nagenoeg de perfecte vriend bent. En dat het klote is om dingen te zien aankomen en te moeten constateren dat je machteloos bent er iets tegen te doen. Dankzij haar heb ik sinds bijna een decenium weer complete machteloosheid gevoeld...

Ehm, bedankt...
pi_75813983
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:58 schreef gekkie_ het volgende:

[..]

Hoi Chev
Nu wel weer goed, genoeg afleiding gehad iig!
Maar eigenlijk mis ik m'n ex nu nog meer, dankzij hem ben ik gekapt met al die onzin,
maar daar zal hij waarschijnlijk nooit achterkomen

En hoe is het met jou dan?
Mooi he al die sneeuw!
Mooi ja, maar wel onpraktisch, we zijn er hier niet op ingesteld, m'n schuurdeur was vast gevroren en mijn fiets zit ook onder het ijs plus moet m'n kachel 2 graden hoger zetten om het warm te houden!

En de terugval.. ach dat zal nog wel even zo blijven, zelf ik heb af en toe nog een shit momentje, maar verlang niet meer naar haar , denk bijna niet meer aan haar, maar voel me af en toe alleen.

En als je wil kan je het hem altijd nog vertellen... weet niet hoe het precies zit tussen jullie weet je.
Doe gewoon wat goed voelt.
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_75814045
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 19:59 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Heel herkenbaar. Zaterdagavond was echt 'onze' avond. Lekker samen eten, filmpje kijken, kaarsjes aan.

BAHBAHBAH. Één geluk; ik voel me hartstikke beroerd dus met een beetje mazzel slaap ik over niet al te lange tijd.
Bij ons was het niet altijd zo, vooral naar het einde toe wat minder.. maar op dit moment zou ik het wel kunnen gebruiken
pi_75814072
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef EviL_AleX het volgende:

[..]

Ik heb geleerd dat het zelfs nog fout kan gaan wanneer je nagenoeg de perfecte vriend bent. En dat het klote is om dingen te zien aankomen en te moeten constateren dat je machteloos bent er iets tegen te doen. Dankzij haar heb ik sinds bijna een decenium weer complete machteloosheid gevoeld...

Ehm, bedankt...
Dat hebben mijn ouders gevoeld toen ik onder invloed van diezelfde jongen was... En als ik dan hier op Fok! een topic lees waaruit de herkenbaarheid zo blijkt, dan voel ik dezelfde machteloosheid.

Ik ben die jongen, mijn "ex" (ik had geen liefdesrelatie met hem, we waren als broer en zus), dankbaar dat hij me dat geleerd heeft; maar voor de rest is het een rat die mij niet waard is.
pi_75814118
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:18 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Bij ons was het niet altijd zo, vooral naar het einde toe wat minder.. maar op dit moment zou ik het wel kunnen gebruiken
Haha ja, ik ook best wel. Helemaal nu ik me niet zo lekker voel.
Bij ons was het vrijwel altijd zo, toen het over was natuurlijk niet meer, en de afgelopen tijd weer wel. Maar nu ben ik dat ge-jojo beu dus ik heb gezegd dat het echt over is nu. Buh.
  zaterdag 19 december 2009 @ 20:20:56 #99
101292 EviL_AleX
Prince Charming
pi_75814143
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:19 schreef Jumping-Skippy het volgende:

[..]

Dat hebben mijn ouders gevoeld toen ik onder invloed van diezelfde jongen was... En als ik dan hier op Fok! een topic lees waaruit de herkenbaarheid zo blijkt, dan voel ik dezelfde machteloosheid.

Ik ben die jongen, mijn "ex" (ik had geen liefdesrelatie met hem, we waren als broer en zus), dankbaar dat hij me dat geleerd heeft; maar voor de rest is het een rat die mij niet waard is.
Complete machteloosheid is niet fijn...

Wel naar dat je dan in principe grof gemanipuleerd bent...
pi_75814247
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 20:20 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Haha ja, ik ook best wel. Helemaal nu ik me niet zo lekker voel.
Bij ons was het vrijwel altijd zo, toen het over was natuurlijk niet meer, en de afgelopen tijd weer wel. Maar nu ben ik dat ge-jojo beu dus ik heb gezegd dat het echt over is nu. Buh.
Wel een verstandige keus denk ik

Het is alles of niets in de liefde, tenminste voor mij wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')